  • 41. Data: 2011-02-15 19:29:47
    Temat: Re: allegro - platnosc karta
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-15 18:40, Użytkownik mvoicem napisał:

    > Czyli cały ten szum o top ze sobie A dorobi na odsetkach?

    Nie tylko, do tego dochodzi fakt czekania przez kupującego na pieniądze
    a czasami w ramach odegrania się sprzedający uzależnia wysłanie towaru
    od zaksięgowania kasy na swoim koncie co potrafi zaskoczyć
    niezorientowanego w problemie kupującego błędnie utożsamiającego
    konto PzA z kontem sprzedającego.
    I o ile kupujesz masówkę od firm to problemu możesz nie spotkać
    jeśli jednak kupujesz w allegro towary kolekcjonerskie sprzedawane
    nie przez firmy a przez osoby prywatne to możesz się naciąć.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2011-02-15 19:32:13
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 15.02.2011 02:04, RadoslawF wrote:

    > To znajdź prawnika i zapytaj czy aby na pewno nie ma znaczenia ?
    > Będziesz bardzo zaskoczony odpowiedzią.
    Rozumiem, że Ty już swojego prawnika zapytałeś i znasz odpowiedź. Więc
    co konkretnie chciałeś przekazać?

  • 43. Data: 2011-02-15 19:35:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-15 18:40, *mvoicem* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Czyli cały ten szum o top ze sobie A dorobi na odsetkach?

    Na razie - idę o spory zakład, że jak już się naród przyzwyczai to się
    pojawi prowizja za PzA.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 44. Data: 2011-02-15 20:16:39
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 16:42:00 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    A gdzieś wprowadziłem? Może przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze
    zrozumieniem. Nie pisałem, że sprzedawca pokrywa, zaproponowałem by to
    robił.
    Nie dostrzegasz tego, że sprzedający jest uprzywilejowany względem
    kupujacego. Ma pieniądze szybciej niż wyda towar.

    > Myślisz że wprowadzając taka opcję jako dodatek do PzA nie wynegocjowali
    > braku prowizji przynajmniej na początku ?

    Już widzę jak visa/mc i wszystkie banki na świecie biegną i oddają allegro
    swoją kasę. Mogli wynegocjować lepsze warunki, też to możesz zrobić jak
    będziesz miał odpowiednio duże obroty.

    --
    Kojer

  • 45. Data: 2011-02-15 20:31:19
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    spammtrapp wrote:

    > Rozumiem że nigdzie nie płacisz kartą?

    A co to ma do powyższego, które (powtórzę):
    dotyczy kosztu n.p. znacznej ilości wysyłek towaru "na kredyt" (t.j.
    przed otrzymaniem należności zarówno za towar jak i przesyłkę)?

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 46. Data: 2011-02-15 21:39:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.02.2011 21:31), sTav wrote:

    > A co to ma do powyższego, które (powtórzę):
    > dotyczy kosztu n.p. znacznej ilości wysyłek towaru "na kredyt" (t.j.
    > przed otrzymaniem należności zarówno za towar jak i przesyłkę)?

    A to do tego, że jak gdzieś płacisz kartą, to sprzedawca ponosi koszt
    (towaru, zapakowania, obsługi, lokalu) wg twoich kryteriów na kredyt, tj
    zanim te pieniądze będzie mógł mieć fizycznie w rękach.

    Także sorry, ale buraczany biznes to jest najlepsze określenie takich co
    płaczą za tym że 3 dni będą czekać na pieniądze, mimo że mają 100%
    pewności że je będą mieć (a więc nie kredytują kupującego, tylko A).

    p. m.

  • 47. Data: 2011-02-15 21:59:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    [...]
    > płaczą za tym że 3 dni będą czekać na pieniądze, mimo że mają 100%
    > pewności że je będą mieć (a więc nie kredytują kupującego, tylko A).

    Noo, zawsze allegro może upaść :P

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 48. Data: 2011-02-15 22:17:09
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"sTav" wrote in message news:
    >A co to ma do powyższego, które (powtórzę):
    >dotyczy kosztu n.p. znacznej ilości wysyłek towaru "na kredyt" (t.j. przed
    >otrzymaniem należności zarówno za towar jak i przesyłkę)?

    Ale jak często zdarza się te 2-3 dni, w weekendy? Moje ostatnie "ręczne"
    wypłaty:

    Status Kwota Data utworzenia Data
    zakończenia
    Zakończona 380,00 zł 2011-02-08 22:09:50 2011-02-09 11:22:42
    Zakończona 191,00 zł 2011-02-07 08:38:05 2011-02-08 11:04:03
    Zakończona 241,00 zł 2011-02-01 21:23:22 2011-02-02 11:04:32
    Zakończona 431,00 zł 2011-01-30 23:00:34 2011-01-31 11:47:43
    Zakończona 216,60 zł 2011-01-27 13:56:52 2011-01-28 11:46:24

    Zlecenie w nocy , a nawet rano, przed 9:00 - na moim koncie w I sesji.
    ZAWSZE!
    Jak mógłbym czekać z wysyłką?

  • 49. Data: 2011-02-15 22:17:33
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-15 20:32, Użytkownik XYZ napisał:

    > Rozumiem, że Ty już swojego prawnika zapytałeś i znasz odpowiedź. Więc
    > co konkretnie chciałeś przekazać?

    Dokładnie to co napisałem wyżej. Zapytaj prawnika.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2011-02-15 22:19:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 15 Lut, 22:59, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > mvoicem <m...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Noo, zawsze allegro może upaść :P

    A 'sprzedawcy' moze zajac konto komornik i wtedy nie bedzie mial za co
    wyslac przesylki. No, ale przeciez nie bedzie mial czego wyslac... ;).
    PzA ma chronic kupujacych, nikt juz nie pamieta jak to osoby probujace
    kupic cos na allegro wysylaly kase na podstawione konta? Teraz Allegro
    bierze na siebie odpowiedzialnosc prawidlowego przekazania srodkow.

    MK