  • 1. Data: 2010-06-28 13:43:06
    Temat: alior - kredyt na auto
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    ktoś skorzystał i może się pochwalić warunkami ?
    na stronie nie ma kalkulatora, na infolini już widzę że będą próbowali nasłać
    agenta więc
    - kredyt będzie droższy niż mógłby być
    - po drugie spotkanie z agentem wymaga jednak zachodu niż jak któregoś dnia po
    pracy zahaczę o oddział
    Kredyt nie jest potrzebny ale jakby był tak <= 10% to może i bym skorzystał

  • 2. Data: 2010-06-28 14:04:27
    Temat: Re: alior - kredyt na auto
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-06-28 15:43, Ra pisze:
> [...]
    > pracy zahaczę o oddział
    > Kredyt nie jest potrzebny ale jakby był tak<= 10% to może i bym skorzystał

    Poszukaj pełnej TOIP. Kiedyś przeglądałem i były tam dość dziwne zapisy
    dotyczące np wcześneijszej spłaty.
    piona

  • 3. Data: 2010-06-28 14:05:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > pracy zahaczę o oddział
    > Kredyt nie jest potrzebny ale jakby był tak <= 10% to może i bym skorzystał

    zapomnij, samochodowe są drogie, a do tego jeszcze banki sporą prowizję
    biorą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-06-28 14:08:08
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-06-28 16:05, RobertS pisze:

    > zapomnij, samochodowe są drogie, a do tego jeszcze banki sporą prowizję
    > biorą...

    A jakie są tanie? Gotówkowe??? :)
    Oprocentowanie samochodowych oscyluje w okolicach 7-10% w skali roku.
    W zależności np od okresu na jaki zawarta jest umowa.
    A prowizję w większości przypadków można negocjować.
    piona

  • 5. Data: 2010-06-28 15:31:22
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > W zależności np od okresu na jaki zawarta jest umowa.
    > A prowizję w większości przypadków można negocjować.

    znasz takie banki ? bo te co nieukrywają swojej oferty np fortis, mbank to >
    13%, lukas > 10%, banki samochodowe typu fiat, toyota też słabo, eurobank ma
    zwykłą pożyczkę na 11%. Większość ukrywa swoją ofertę chowająć się za nic nie
    znaczącymi stwierdzeniami typu kredyt na 130000 czy już od 7%. Przypuszczam też
    że % ustala prezes i jak wibor podskoczy to wiadomo że nic nie będzie wiadomo
    Poza tym doczytałem się że trzeba ustawić zastaw czyli kolejne 200zł w plecy i
    już mi się odechciało

  • 6. Data: 2010-06-28 18:35:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > W zależności np od okresu na jaki zawarta jest umowa.
    > A prowizję w większości przypadków można negocjować.

    gotówkowe są jeszcze droższe, ale porównywalne z samochodowymi, ostatnio
    mnie taki kredyt interesował i byłem niemile zaskoczony oprocentowaniem
    i prowizjami (nie było ich można negocjować)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-06-28 19:45:09
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Piona wrote:

    > A jakie są tanie?

    kiedys tanie (ponizej 10%) byly pozyczki hipoteczne na dowolny cel.
    jak jest teraz to nie wiem.

  • 8. Data: 2010-06-28 20:16:20
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-06-28 17:31, Ra pisze:

> [...]
    > Poza tym doczytałem się że trzeba ustawić zastaw czyli kolejne 200zł w plecy i

    Znam. Do tego znam bank przez który można wziąć kredyt samochodowy z
    gwarancją % zapisaną na umowie (brak wzrostów w okresie spłaty).
    Można też negocjować prowizję.
    Część dealerów ma ten produkt. Popytaj o kredyt sprzedawany przez EFL w
    salonie (kiedyś Auto Auto).
    piona

  • 9. Data: 2010-06-28 20:17:33
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-06-28 20:35, RobertS pisze:
    > gotówkowe są jeszcze droższe, ale porównywalne z samochodowymi, ostatnio
    > mnie taki kredyt interesował i byłem niemile zaskoczony oprocentowaniem
    > i prowizjami (nie było ich można negocjować)

    Większość można, ale nie każdy łatwo odda swoje pieniądze.
    piona

  • 10. Data: 2010-06-29 21:35:44
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Można też negocjować prowizję.
    > Część dealerów ma ten produkt. Popytaj o kredyt sprzedawany przez EFL w

    sprawdziłem, odesłali mnie to lukasa którego już wymieniałem i który na razie ma
    najlepszą ofertę tzn trochę ponad 10% i bez prowizji, ale jest trochę biurokracji
    Nie wiem jak z kredytami u dealerów ale ubezpieczenia to porażka. Ubezpieczenia
    w tej samej firmie w salonie i przez mbank to 1900 vs 3100
    BTW konsultant mbanku obudził się dziś czy nie chcę ubezpieczyć auta kiedy cały
    weekend na tym straciłem i w końcu stosowną umowę zawarłem