  • 11. Data: 2009-06-27 10:30:53
    Temat: Re: alior - nowosc w serwisie www
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    eg wrote:

    > Juz pochwalilem, ale zepsuli podglad transakcji. Ostatnia operacja,
    > niezaleznie od okresu za jaki chce wyswietlic podglad transakcji, jest
    > zawsze wyswietlana podwojnie:
    >
    > transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo xx zl
    > transakcja bezgotowkowa w sklepie zoo -xx zl

    Gorzej - u mnie w ogóle nie ma widocznych transakcji z ostatniego
    miesiąca (jest tylko ostatnia i to podwójnie, tak jak powyżej).
    Natomiast w historii rachunku operacje są.

    > Balagan! Czy ktos odpowiada tam za jakosc i testowanie tego serwisu
    > internetowego?!

    Tak - my. :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2009-06-27 11:05:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:20090627114808.7c67fb13@cartel

    > http://img31.imageshack.us/img31/1803/blok.png

    Dziękuję :)

  • 13. Data: 2009-06-27 11:56:13
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:05:56 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    > lepiej jest to fakt nie mruga mi cały ekran przed oczami
    > poprzednio cały się poszarzał w trakcie odświerzania strony

    Widzę, że nie tylko ja prosiłem ich o usunięcie tego "ficzera". Atak
    padaczki od tego migotania gotowy dla podatnych. Mnie oczy bolały.

    Pod tym względem lepiej niż w EB. Mają zwykłego babola w htmlu który
    powoduje, że w podglądzie historii rachunku wybierając "od daty - do daty"
    nie działa kalendarz trzeba datę wpisać samodzielnie (nie jest to dramat,
    no aleee).

    Pomijam już fakt, że gdy im napisałem (prawie miesiąc temu), że mają błąd w
    *podglądzie historii konta* (włącznie z kodem html, co jest a co powinno
    być) to z BOKu odpisali mi jak podejrzeć *wykonane przelewy* "od daty - do
    daty". Gdzie jedno ma się prawie nijak do drugiego. Lekkie
    niedoinformowanie tam chyba mają.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 14. Data: 2009-06-27 13:30:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:11:09 +0200, eg napisał(a):

    > bo problem dotyczy listy transakcji rozliczonych, a tutaj masz podglad
    > blokad (moze nie napisalem tego jasno, wiec doprecyzowuje

    Dobra, błąd naprawią, a nowość jest nowość i już zostanie. W zasadzie ten
    bank przez ostatnie pół roku przebył drogą z piekła przez czyściec i
    teraz IMHO stoi przed bramami niebios. Jak sensownie zapuka to wejdzie,
    bo jest wolne miejsce -- BRE już chyba nawet czyściec opuścił i z wolna
    osuwa się na dno kotła.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 15. Data: 2009-06-27 14:09:08
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Michał wrote:

> [...]
    > być) to z BOKu odpisali mi jak podejrzeć *wykonane przelewy* "od daty - do
    > daty". Gdzie jedno ma się prawie nijak do drugiego. Lekkie

    i wciaz szukaja programistow java do pracy we wroclawiu ;)

  • 16. Data: 2009-06-27 14:14:16
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Mithos wrote:

    > I gdzie tu problem o jakim napisał autor wątku ?
    >
    > Jeśli będą widoczne blokady to przesiadam się na Aliora.

    a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

  • 17. Data: 2009-06-27 18:25:21
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Cze, 16:14, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

    Przelewy z kk? Sa od dawna, bylo o tym wiele razy pisane ;-)

  • 18. Data: 2009-06-27 18:29:59
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    BK wrote:

    > Przelewy z kk? Sa od dawna, bylo o tym wiele razy pisane ;-)

    nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
    tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
    transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.

  • 19. Data: 2009-06-27 18:48:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
    > nie chodzi mi o zwykle przelewy, ktore obarczane sa prowizja,
    > tylko o przelewy do dostawcow uslug, ktore traktowane sa jak
    > transakcje bezgotowkowe w poczet limitu karty bez prowizji.

    takie coś to chyba tylko w citi

  • 20. Data: 2009-06-27 18:49:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł pisze:
    > a alior juz obsluguje placenie rachunkow jako transakcje bezgotowkowe?

    Nie. Ale po co mi to ? Odkąd za rachunki w Citi nie ma punktów BP jest
    to dla mnie całkowicie bezsensu. Co to za różnica czy
    telefon/internet/czynsz (innych rachunków nie płaciłem w ten sposób)
    zapłacę zdefiniowanym przelewem z rachunku bieżącego czy zdefiniowanym
    przelewem z KK ? :)

    --
    Mithos