  • 1. Data: 2012-04-17 23:13:29
    Temat: alior/kredyt bank lokata
    Od: kompek <k...@s...pl>

    Jaki jest czas na wplate srodkow na lokate internetowa w aliorze i
    kredyt banku?

    Gdzie lepiej zalozyc? Niby kredyt bank ma wyzsze oprocentowanie, ale
    roznica symboliczna.

    Czy sa jakies kruczki w jednym i drugim banku?

  • 2. Data: 2012-04-18 00:02:10
    Temat: Re: alior/kredyt bank lokata
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "kompek" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest czas na wplate srodkow na lokate internetowa w aliorze i kredyt
    > banku?

    Pytasz o rzeczy ktore mozna znalezc w 3 minuty ?

    KB - 14 dni
    Alior - Reg. § 6 pkt 3 d

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf

    > Gdzie lepiej zalozyc? Niby kredyt bank ma wyzsze oprocentowanie, ale
    > roznica symboliczna.

    Gdzie wolisz -- u Ali mozna bezkarnie wyjac :}

    > Czy sa jakies kruczki w jednym i drugim banku?

    Oczywiscie ze Są

    - zaden bank nie daje klientom nic czego wczesniej nie zabral innym ;P

  • 3. Data: 2012-04-18 10:44:32
    Od: kompek <k...@s...pl>

    > Gdzie wolisz -- u Ali mozna bezkarnie wyjac :}

    przegladam papiery ale poza info na stronie glownej, nie wynika to z
    zadnego punktu regulaminu/umowy ????

  • 4. Data: 2012-04-18 10:50:47
    Od: kompek <k...@s...pl>

    > Gdzie lepiej zalozyc? Niby kredyt bank ma wyzsze oprocentowanie, ale
    > roznica symboliczna.
    >
    > Czy sa jakies kruczki w jednym i drugim banku?

    zlozylem wczoraj wniosek o ta lokate w kb, przyszedl mail z prosba o
    potwierdzenie wniosku, kliknalem i dalej nic - powinien przyjsc drugi z
    nr rachunku do wplaty

    dzwonie dzis do banku, wg automaty czas oczekiwania na polaczenie z
    konsultantem 1 minuta, w praktyce okolo pieciu

    pani mowi, ze bank wysyla maila w ciagu 2 dni roboczych

    podsumowujac - czy oni zyja w innym swiecie - ktory inny bank procesuje
    tak prosta rzecz jak wniosek o zalozenie lokaty 2 dni?

  • 5. Data: 2012-04-18 13:43:54
    Od: XYZ Anonimek <k...@g...com>

    On 18 Kwi, 10:50, kompek <k...@s...pl> wrote:

> [...]
    >
    > podsumowujac - czy oni zyja w innym swiecie - ktory inny bank procesuje
    > tak prosta rzecz jak wniosek o zalozenie lokaty 2 dni?

    To nawet bardziej skomplikowane - mnie powiedziala, ze wysylaja nr
    rach w ciagu 2 dni od zatwierdzenia wniosku
    Wyslalem PN przed poludniem
    Dzis dzwonilem, wlasnie zaakceptowali
    Wysla mi maila jutro, moze w pt
    Jak wplace 2 dni robocze na otwarcie lokaty,
    To lepiej przelewac w poniedzialek, bo jak dojdzie w piatek niby
    przypadkiem beda czekac z zalozeniem do nast tyg - paranoja

  • 6. Data: 2012-04-18 22:53:13
    Od: kompek <k...@s...pl>

    > To nawet bardziej skomplikowane - mnie powiedziala, ze wysylaja nr
    > rach w ciagu 2 dni od zatwierdzenia wniosku
    > Wyslalem PN przed poludniem

    wlasnie do tego pieje - kb potrzebuje dwa dni na przeprocesowanie
    wniosku i przyslanie nr rachunku do wplaty na lokate - niewiarygodne, a
    jednak prawdziwe! az sie boje zapytac ile potrzebuje na przyslanie
    potwierdzenia pozniej zalozonej lokaty...

  • 7. Data: 2012-04-19 00:55:26
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 18 Apr 2012 22:53:13 +0200, kompek napisał(a):

    > az sie boje zapytac ile potrzebuje na przyslanie
    > potwierdzenia pozniej zalozonej lokaty...

    A gdy już założysz lokatę, do zaraz następnego dnia zaczną do Ciebie
    wydzwaniać telemarketerzy KB z propozycjami kredytu, chociaż wypełniając
    wniosek zaznaczyłeś, że nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie Twoich
    danych teleadresowych dla celów marketingowych!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2012-04-19 22:23:21
    Od: kompek <k...@s...pl>

> [...]
    > wniosek zaznaczyłeś, że nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie Twoich
    > danych teleadresowych dla celów marketingowych!

    kb po ponad 52 godzinach myslenia wlasnie podeslal potwierdzenie
    przyjecia wniosku z nr rachunku do wplaty srodkow

    ale....

    proba weryfikacji podpisu cyfrowego skonczyla sie bledem:

    "Podpis został niekompletnie zweryfikowany - Brak certyfikatu CA w
    lokalnym magazynie. DN: C=PL, O=Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., CN=COPE
    SZAFIR - Kwalifikowany, serialNumber=Nr wpisu: 6"

    tylko pogratulowac! (czy ktos wie co to dokladnie znaczy?)

    ponadto jak zerknalem na owo przyjecie wniosku, pisza:

    "Wysokość oprocentowania w skali roku: 5%
    Promocja za nowe środki: podwyższenie oprocentowania o 1,5%"

    teraz pytanie czy te 5% to juz po podwyzszeniu oprocentowania czy przed?
    jakby nie mogli napisac prosto

    ponadto okres 14 dni liczy sie od daty zlozenia wniosku, a nie
    otrzymania potwierdzenia jego przyjecia (czyli dwa dni w plecy), na
    dodatek bank nie zwraca uwagi na dni wolne od pracy i kaze mi wplacic do
    1 maja

    a jak juz mam sie czepiac, to kredyt bank zaprzyjaznia sie ze swoimi
    klientami i jest na ty:

    "Po zaksięgowaniu środków dostaniesz potwierdzenie założenia eLokaty."

    podsumowujac jakos wyjatkowo malo profesjonalnie to wszystko wyglada

  • 9. Data: 2012-04-19 22:33:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > kb po ponad 52 godzinach myslenia wlasnie podeslal potwierdzenie
    > przyjecia wniosku z nr rachunku do wplaty srodkow

    Ja czekałem na to potwierdzenie od nich z numerem konta do przelewu przez 3 dni.
    Ale moje pieniądze nie chciały czekać. Poszły gdzie indziej.

    Lokata internetowa, której założenie trwa minimum kilka dni?. Oni są chyba
    jeszcze w poprzednim stuleciu.

  • 10. Data: 2012-04-19 23:51:21
    Od: kompek <k...@s...pl>

> [...]
    > przez 3 dni. Ale moje pieniądze nie chciały czekać. Poszły gdzie indziej.
    >
    > Lokata internetowa, której założenie trwa minimum kilka dni?. Oni są

    to nawet lokata nie jest zakladana w kilka dni, tu chodzi o samo
    potwierdzenie przyjecia wniosku

    toc jak bank z epoki kamienia lupanego