  • 1. Data: 2006-01-22 08:47:17
    Temat: arka - jak najtaniej inwestować?
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Analizowałem dwie opcje, za pośrednictwem konta w WBK i przez ich dom
    maklerski, ale obie wychodzą drogo - konta w WBK są bardzo drogie (w
    porównaniu z innymi bankami - nawet do 16zł za m-c). W domu maklerskim jest
    opłata roczna (55zł) plus % od kwoty inwestowanej kasy, czy ktoś orientuje
    się, jak to jest przy obsłudze przez WBK 24 - tam też jest ten % od
    transakcji i jakie konto warto tam ew. otworzyć do obsługi tego funduszu?

  • 2. Data: 2006-01-22 09:00:48
    Temat: Re: arka - jak najtaniej inwestować?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > kasy, czy ktoś orientuje się, jak to jest przy obsłudze przez WBK 24
    > - tam też jest ten % od transakcji i jakie konto warto tam ew.

    Tak tylko pytam - bo nie jestem pewien (nie sprawdzalem).
    Konto < 30 lub www.allekarta.pl widziales? (w tym drugim przypadku nie
    jestem pewien czy ma taka funkcjonalnosc...).
    Z tego co sie oreintuja - beda nad tym pracowac ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-01-22 09:03:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jan 2006 09:47:17 +0100,
    osoba podpisana: Piotr <p...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Analizowałem dwie opcje, za pośrednictwem konta w WBK i przez ich dom
    > maklerski, ale obie wychodzą drogo - konta w WBK są bardzo drogie (w
    > porównaniu z innymi bankami - nawet do 16zł za m-c). W domu maklerskim jest
    konto24.pl (to".pl" jest ważne) w BZWBK.

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 4. Data: 2006-01-22 09:10:22
    Od: "finiu" <f...@g...pl>

    Witam,

    Tylko po co Ci konto - idziesz do WBK, dajesz zlecenie i potem pocztą
    otrzymujesz świadectwo uczestnictwa. Konto jest do tego zbędne. A % za
    obsługę zapłacisz wszędzie, zależy on od kwoty zainwestowanych pieniędzy,
    jest to ok. 2-3% (w WBK), które w stosunku do zysków wydają się warte
    zapłacenia.

    Pozdro

  • 5. Data: 2006-01-22 10:19:39
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "finiu" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsługę zapłacisz wszędzie, zależy on od kwoty zainwestowanych pieniędzy,
    > jest to ok. 2-3% (w WBK), które w stosunku do zysków wydają się warte

    dokladnie tak jak napisal przedmowca, nie trzeba miec u nich konta, idziesz
    do banku dajesz zlecenie kupna jednostek a pozniej sprzedazy i tu podajesz
    swoje konto, albo Ci wyplaca w kasie.
    (ja tak swego czasu robilem)

  • 6. Data: 2006-01-22 11:02:34
    Od: Paweł P <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się, jak to jest przy obsłudze przez WBK 24 - tam też jest ten % od
    > transakcji i jakie konto warto tam ew. otworzyć do obsługi tego funduszu?

    Jak się domyślam chodzi o OFI?
    Mi najtaniej (najniższa prowizja od nabycia) wyszło w Deutsche Banku.
    Sprawdź w różnych miejscach.

    Paweł

  • 7. Data: 2006-01-22 11:38:55
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:dqvhkf$voi$1@news.onet.pl...

    > Tak tylko pytam - bo nie jestem pewien (nie sprawdzalem).
    > Konto < 30 lub www.allekarta.pl widziales? (w tym drugim przypadku nie
    > jestem pewien czy ma taka funkcjonalnosc...).

    Ma taka funkcjonalnosc. Jesli cos nie dziala idzie sie do oddzialu by
    uruchomili kanal kupowania Arki poprzez www.

  • 8. Data: 2006-01-22 13:44:36
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > konto24.pl (to".pl" jest ważne) w BZWBK.

    Dziękuję, dokładnie o to mi chodziło - tania opcja nabywania/zbywania przez
    Internet.