  • 1. Data: 2007-08-15 11:10:37
    Temat: autoryzacja karty pre-paid w sklepie netowym
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Hej,

    Mam kartę pre-paid z doładowaniem z BZWBK. Robiłam nią zakupy głównie na
    ebayu (paypal) i w zagranicznych sklepach netowych. Od kilku miesięcy nie
    było problemów.
    Ostatnio trzy różne sklepy miały problemy z autoryzacją tej karty i została
    ona odrzucona.
    Środki na koncie są, więc to nie jest przyczyna.
    Czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii?
    Nie wiem, czy iść do banku i robić aferę, bo może nie mają na to wpływu?
    Będę wdzięczna za wszelkie uwagi, bo zupełnie nie mam pomysłu, jaka może być
    przyczyna.

    Z gory wielkie dzięki!

    Pozdrawiam, Yaga

    --
    "Tanz - mein Leben - tanz
    Tanz mit mir

  • 2. Data: 2007-08-15 11:30:37
    Temat: Re: autoryzacja karty pre-paid w sklepie netowym
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Yaga <y...@R...fm> napisał(a):

> [...]
    > Będę wdzięczna za wszelkie uwagi, bo zupełnie nie mam pomysłu, jaka może być

    Reklamuj - podaj bankowi jakie to sklepy. To wlasnie od banku zalezy jak sie
    zachowuje karta przy autoryzacji.

    Zloz reklamacje na pismie z kopia dla siebie - to nie sa karty wirtualne, nie
    powinno z nimi byc klopotow.

  • 3. Data: 2007-08-15 12:06:44
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f9uo4t$q1r$1@inews.gazeta.pl...

    > Reklamuj - podaj bankowi jakie to sklepy. To wlasnie od banku zalezy jak
    sie
    > zachowuje karta przy autoryzacji.

    o własnie - nie wiedziałam od czego zależy autoryzacja. Ale skoro od banku,
    to będę się z nim kontaktować.

    > Zloz reklamacje na pismie z kopia dla siebie - to nie sa karty wirtualne,
    nie
    > powinno z nimi byc klopotow.

    Oki, dzięki za odpowiedź.
    Myslalam, że może jest jakaś "szybsza" metoda niż składanie reklamacji ;)
    Ale reklamację złożę, na pewno.

    Pozdrawiam, Yaga

  • 4. Data: 2007-08-15 12:35:54
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Yaga napisał(a):

    > Ostatnio trzy różne sklepy miały problemy z autoryzacją tej karty i została
    > ona odrzucona.

    Możliwe że systemy autoryzacyjne tych sklepów weryfikują imię i
    nazwisko posiadacza karty. O ile wiem, karty pre-paid BZWBK są na
    okaziciela.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2007-08-15 12:54:08
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Sebcio <s...@n...com> napisał(a):

    > Możliwe że systemy autoryzacyjne tych sklepów weryfikują imię i
    > nazwisko posiadacza karty. O ile wiem, karty pre-paid BZWBK są na
    > okaziciela.

    Powinni to zaznaczyc w regulaminie karty i w informacjach dotyczacych jej sprzedazy
    - ze moga wystapic takie ograniczenia.

    Karty sa platne i powinno byc jasno sprecyzowane, jakie sa zasady ich stosowania.

    I znow wychodzi na to, ze prepaid ING chyba jest lepszy (pomijam pseudo prepaid
    Moneypl , z ktorego sam korzystam, ktory tak naprawde jest karta do konta
    internetowego) .

  • 6. Data: 2007-08-15 13:27:45
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Możliwe że systemy autoryzacyjne tych sklepów weryfikują imię i
    > nazwisko posiadacza karty. O ile wiem, karty pre-paid BZWBK są na
    > okaziciela.

    We wszystkich tych trzech sklepach robiłam wcześniej zakupy i nie było
    problemu.
    Dlatego nie sądzę, aby to było przyczyną.

    Pozdrawiam, Yaga

  • 7. Data: 2007-08-15 13:29:16
    Od: "Yaga" <y...@R...fm>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f9ut1g$fl3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    sprzedazy
    > - ze moga wystapic takie ograniczenia.
    >
    > Karty sa platne i powinno byc jasno sprecyzowane, jakie sa zasady ich

    W regulaminie nic nie wyczytałam na temat takich ograniczeń.

    > I znow wychodzi na to, ze prepaid ING chyba jest lepszy (pomijam pseudo
    prepaid
    > Moneypl , z ktorego sam korzystam, ktory tak naprawde jest karta do konta
    > internetowego) .

    No to chyba poczytam coś więcej na temat tego ING, skoro może być lepszy.

    Pozdrawiam, Yaga

  • 8. Data: 2007-08-15 13:52:33
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Yaga" <y...@R...fm> wrote in message
> [...]
    > Nie wiem, czy iść do banku i robić aferę, bo może nie mają na to wpływu?
    > Będę wdzięczna za wszelkie uwagi, bo zupełnie nie mam pomysłu, jaka może

    Na karcie masz numer telefonu.
    Zadzwon i zapytaj co bylo przyczyna nieautoryzowania transakcji.

  • 9. Data: 2007-08-15 14:02:14
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Yaga <y...@R...fm> napisał(a):

    > We wszystkich tych trzech sklepach robiłam wcześniej zakupy i nie było
    > problemu.
    > Dlatego nie sądzę, aby to było przyczyną.

    Koniecznie napisz, co ci odpowiedzieli.
    Byc moze problem dotyczy wszystkich kart tego banku?
    Cos namieszane :(

  • 10. Data: 2007-08-15 14:03:42
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Yaga <y...@R...fm> napisał(a):

    > No to chyba poczytam coś więcej na temat tego ING, skoro może być lepszy.
    >
    > Pozdrawiam, Yaga

    Akurat na temat tego prepaid nikt jeszcze nic nie pisal negatywnego (pozytywnego
    tez).