  • 1. Data: 2007-04-18 11:13:21
    Temat: ankieta o bankowości internetowej
    Od: maira <p...@o...pl>

    Piszę prace magisterską na temat bankowosci internetowej. Muszę
    przeprowadzić badanie marketingowe - ankietę wśród 120 osób
    posiadających konto z dostepem przez Internet. Każdą osobę chętną do
    jej wypełnienie proszę o kontakt.

  • 2. Data: 2007-04-18 11:48:41
    Temat: Re: ankieta o bankowości internetowej
    Od: Quental <a...@g...com>

    On Apr 18, 1:13 pm, maira <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przeprowadzić badanie marketingowe - ankietę wśród 120 osób
    > posiadających konto z dostepem przez Internet. Każdą osobę chętną do

    Do Twoich celów polecam Ci serwis http://www.ankiety-online.pl/

    Pozdrowienia,

  • 3. Data: 2007-04-19 09:56:22
    Od: maira <p...@o...pl>

    On 18 Kwi, 13:48, Quental <a...@g...com> wrote:

    > Do Twoich celów polecam Ci serwishttp://www.ankiety-online.pl/
    >
    > Pozdrowienia,

    dzięki za sugestię. Spotkałam się też z podobną mozliwością na stronie
    www.webankieta.pl