eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [BPH] - awaria systemu transakcyjnego - BRAK CIF'a w Profile
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2009-04-16 11:57:12
    Temat: [BPH] - awaria systemu transakcyjnego - BRAK CIF'a w Profile
    Od: " finder24" <f...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów doświadcza od wczoraj niemożności
    wykonywania jakichkolwiek operacji na rachunku bankowym w BPH poprzez
    internetowy system transakcyjny? W moim przypadku po zalogowaniu widzę napis:
    "System Middleware: Brak CIF'a w Profile". Zgłosiłem do wczoraj w południe. Do
    dzisiaj nic się nie zmieniło. Wiadomo, błędy się zdarzają, ale żeby nie mieć
    dostępu do rachunku już przez ponad dobę to chyba jest w dzisiejszych czasach
    delikatne przegięcie.

    Pozdrawiam,
    finder24

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2009-04-16 12:05:37
    Temat: Re: [BPH] - awaria systemu transakcyjnego - BRAK CIF'a w Profile
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > W moim przypadku po zalogowaniu widzę napis:
    > "System Middleware: Brak CIF'a w Profile". Zgłosiłem do wczoraj w
    > południe. Do
    > dzisiaj nic się nie zmieniło.

    Proste - bierzesz butelke CIFa, dobrze wstrzasasz, polowe wlewasz do
    klawiatury, troche do szuflady CD, a reszte wcierasz sobie w profil (lewy
    albo prawy - zalezy ktory przystojniejszy). Zawsze dziala!

    MSPANC

    ;-)



  • 3. Data: 2009-04-16 12:16:03
    Temat: Re: - awaria systemu transakcyjnego - BRAK CIF'a w Profile
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 13:57, " finder24" <f...@W...gazeta.pl> wrote:
    > ale żeby nie mieć
    > dostępu do rachunku już przez ponad dobę to chyba jest w dzisiejszych czasach
    > delikatne przegięcie.

    ja bym chyba oszalal ;)

    to prawie tak, jak zablokowanie profilu na mojej klasie ;P


    naciskaj - telefonicznie i mailowo z informacja, ze poniesione straty
    bedziesz egzekwowal od banku.



  • 4. Data: 2009-04-16 18:25:26
    Temat: Re: - awaria systemu transakcyjnego - BRAK CIF'a w Profile
    Od: " finder24" <f...@g...pl>

    > ja bym chyba oszalal ;)
    > to prawie tak, jak zablokowanie profilu na mojej klasie ;P
    > naciskaj - telefonicznie i mailowo z informacja, ze poniesione straty
    > bedziesz egzekwowal od banku.

    Spokojnie, ja nie panikuje. Aczkolwiek komunikat jest dosyć wymowny :)
    Zostałem usunięty z systemu centralnego.

    Chciałem tylko wysondować czy jest to jakaś szersza awaria czy dotyczy tylko
    mnie. Najwyraźniej tylko ja się załapałem chociaż klientów BPH to po fuzji
    generalnie jakoś mniej jest...

    finder24

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2009-04-16 19:33:45
    Temat: Re: [BPH] - awaria systemu transakcyjnego - BRAK CIF'a w Profile
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>


    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów doświadcza od wczoraj niemożności
    > wykonywania jakichkolwiek operacji na rachunku bankowym w BPH poprzez
    > internetowy system transakcyjny? W moim przypadku po zalogowaniu widzę napis:
    > "System Middleware: Brak CIF'a w Profile". Zgłosiłem do wczoraj w południe. Do

    WOW!
    A patrzyłeś w lustro?
    Widzisz swój cień?

    BPANMSP

    zyga

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1