  • 51. Data: 2011-02-15 22:20:45
    Temat: Re: allegro - platnosc karta
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Zlecenie w nocy , a nawet rano, przed 9:00 - na moim koncie w I sesji.
    >ZAWSZE!
    >Jak mógłbym czekać z wysyłką?
    No nie, to poranne to dotarło następnego dnia. Ale przed północą OK.

  • 52. Data: 2011-02-15 22:39:59
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-02-15 21:31, sTav pisze:
    > A co to ma do powyższego, które (powtórzę):
    > dotyczy kosztu n.p. znacznej ilości wysyłek towaru "na kredyt" (t.j.
    > przed otrzymaniem należności zarówno za towar jak i przesyłkę)?

    Juz Ci odpowiedzieli, mam powtórzyc czy zaczniesz chodzić wszedzie z
    gotówką aby czasami nie narazić sprzedawców na drobne niedogodnosci.
    Bądź konsekwentny ! :D

  • 53. Data: 2011-02-15 23:27:50
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 15.02.2011 23:17, RadoslawF wrote:

    > Dokładnie to co napisałem wyżej. Zapytaj prawnika.

    Nie czuję się w obowiązku rozwiewać twoich urojeń. Sam zapytaj.

  • 54. Data: 2011-02-15 23:29:36
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    > Dokładnie to co napisałem wyżej. Zapytaj prawnika.

    Nie czuję się w obowiązku rozwiewać Twoich urojeń. Sam zapytaj, bo na
    pierwszy rzut oka widać, że masz o tym zerowe pojęcie.

  • 55. Data: 2011-02-16 00:11:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-02-15, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

    > Z punktu widzenia sprzedawców lepiej mieć pieniądze na koncie (własnym)
    > niż mieć pewność że wpłyną jak ktoś sobie na odsetkach odrobinę
    > dorobi. :-)

    No litości. Pokaż mi jakoś sensownie oprocentowany RB dla DG, proszę.
    Już nie mówiąc o tym, że koszty księgowania tego pewnie będą wyższe
    niż zyski.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2011-02-16 07:23:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Feb 2011 00:11:10 +0000 (UTC), Wojciech Bancer

    >No litości. Pokaż mi jakoś sensownie oprocentowany RB dla DG, proszę.

    Alior: 6 i 2/3 % :-) Ale to się i tak "nie liczy", bo tylko 9000 zł
    jest tak oprocentowane, a nadwyżka - nie.

  • 57. Data: 2011-02-16 08:03:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 17:42:58 +0100, sTav napisał(a):

    > Jak ktoś kupuje kredytówką, to jego problem (i dodatkowe ryzyko że dane
    > wyciekną, co się już przymajmniej raz Allegro zdarzyło).

    Jak nie masz pojęcia, to nie wprowadzaj ludzi w błąd. Transakcje kartami
    dla Allegro obsługuje bodajże Polcard i on im na pewno żadnych danych
    odnośnie właściciela karty nie przekazuje.

    --
    xbartx

  • 58. Data: 2011-02-16 12:23:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 16:04:11 +0100, sTav wrote:

    > Nic i nikogo nie odsiewa.

    Nie?

    Zatem pochwalisz się pewnie nickiem z allegro, zebysmy wiedzieli w co
    nie wdepnac?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 59. Data: 2011-02-16 12:30:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 17:26:45 +0100, sTav wrote:
    > Wiele osób (w tym szczególnie "Supersprzedawców"), sprzedaje towary o
    > wartości niższej lub zbliżonej do cen opakowania i wysyłki.
    > Gdyby mieli "zakładać" własną kasę na koszty przesyłek, to ponosili by
    > ewidentne straty na takim kredytowaniu kupujących.
    > Wcale im się nie dziwię, że tego nie robią i robić nie będą.

    Nie robia? Najwyrazniej dzialamy na roznych allegro.

    Ewentualnie ja lepiej unikam dziadostwa.

  • 60. Data: 2011-02-16 12:32:42
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 17:42:58 +0100, sTav wrote:
    > Jak ktoś kupuje kredytówką, to jego problem (i dodatkowe ryzyko że
    > dane wyciekną, co się już przymajmniej raz Allegro zdarzyło).

    Dane *kart* wyciekna z *allegro*? W moim allegro się dane karty podaje
    Polcardowi, allegro ich na oczy nie oglada.