  • 1. Data: 2009-03-01 19:49:17
    Temat: alior - zmiany
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Wygląda na to, że po tradycyjnej weekendowej aktualizacji dodali
    wreszcie podgląd historii rachunku KK. Chyba działa dobrze, choć
    niestety wyjątkowo nieczytelnie - obciążenia i uznania na pierwszy rzut
    oka wyglądają tak samo (oba wpisy są "dodatnie", rodzaj operacji
    rozpoznać można jedynie po tym, że saldo się zmniejsza lub zwiększa.)
    Odnalezienie więc wszystkich wpłat jest strasznie upierdliwe... :-(

    Acha, i jeszcze jedno - nie wiem co to za dziwna moda, ale karta z
    dostępnym pełnym limitem kredytowym ma saldo "0", a kolejne obciążenia
    powodują zwiększenie salda (z kolei wpłaty i cashback zmniejszają
    saldo). Jak dla mnie - to powinno być dokładnie odwrotnie, bo przy
    obecnym sposobie prezentacji karta nadpłacona ma w systemie saldo ujemne...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-03-01 20:21:21
    Temat: Re: alior - zmiany
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:goeort$27k$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > saldo). Jak dla mnie - to powinno być dokładnie odwrotnie, bo przy
    > obecnym sposobie prezentacji karta nadpłacona ma w systemie saldo

    W Rajfim obecnie jest z kolei tak, że są prezentowane dwie wartości:
    "wykorzystane zadłużenie" oraz "saldo karty" = limit - wykorzystane
    zadłużenie (czyli karta z dostępnym pełnym limitemmiałaby saldo równe temu
    limitowi). Niemniej jednak w starym interfejsie było chyba tak samo jak
    opisujesz w przypadku Aliora, bo pamiętam, że miałem ujemne salda karty przy
    nadpłatach.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3897 (20090228) __________

    http://www.eset.com

  • 3. Data: 2009-03-01 20:44:53
    Od: " Drimel" <d...@g...pl>

    To wygląda na to, że "saldo karty" to saldo dostępne na karcie.

    A jak działa ten nowy system Raiffa? Są jakieś fajne bajery w porównaniu do
    starego? Ja jakiś czas temu dostałem informację żeby czekać na jakieś
    zaproszenie no i sobie czekam... Jest na co?

  • 4. Data: 2009-03-02 15:05:07
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    " Drimel" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > starego? Ja jakiś czas temu dostałem informację żeby czekać na jakieś
    > zaproszenie no i sobie czekam... Jest na co?

    Po prostu zaloguj się z ich strony (r-bank.pl) pod "Małe firmy i klienci
    indywidualni" i będziesz miał nowy system, cały we flashu. Bez możliwości
    powrotu do starego.

    k.