  • 1. Data: 2011-03-01 21:02:34
    Temat: asistans :-)
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy któryś bank za niewielkie pieniądze (a najlepiej za darmo...)
    oferuje do konta/karty assistance, obejmujące domowe wizyty pediatry?

    Korzystałem z internisty w Aliorze, ale jak chciałem zamówić pediatrę do
    dziecka, to stwierdzili, że ubezpieczeniem objęty jestem tylko ja, a nie
    dzieci... W Półbanku to samo... :-(

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-03-01 21:36:42
    Temat: Re: asistans :-)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 22:02:34 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    >
    > Korzystałem z internisty w Aliorze, ale jak chciałem zamówić pediatrę do
    > dziecka, to stwierdzili, że ubezpieczeniem objęty jestem tylko ja, a nie

    W Rajfi przy premium i w Mille impresja można.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-03-02 08:03:56
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:ikjmtb$n95$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy któryś bank za niewielkie pieniądze (a najlepiej za darmo...) oferuje
    > do konta/karty assistance, obejmujące domowe wizyty pediatry?

    Zobacz Allianz . Na darmowość nie licz, bo ma za duże ograniczenia.

  • 4. Data: 2011-03-02 09:16:37
    Od: luc <b...@g...net>

    On 1 Mar, 22:02, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Korzystałem z internisty w Aliorze, ale jak chciałem zamówić pediatrę do
    > dziecka, to stwierdzili, że ubezpieczeniem objęty jestem tylko ja, a nie

    Assistance do KK Aquarius. Działa dla ubezpieczonego i jego dziecka.
    Co prawda skończyło się na konsultacji telefonicznej, ale wg OWU
    przysługują 4y wizyty lekarskie w rocznym okresie ubezpieczenia.

    Sprawdź, czy na stronie nie ma jakiegoś nowszego OWU, bo ja mam z
    czerwca 2010.

    pzdrwm
    luc