  • 1. Data: 2009-07-28 14:27:37
    Temat: ave chemos morituri te salutant
    Od: h...@p...onet.pl

    niech żyje CESARZ.

  • 2. Data: 2009-07-28 14:30:35
    Temat: Re: ave chemos morituri te salutant
    Od: h...@p...onet.pl

    Trzeciego dnia zmagań na polskiej arenie zmagań ...poleglem!
    ech ta chciwośc:((((((

    rośnij Wielki!!!!!!!

  • 3. Data: 2009-07-29 07:08:35
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > niech żyje CESARZ.

    Późno się na to załapałeś...już były wzrosty o jakieś 1000%...

    Dane za 2008:

    Przychód ok 27 mln, zysk 1 mln.

    13 mln akcji. Gdy cena akcji wynosi 1 zł wszystko wydaje się OK.

    Ale obecnie spółka jest przez rynek wyceniona na 170 mln, czyli jakieś 6x
    więcej niż przychód za 2008, jest to czysta abstrakcja.

    Tym się kończy wprowadzanie na giełdę małych firm z free float mniej niż
    10%.

    Bartłomiej Miara

  • 4. Data: 2009-07-29 07:26:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bartłomiej Miara wrote:
> [...]
    > więcej niż przychód za 2008, jest to czysta abstrakcja.
    >
    > Tym się kończy wprowadzanie na giełdę małych firm z free float mniej niż

    wlasnie zawiesili po 22 minutach akcji na ciaglych
    +20%
    Chyba nie odwiesza szybko o ile spolka nie poda publicznie co sie tam dziej.
    NB dlatego ja sprzedalem z malym zyskiem ok 2 tys zl tylko.
    Nie chcialem byc zlapany w sidla jw.

    fatso

  • 5. Data: 2009-07-29 07:29:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

> [...]
    > dziej.
    > NB dlatego ja sprzedalem z malym zyskiem ok 2 tys zl tylko.

    + 24% i mimo ze moj supermakler podaje ze zawieszony
    to nieprawda, transakcje ida po 16.50zl

  • 6. Data: 2009-07-29 08:00:42
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Bartłomiej Miara <b...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]

    Uwzględniając dotychczasowy dzisiejszy wzrost na CHEMOS wskaźniki wyglądają
    następująco: C/Z = 300, C/WK = 19 !!!
    To po spółce Drągowski kolejny przykład gigantycznej spekulacji na śmieciowej
    spółce.