  • 1. Data: 2008-11-19 11:23:13
    Temat: [citi] automatyczna spłata KK w shitibanku
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Witajcie

    Na stronach tytułowego banku jest info, że KK można spłacać poleceniem
    zapłaty. Tak, zgadza się, tym samym poleceniem zapłaty, którym rachunki
    można opłacać. Oczywiście PZy przechodzą między różnymi bankami :-)

    Czy ktoś tego próbował w praktyce?

    Bo ja tak i mówię wam - g...no prawda. 2 miesiące walczyłem (uparty
    jestem :-) o druczki do ustanowienia PZ. W końcu natrafiłem na jakąś
    nową konsultantkę, która nie wiedziała, że takiej usługi tak na prawdę
    nie ma, i dostałem te druczki.
    ShitiBank mi potwierdził, że PZ jest ustanowiona; spłata miała iść z ING
    i ...oni w tym ING nic o tym, nie wiedzą :-).

    Krótko: shiti oferuje usługę, której nie prowadzi (może tylko u mnie nie
    działa?). Nie spłacam karty w terminie - zawsze jestem dobrej myśli i
    wierzę, że w końcu PZ zadziałają. shiti za każdym razem nalicza odsetki
    i potem spowrotem je oddaje po reklamacji. A ja nie muszę się martwić o
    spłatę KK w terminie ;-)

    pzdr

  • 2. Data: 2008-11-19 11:29:32
    Temat: Re: automatyczna spłata KK w shitibanku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 19 Lis, 12:23, ruf10 <r...@n...pl> wrote:
> [...]
    > wierzę, że w końcu PZ zadziałają. shiti za każdym razem nalicza odsetki
    > i potem spowrotem je oddaje po reklamacji. A ja nie muszę się martwić o

    Zaraz, kiedyś była mowa tu na grupie, że polecenie zapłaty działa, jak
    kwota spłaty nie jest wyższa niż 4000 złotych. Czy spłaty masz poniżej
    tej kwoty?

  • 3. Data: 2008-11-19 13:30:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zaraz, kiedyś była mowa tu na grupie, że polecenie zapłaty działa, jak
    > kwota spłaty nie jest wyższa niż 4000 złotych. Czy spłaty masz poniżej
    > tej kwoty?

    PZ działa (w odniesieniu do osób fizycznych) do kwoty 1000 euro
    (równowartość), jednak w umowie PZ nie określa się kwoty...przecież w
    każdym miesiącu może (i zazwyczaj) jest ona inna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-11-19 14:42:35
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    RobertS pisze:

    > PZ działa (w odniesieniu do osób fizycznych) do kwoty 1000 euro
    > (równowartość), jednak w umowie PZ nie określa się kwoty...przecież w
    > każdym miesiącu może (i zazwyczaj) jest ona inna

    <Nie dostałem wiadomości od RobertaS>

    Zadłużenie nie przekracza 2k.
    Natomiast problem nie jest z mechanizmem PZ tylko z shiti - nie wysłaki
    nawet dokumentów (mojej zgody) do ING, a to jest warunek, żeby cokolwiek
    zadziałało.

    Pytanie, czy ktoś testował spłatę KK shiti poleceniem z innego banku, bo
    imho, to shiti ściemnia z tą usługą.

    pzdr

  • 5. Data: 2008-11-19 14:58:13
    Temat: Re: [citi] automatyczna spłata KK w shitibanku
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zapłaty. Tak, zgadza się, tym samym poleceniem zapłaty, którym rachunki
    > można opłacać. Oczywiście PZy przechodzą między różnymi bankami :-)

    Tak, korzystam. Oczywiście bylo trochę bałaganu na początku, ale kilka
    telefonów do jednego i drugiego banku wyjasniło sprawę.

    MichalL

  • 6. Data: 2008-11-19 15:12:36
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    MichalL pisze:

    > Tak, korzystam. Oczywiście bylo trochę bałaganu na początku, ale kilka
    > telefonów do jednego i drugiego banku wyjasniło sprawę.

    hmm, a papiery, rozumiem, składałeś w shiti?

    pzdr

  • 7. Data: 2008-11-19 17:20:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertS wrote:

    > PZ działa (w odniesieniu do osób fizycznych) do kwoty 1000 euro
    > (równowartość), jednak w umowie PZ nie określa się kwoty...przecież w
    > każdym miesiącu może (i zazwyczaj) jest ona inna

    Jeżeli zadłużenie jest większe to bank może wygenerować więcej niż jedno PZ.
    Np. BZWBK ma to wprost napisane w regulaminie.

  • 8. Data: 2008-11-19 18:03:24
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 19 Lis, 18:20, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > Jeżeli zadłużenie jest większe to bank może wygenerować więcej niż jedno PZ.
    > Np. BZWBK ma to wprost napisane w regulaminie.

    Kilka miesięcy temu tu na grupie jeden z Kolegów opisywał swój
    przypadek spłaty zadłużenia na karcie Citibanku właśnie poprzez PZ.
    Mówił, że to PZ nie działa właśnie jak kwota spłaty jest wyższa niż
    1000 Euro. Masz rację Robert, że bank powinien wtedy wygenerować
    więcej takich poleceń, ale widocznie w Citi jest to trudne.

  • 9. Data: 2008-11-19 18:19:29
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Czy ktoś tego próbował w praktyce?

    Tak, spłacam od dłuższego czasu 2 KK Citi PZ z VWBank. Zero problemów od
    początku, konsultant tylko zapytał czy spłata kwoty minimalnej czy całości.
    Wypełnione papiery odesłałem do Citi i od kolejnego miesiąca już poszło
    automatem, zawsze w wymaganym dniu, nigdy wcześniej (ale jeszcze nie było
    powyżej ? 1000). W Citi przynajmniej wiedzą, że płacić można od pn do pt.
    Zakład energetyczny, gazownia i inni często chcą spłaty w sb lub nd.

    P.S. Zawsze jak napiszę coś na plus to wkrótce spotyka mnie coś przykrego w
    tym temacie. Tfu, tfu, tfu

  • 10. Data: 2008-11-19 18:53:36
    Od: plusz <p...@g...com>

> [...]
    > zapłaty. Tak, zgadza się, tym samym poleceniem zapłaty, którym rachunki
    > można opłacać. Oczywiście PZy przechodzą między różnymi bankami :-)

    ja używam prawie od roku i zdecydowanie polecam
    jak jest więcej niż limit PZ to po prostu robią dwa zapytania

    o ile pamiętam, raz im się pod koniec roku wywaliło, bo kursy się nie
    odświeżyły w banku odpowiednio - ak wiadomo citi nie jest bankiem
    onlinowym i czasami ich nocne przetwarzanie nie działa poprawnie.

    --
    plusz