  • 1. Data: 2009-06-27 09:03:53
    Temat: alior - nowosc w serwisie www
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
    wreszscie. Fajnie!

  • 2. Data: 2009-06-27 09:08:49
    Temat: Re: alior - nowosc w serwisie www
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
    > wreszscie. Fajnie!

    Juz pochwalilem, ale zepsuli podglad transakcji. Ostatnia operacja,
    niezaleznie od okresu za jaki chce wyswietlic podglad transakcji, jest
    zawsze wyswietlana podwojnie:

    transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo xx zl
    transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo -xx zl

    Balagan! Czy ktos odpowiada tam za jakosc i testowanie tego serwisu
    internetowego?!

  • 3. Data: 2009-06-27 09:40:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h24n9i$qqr$1@news.wp.pl

    > Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
    > wreszscie. Fajnie!

    A można prosić o jakiś zrzut ekranu? :)

  • 4. Data: 2009-06-27 09:43:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 27 Jun 2009 11:03:53 +0200
    "eg" <e...@w...pl> wrote:

    > Pojawil sie podglad blokad dla kart kredytowych. Niby drobiazg, ale
    > wreszscie. Fajnie!

    Podgląd bloka jest rzeczywiście, tak zwany, onlajnowy jak w BRE.
    Zauważyłem też, że osławione już, kręcące się kółeczka, dostały
    jakby liftingu. Nic więcej mi się na oczy nie rzuciło.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-06-27 09:48:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 27 Jun 2009 11:40:40 +0200
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > "eg" news:h24n9i$qqr$1@news.wp.pl

    > A można prosić o jakiś zrzut ekranu? :)

    http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-06-27 09:54:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 11:08:49 +0200, "eg" <e...@w...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >zawsze wyswietlana podwojnie:
    >
    >transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo xx zl
    >transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo -xx zl

    Mam to samo, już napisałem o tym do nich.
    Poza tym nadal jest problem z pokazywaniem transakcji rozliczonych w pierwszym
    dniu cyklu. Jak wybiorę historię transakcji dla bieżącego cyklu rozliczeniowego,
    to ich w ogóle nie ma. Jeśli wg przedziału dat - to się pojawiają.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 7. Data: 2009-06-27 10:04:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

    I gdzie tu problem o jakim napisał autor wątku ?

    Jeśli będą widoczne blokady to przesiadam się na Aliora. Citi idzie do
    piachu, bo właśnie wydałem wszystkie punkty BP do zera i już mi się nie
    chce zbierać :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-06-27 10:05:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    > Podgląd bloka jest rzeczywiście, tak zwany, onlajnowy jak w BRE.
    > Zauważyłem też, że osławione już, kręcące się kółeczka, dostały
    > jakby liftingu. Nic więcej mi się na oczy nie rzuciło.

    lepiej jest to fakt nie mruga mi cały ekran przed oczami
    poprzednio cały się poszarzał w trakcie odświerzania strony

    jednak problem w operze pozostał, podałem zrzut z hypercama do banku
    jakoś nie wyobrażam sobie używania tego w takim stanie
    a wystarczyła niecała minuta pracy z systemem transakcyjnym, przeglądanie
    historii

  • 9. Data: 2009-06-27 10:11:09
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > I gdzie tu problem o jakim napisał autor wątku ?

    bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad
    blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje ;))

  • 10. Data: 2009-06-27 10:20:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eg pisze:
    > bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad
    > blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje ;))

    Pokażesz jakiegoś screen'a ? :)

    --
    Mithos