  • 1. Data: 2010-09-28 21:32:56
    Temat: 21 maja 2011 będzie szczyt na giełdach światowych.Potem czarna bessa.
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Na ulicach Krakowa pojawili się wolontariusze z chrześcijańskiej organizacji
    Family Radio. Działacze ubrani w białe koszulki wręczali przechodniom ulotki
    i broszury informacyjne, które ostrzegają przed dniem Sądu Ostatecznego.
    Według ich obliczeń dzień ten ma nadejść 21 maja 2011 roku. Family Radio
    twierdzi, że Bóg zniszczy świat przy pomocy ognia.

    Podstawą do obliczeń daty końca świata jest historia Noego i potopu, jaki
    Bóg sprowadził na ludzkość za jej grzechy. "W 2. Liście do Piotra Święty Bóg
    przypomina nam, że jeden dzień jest, jak 1000 lat. Dlatego też, poprawnie
    zakładając, że siedem dni, o których wspomina Księga Rodzaju można rozumieć
    jako 7 tys. lat, dowiadujemy się, że kiedy Bóg powiedział Noemu, iż zostało
    siedem dni na ucieczkę przed zniszczeniem świata, to powiedział również
    światu, że zostaje mu dokładnie 7 tys. lat." - czytamy w ulotce.

    W publikacji autorzy zamieścili także proste obliczenie, które wskazuje
    dokładnie w którym roku i którego dniu Bóg zniszczy świat: "Siedem tysięcy
    po roku 4990 p.n.e. (rok potopu) to rok 2011 n.e. (naszego kalendarza).
    4990+2011-1=7000. Przy przejściu od daty p.n.e. (kalendarza Starego
    Testamentu) do daty n.e. (kalendarza Nowego Testamentu) należy odjąć rok,
    ponieważ w naszym kalendarzu nie ma roku zerowego)" - napisali.

  • 2. Data: 2010-09-28 22:16:13
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Testamentu) do daty n.e. (kalendarza Nowego Testamentu) należy odjąć rok,
    > ponieważ w naszym kalendarzu nie ma roku zerowego)" - napisali.

    Popieprzyło im się zupełnie.

    Poza małymi powodziami, opisanego w piśmie świętym potopu nie było 7 tysięcy
    lat temu. Miał on zakryć najwyższe góry, więc powodzie odpadają. Nie wiemy
    czy chodzi o góry w okolicach dzisiejszego Izraela, czy Himalaje. Załóżmy że
    Góry koło Synaju itp.
    Jest to niemożliwe po ostatnim zlodowaceniu, które było ponad 10 tys lat
    temu. Zatem jeśli był jakiś potop "zakrywający najwyższe góry" to musiało to
    być przed zlodowaceniem.

    Kolejna wersja to zalanie niecki Morza Czarnego 7,6 tysiąca lat temu. Teraz
    zatem mamy 600 lat po krachu giełdy krzyżackiej wskutek bitwy pod
    Grunwaldem.

    W innej wersji Noe żył pomiędzy 4 a 5 tysięcy lat temu. W tym przypadku mamy
    jeszcze około 2000 lat pewnego wzrostu indeksów giełdowych.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-10-01 10:48:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    argon1953 pisze:
> [...]
    > dniem Sądu Ostatecznego. Według ich obliczeń dzień ten ma nadejść 21
    > maja 2011 roku. Family Radio twierdzi, że Bóg zniszczy świat przy pomocy

    Ej k(^*% nie w moje urodziny !!!

  • 4. Data: 2010-10-01 10:55:37
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ej k(^*% nie w moje urodziny !!!

    Nie marudź. Będziesz miał fajerwerki gratis.

  • 5. Data: 2010-10-01 15:08:11
    Temat: bajki bajki bajki,,,chlopcy nie wstyd Wam?
    Od: k...@p...onet.pl

    zarabiajcie a nie nudżcie się.

    kroovka

  • 6. Data: 2010-10-01 18:17:10
    Temat: Re: bajki bajki bajki,,,chlopcy nie wstyd Wam?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > zarabiajcie a nie nudżcie się.

    Kroovka odpowiedz-że na moje pytanie które padło w dyskusji z Dieterem:

    "[...] Czy Kroovka robił jakiś portfel na 2008 w którym uzyskał 100%
    w skali roku ? :). [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-10-02 17:13:04
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Kroovka odpowiedz-że na moje pytanie które padło w dyskusji z Dieterem:
    >
    > "[...] Czy Kroovka robił jakiś portfel na 2008 w którym uzyskał 100%
    > w skali roku ? :). [...]".

    Obiło mi się też na tej grupie o uszy powiedzenie "Alchemiczny Kroovka"
    http://tiny.pl/h97dn
    Z archiwum grupy widzę, że powiedzenie powstało gdzies w okolicach 2006
    roku, więc raczej nie dotyczy tematu rozmowy z Dieterem...

    P.S. Pamietam również że Kroovka miał w sowim portfelu Ropczyce, ale w
    którym to było roku ....
    http://stooq.pl/q/?s=rpc&d=20101001&c=5y&t=l&a=lg&b=
    0&r=wig20
    (RPC też zanotowały zjazd po grudniu 2007).

    Kroovka daj żesz głos - jak to było z portfelem na 2008 ?.

    Tu widzę 2009 ....
    http://tiny.pl/h97ft

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-10-02 17:14:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Kroovka daj żesz głos - jak to było z portfelem na 2008 ?.

    Kroovka milczy - nie chce podpaść Dieterowi .... :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-10-03 08:48:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Kroovka milczy - nie chce podpaść Dieterowi .... :).

    Widzę, że w 2008 chyba nie było portfela
    http://tiny.pl/h9r9x

    O widzę że Kroovka w 2008 nie miał szans uzyskać 100%....
    (pod warunkiem, że ten Amibrokerowski Quick Reviev nie pomija indeksów
    podczas przeszukiwania).

    http://zapisz.net/images/392_bez_tytu_u.png

    Zwracam honor Dieter. Masz rację podczas bessy AF się nie sprawdza ....
    Ech cholera Dieter spryciarzu ....:).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-10-04 18:27:52
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    AF jest dla frajerow, ktorzy lubia blyszczec w towarzystwie znajomoscia
    madrych okreslen gieldowych.

    D.