  • 1. Data: 2009-10-22 21:11:45
    Temat: alior - nowy regulamin i cash back
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Na wyciagu dostalem info:

    "Informujemy, ze od 1 listopada 2009 obowiazywac beda nowe regulacje dla
    kart płatniczych, tj. Regulamin kart
    płatniczych Alior Bank SA oraz Zasady premiowania CashBack i inne promocje
    dla poszczególnych rodzajów kart

    płatniczych.

    Regulaminy te dostepne sa na stronie internetowej Alior Banku pod adresem:"

    Niestety adresu na wyciagu nie wpisali, na stronie www w zakladce karty
    kredytowe ani slowa o nowych warunkach nie znalazlem. Ktos wie na czym to ma
    polegac? Obniza cash back?

  • 2. Data: 2009-10-22 21:30:36
    Temat: Re: alior - nowy regulamin i cash back
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kart płatniczych, tj. Regulamin kart
    > płatniczych Alior Bank SA oraz Zasady premiowania CashBack i inne promocje

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-10-23 07:29:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji

    > wiatrak

    cashback to przyczyna, dla której mam kartę w ww. banku, ale nic w toip
    na ten temat nie piszą, może trzeba znaleźć inny dokument?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-10-23 08:06:43
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 23 Paź, 09:29, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > cashback to przyczyna, dla której mam kartę w ww. banku, ale nic w toip
    > na ten temat nie piszą, może trzeba znaleźć inny dokument?

    Wędka to za mało, bo trzeba kliknąć w zakładkę regulaminy?

    To dla opornych gotowiec całkowity:

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_cas
    hback_ki_od_11_2009.pdf

  • 5. Data: 2009-10-23 08:22:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_cas
    hback_ki_od_11_2009.pdf

    dzięki, chyba się jeszcze do końca nie obudziłem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-10-23 09:21:13
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 23 Paź, 10:22, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    dokumentow/klienci...

    > dzięki, chyba się jeszcze do końca nie obudziłem...

    Każdemu się zdarza, pzdr.

  • 7. Data: 2009-10-23 22:38:57
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_cas
    hback_ki_od_11_2009.pdf

    Jakis istotnych zmian nie widze, nadal zostaje 1%.