-
1. Data: 2013-12-30 18:31:45
Temat: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: c...@g...com
Witam,
Nie udało mi się dzisiaj zapłacić kartą Raiffeisen - Tmobile.
Komunikat "karta niedozwolona" od razu po umieszczeniu karty w terminalu.
Infolinia powiedziała, że zna problem i już rozsyłają sprawne karty.
Szkoda tylko, że nie poinformowali skoro znają problem.. niech klient i kasjerka
próbują n-ty raz.
Infolinia nie widzi problemu - przecież można wypłacić kasę z bankomatu i reklamować
o zwrot prowizji.
pozdrawiam,
kranu
-
2. Data: 2013-12-30 20:55:04
Temat: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: Marvin <n...@s...com>
W dniu 2013-12-30 18:31, c...@g...com pisze:
> Witam,
>
> Nie udało mi się dzisiaj zapłacić kartą Raiffeisen - Tmobile.
> Komunikat "karta niedozwolona" od razu po umieszczeniu karty w terminalu.
> Infolinia powiedziała, że zna problem i już rozsyłają sprawne karty.
> Szkoda tylko, że nie poinformowali skoro znają problem.. niech klient i kasjerka
próbują n-ty raz.
> Infolinia nie widzi problemu - przecież można wypłacić kasę z bankomatu i
reklamować o zwrot prowizji.
>
> pozdrawiam,
> kranu
>
Ten problem zafundowali klientom już przed świętami BN w ramach
gwiazdkowego prezentu.
Karta nowa nie przyszła do dzisiaj, ani przeprosiny, ani słowo
komentarza, nie mówiąc o jakimś zadość uczynieniu.
Pad jest trwały, a infolinia ściemnia o "chwilowych trudnościach".
Polbank Raiffaisen jest tym samym żałosną podróbą banku, która nie
potrafi poradzić sobie z problemem inaczej jak chowając głowę w piasek i
myśląc, że tej wypiętej gołej dupy nikt nie zauważy.
Pewnie mają tam takich speców od PR i "komunikacji" którzy im
wytłumaczyli, że siedząc cicho przeczekają problem.
Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku? Ja
mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu ręki
zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.
Marvin
-
3. Data: 2013-12-30 20:57:31
Temat: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>
W dniu 2013-12-30 18:31, c...@g...com pisze:
> Nie udało mi się dzisiaj zapłacić kartą Raiffeisen - Tmobile.
> Komunikat "karta niedozwolona" od razu po umieszczeniu karty w terminalu.
> Infolinia powiedziała, że zna problem i już rozsyłają sprawne karty.
Może ktoś jeszcze potwierdzić ?
Podobny post był ponad tydzień temu, przy czym moja działała normalnie.
> Infolinia nie widzi problemu - przecież można wypłacić kasę z bankomatu i
reklamować o zwrot prowizji.
>
Jeśli jest konto w PB / RF, to funkcyjność debetową uruchomić można było.
No i jakaś rezerwowa na takie okazje się przydaje ;)
Pzdr
JKK
---
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
4. Data: 2013-12-30 21:41:49
Temat: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: "cef" <c...@i...pl>
Marvin wrote:
> Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku?
> Ja mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu
> ręki zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.
I od tego karta zadziała?
-
5. Data: 2013-12-30 21:46:16
Temat: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: Marvin <n...@s...com>
W dniu 2013-12-30 21:41, cef pisze:
> Marvin wrote:
>
>> Skoro nie słowami, to może się gestami skomunikujemy drogi Polbanku?
>> Ja mam taki już przygotowany, jak Adam Słodowy - polega na uniesieniu
>> ręki zaciśniętej w pięść a następnie wyprostowaniu środkowego palca.
>
> I od tego karta zadziała?
A i owszem, bo taki gest oznacza że karta Polbanku poleciała do kosza.
:)
M
-
6. Data: 2013-12-30 22:04:48
Temat: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l9sj7f$23s7$...@a...netfront.net...
> Może ktoś jeszcze potwierdzić ?
> Podobny post był ponad tydzień temu, przy czym moja działała normalnie.
Ja potwierdzam ogólne problemy z kartami Rajfiego. Z moich kart w trakcie
świąt oraz 27 grudnia nie dało się dokonać żadnego przelewu. Infolinia nie
była w stanie pomóc, choć początkowo twierdziła, że wprawdzie nie da się
przez internet ale przez infolinię się da. Dziewczyna potrzymała mnie na
telefonie około 10 minut po czym się poddała. W sobotę po południu dzwonią
do mnie z banku, że już mogę wykonać te przelewy i jeszcze dziś one wyjdą z
banku. Pytam się jakim cudem? No to się zmitygowali, zaczęli coś bredzić o
tym, że może kontrahent ma rachunek w Rajfim. Ogólnie wrażenie mam złe.
-
7. Data: 2013-12-30 23:47:01
Temat: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: Waldek <m...@n...dam>
W dniu 2013-12-30 22:04, MarekZ pisze:
> Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:l9sj7f$23s7$...@a...netfront.net...
>
>> Może ktoś jeszcze potwierdzić ?
>> Podobny post był ponad tydzień temu, przy czym moja działała normalnie.
>
> Ja potwierdzam ogólne problemy z kartami Rajfiego. Z moich kart w
> trakcie świąt oraz 27 grudnia nie dało się dokonać żadnego przelewu.
> Infolinia nie była w stanie pomóc, choć początkowo twierdziła, że
> wprawdzie nie da się przez internet ale przez infolinię się da.
> Dziewczyna potrzymała mnie na telefonie około 10 minut po czym się
> poddała. W sobotę po południu dzwonią do mnie z banku, że już mogę
> wykonać te przelewy i jeszcze dziś one wyjdą z banku. Pytam się jakim
> cudem? No to się zmitygowali, zaczęli coś bredzić o tym, że może
> kontrahent ma rachunek w Rajfim. Ogólnie wrażenie mam złe.
Ja tez potwierdzam, ponoc pierwsza partie kart juz wyslali
ale jest tego sporo wiec pewnie produkcja im troche czasu zajmie
Potwierdzam tez uzyskane info ze mozna wyplacic sobie kase na zakupy
np. w Oddziale i zlozyc wniosek o anulowanie wynikajacych z tego tantiemow.
- o bankomacie nic mi nie wspominano.
Pozdro
-
8. Data: 2014-01-01 17:44:33
Temat: Re: awaria kart Raiffeisen - Tmobile
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 30 Dec 2013 22:04:48 +0100, MarekZ napisał(a):
> (...) W sobotę po południu dzwonią do mnie z banku, że już mogę
> wykonać te przelewy i jeszcze dziś one wyjdą z banku. Pytam się jakim
> cudem? No to się zmitygowali, zaczęli coś bredzić o tym, że może
> kontrahent ma rachunek w Rajfim. Ogólnie wrażenie mam złe.
Też mnie to dziwi ale muszę przyznać, że w starym, było nie było, Półbanku
jeżeli chodzi o rozpatrywanie reklamacji było o wiele lepiej niż teraz po
mariażu.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide