  • 11. Data: 2009-06-10 05:28:04
    Temat: Re: alior wplaty w oddziale
    Od: Darek <t...@j...pl>

    Ra pisze:
    > może się mylę ale chyba są takie wymagania
    > kasjerka nie ma skąd wiedzieć wpłacasz na konto własne czy cudze, a nie
    > można chyba ot tak sobie wpłacić np na konto prezesa bo prezes będzie
    > miał kłopoty ;)

    Jak Jarek Kaczyński - konta w banku nie założył z ostrożności - żeby mu
    nikt kasy jakiejś nie wpłacił.

  • 12. Data: 2009-06-10 06:11:00
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Autor wg mnie "niepotrzebnie" przyznal sie , ze jest wlascicielem konta i
    > pracownica zablokowala sie na "wlasciciel - sprawdzic dowod". Sadze, ze
    > jakby bylo "chce wplacic na konto" i nr konta oraz jaki wlasciciel, to nie
    > byloby problemu. Natomiast jesli nie znal numeru konta, to faktycznie
    > moglby byc problem z wplata, bez okazania dowodu. Chociazby dlatego, ze
    > byloby to ujawnienie, ze "kowalski" ma konto w tym banku.

    znalem numer konta i wszelkie inne dane, a kasjerki nie interesowaly zadne
    informacje, tylko dowod
    nie mniej od samego faktu drazni mnie postawa dezinfolinii - zamiast podac
    rzetelna informacje dostalem stek bzdur
    sprawa jest juz bezprzedmiotowa - srodki wplacilem w wplatomacie innego
    banku, a konto w aliorze wyczyscilem
    dziekuje za komentarze

    uszanowanie, zeppo

  • 13. Data: 2009-06-10 06:23:53
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 10 Cze, 08:11, "brum" <b...@o...eu> wrote:

> [...]
    > rzetelna informacje dostalem stek bzdur
    > sprawa jest juz bezprzedmiotowa - srodki wplacilem w wplatomacie innego

    We wplatomacie tez sie zidentyfikowales - skorzystales z karty,
    chociaz faktycznie, nie jest to do konca jednoznaczne, bo mozna np.
    wykrasc komus karte, wplacic (nie trzeba znac pinu) i niepostrzezenie
    zwrocic.

    Jak jest na pczcie, gdy wplacamy osobie fizycznej? Sprawdzaja dowod?

    Temat robi sie ogolnie ciekawy, przyznam sie, ze zawsze zasilalem
    swoje wlasne konto w banku i nie mam doswiadczen, przynajmniej z
    ostatnich lat, odnosnie zasilania cudzego.

    Ciekawe, czy dostalbys zaswiadczenia na pismie, ze odmawiaja przyjecia
    wplaty?
    Jesli np. chcialbys splacic w ten sposob karte kredytowa, lub zrobic
    inna terminowa platnosc, moglbys ich skarzyc.

  • 14. Data: 2009-06-10 06:35:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "brum" <b...@o...eu> wrote in message news:h0nipk$h9f$1@news.onet.pl...

> [...]
    > rzetelna informacje dostalem stek bzdur
    > sprawa jest juz bezprzedmiotowa - srodki wplacilem w wplatomacie innego

    No, ale w czym problem... przy wplacie w banku nie chciales sie podac
    identyfikacji, a we wplatomacie dokonales tego...

    MK

  • 15. Data: 2009-06-10 06:37:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Cze, 08:23, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Jesli np. chcialbys splacic w ten sposob karte kredytowa, lub zrobic
    > inna terminowa platnosc, moglbys ich skarzyc.

    Zeby skutecznie skarzyc przed sadem trzeba wykazac realna szkode, a
    realna szkoda wystapilaby tylko przy spelnieniu dwoch warunkow: nie
    bylo innej realnej mozliwosci dokonania takiej platnosci, bank nie
    mial podstawy odmowic realizacji takiej platnosci.

    Biorac pod uwage, ze zawsze jest inna mozliwosc realizacji platnosci
    gotowkowej i banki moga uzalezniac przyjecie wplaty od okazania DO -
    to skarzyc sie mozna - tyle, ze bezskutecznie :)

  • 16. Data: 2009-06-10 07:38:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > chociaz faktycznie, nie jest to do konca jednoznaczne, bo mozna np.
    > wykrasc komus karte, wplacic (nie trzeba znac pinu) i niepostrzezenie

    moim celem nie bylo ukrycie danych wplacajacego (czyli moich), tylko
    dokonanie wplaty bez dokumentu, ktorego nie mialem przy sobie

    > Jak jest na pczcie, gdy wplacamy osobie fizycznej? Sprawdzaja dowod?

    nie spotkalem sie z taka praktyka ani na poczcie, ani w jakimkolwiek innym
    banku

    uszanowanie, zeppo

  • 17. Data: 2009-06-10 07:39:41
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > No, ale w czym problem... przy wplacie w banku nie chciales sie podac
    > identyfikacji, a we wplatomacie dokonales tego...

    nie napisalem nigdzie, ze nie chcialem pokazac dokumentu
    nie mialem go przy sobie, natomiast pamietam, poki co, wlasne dane, a numer
    rachunku mam w telefonie

    uszanowanie, zeppo

  • 18. Data: 2009-06-10 07:56:31
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 10 Cze, 09:39, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > nie napisalem nigdzie, ze nie chcialem pokazac dokumentu
    > nie mialem go przy sobie, natomiast pamietam, poki co, wlasne dane, a numer
    > rachunku mam w telefonie
    >
    > uszanowanie, zeppo

    Proponowalbym zlozyc skarge na pismie do Aliora z opisem sytuacji i
    zarzadac odpowiedzi rowniez na pismie,
    Obywatel nie ma obowiazku nosic dowodu osobistego a jesli bank wymaga
    dowodu przy wplatach na konta osob fizycznych, niech to jednoznacznie
    okresli w odpowiedzi na reklamacje.

    Warto wiedziec, czegos ie trzymac na przyszlosc, jesli los ponioslby
    do tego banku

  • 19. Data: 2009-06-10 08:01:32
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 10 Cze, 09:56, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    > Obywatel nie ma obowiazku nosic dowodu osobistego a jesli bank wymaga
    > dowodu przy wplatach na konta osob fizycznych, niech to jednoznacznie
    > okresli w odpowiedzi na reklamacje.

    przy okazji zajzalen do DFU z linka watku.

    Wynika z niego, ze 1000 euro jest wartoscia graniczna i powyzej
    powinni juz sprawdzac.

  • 20. Data: 2009-06-10 08:14:42
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 10, 9:56 am, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Obywatel nie ma obowiazku nosic dowodu osobistego a jesli bank wymaga
    > dowodu przy wplatach na konta osob fizycznych, niech to jednoznacznie

    Toz przeciez bardzo wyraznie to okreslil nie tylko ustna prosba
    pracownika ale jest to na ich stronie www [ktos tu wkleil] - jak
    zakladam jest to "wyciag" z jakiegos regulaminu ROR. :)