  • 1. Data: 2010-03-01 17:23:16
    Temat: ambergold - naciągacze?
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    http://www.lokata.ambergold.com.pl

    10% bez Belki, 100% gwarancji kapitału (tylko coś nie widzę ani słowa o
    BFG), do każdej lokaty >5k 1g czystego złota gratis.
    Żadnego linka na stronie poza "podaj swoje dane". Żadnego regulaminu,
    tabeli opłat - nic, kompletnie nic.
    Ew. dla lubiących pogadać: 801 555 444 8:30-16:30

    Tak się to świeci, że musi to być szwindel ;)

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 2. Data: 2010-03-01 17:26:09
    Temat: Re: ambergold - naciągacze?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pyrtek" <u...@n...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hmgt63$jll$...@n...onet.pl...

    > Tak się to świeci, że musi to być szwindel ;)

    http://www.ambergold.com.pl/pl/nowosci/aktualnosci/o
    swiadczenie_prezesa_zarzadu_Amber_Gold_w_sprawie_KNF

  • 3. Data: 2010-03-01 17:28:32
    Od: g...@o...pl

    > http://www.lokata.ambergold.com.pl

    A ktoś z was korzystał z Finroyal? Wyborcza regularnie podaje, że gwarantują 12%
    rocznie (tzn. drukuje im reklamę), ale KNF pisze, że te gwarancje nie są
    gwarantowane :)

  • 4. Data: 2010-03-01 17:34:22
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    MarekZ pisze:

    > http://www.ambergold.com.pl/pl/nowosci/aktualnosci/o
    swiadczenie_prezesa_zarzadu_Amber_Gold_w_sprawie_KNF

    Też coś znalazłem:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,748787
    6,Amber_Gold__kusi_zyskowna_lokata__a_jest_pod_lupa.
    html

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 5. Data: 2010-03-01 18:04:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Mar, 18:23, pyrtek <u...@n...com> wrote:
    > http://www.lokata.ambergold.com.pl
    >
    > 10% bez Belki, 100% gwarancji kapitału (tylko coś nie widzę ani słowa o
    > BFG), do każdej lokaty >5k 1g czystego złota gratis.

    Dzizas bo BFG obejmuje same banki ;) Zawsze, wszedzie tylko banki. BFG
    = BANKOWY fundusz gwarancyjny.

    Ambergold gwarantuje swoje lokaty sama, wiec wartosc gwarancji jest..
    hmm... wartosc gwarancji jakiejs firmy jest warta tyle ile ta firma.

  • 6. Data: 2010-03-02 22:40:37
    Od: "invvestor" <arturozan@WYTNIJ_TOgmail.com>

    http://www.openfinance.pl/lp/pakiet-oszczednosciowy+
    wii/landing.html

    10% (nic nie piszą o \"belce\") 100% gwarancji kapitału (tylko coś ani słowa o BFG)
    Żadnego linka na stronie poza \"wypełnij formularz\". Żadnego regulaminu tej oferty,
    żadnej tabeli opłat - nic, kompletnie nic
    .. a do tego nawet telefonu nie podają gdybyś był z tych co lubią pogadać.

    I tak kuszą tą konsolą w prezencie, że to musi być ... chyba jakaś promocja :)

    @pyrtek czy Ty od wczoraj zacząłeś używać internetu, że takie \"sensacje\"
    znajdujesz?
    czy może robisz \"viral marketing ... konkurencji\"? ;)

  • 7. Data: 2010-03-02 22:42:50
    Temat: Re: Re:_ambergold_-_naciągacze?
    Od: "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl>

    No nie do końca, bo każda lokata jest ubezpieczona, więc kapitał masz zabezpieczony
    na 100% jak.... w banku hehe. Poza tym oni podlegają ministerstwu gospodarki bo są
    domem składowym. Banki nie mogą oferować lokat w dobra przemysłowe, to jest
    zastrzeżpone dla domów składowych. Także knf-owi nic do nich, tak samo jak do
    SKOK-ów.

  • 8. Data: 2010-03-02 22:44:22
    Od: "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Masa nieścisłości w tych artykułach GW. Zresztą tak samo jechali na SKOKI, czy na
    finnroyal, a teraz w GW reklamy tych ostatnich aż biją po oczach :)

  • 9. Data: 2010-03-02 23:11:20
    Od: "invvestor" <arturozan@WYTNIJ_TOgmail.com>

    jak słusznie zauważyłeś BFG obejmuje instytucje finansowe jakimi są banki,
    a KNF ma za zadanie je kontrolować i dlatego uważa się banki za bezpieczne.
    W przypadku Amber Gold mamy do czynienia z Domem Składowym, czyli instytucją
    finansową kontrolowaną przez Ministra Gospodarki i z tego co się orientuję to Domy
    Składowe również posiadają swój fundusz gwarancyjny.
    Tak więc gwarancje Domów Składowych są równie dobre jak banków z tą różnicą, że o
    bankach wie każdy a o Domach Składowych tylko zorientowani inwestorzy :)
    Pewnie dlatego amatorzy w stylu @pyrtek pisują na forach takie niedorzeczności,
    ale co się dziwić skoro nawet KNF się publicznie ośmiesza z tymi swoimi alertami.
    I jak się szybko nie wyedukują to jeszcze z naszych podatków będziemy odszkodowania
    bogatym firmom płacić (vide pozew Finroyala do Strasburga)

  • 10. Data: 2010-03-03 05:44:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Mar, 23:42, "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:
    > No nie do ko ca, bo ka da lokata jest ubezpieczona, wi c kapita masz zabezpieczony
    na 100% jak.... w banku hehe.

    A polisa ubezpieczajaca wskazuje jako beneficjenta ambergold czy
    klienta? Bo jesli amber to wartosc takiego zabezpieczenia jest.. hmm..
    srednia. Jesli komus pozyczam kase - on zas sie ubezpiecza to jest to
    raczej zabezpieczenie dla niego, niz dla mnie. W przypadku upadlosci
    nic nie daje.