  • 11. Data: 2010-10-06 08:06:45
    Temat: Re: bajki bajki bajki,,,chlopcy nie wstyd Wam?
    Od: "bebebe" <b...@b...pl>

    > AF jest dla frajerow, ktorzy lubia blyszczec w towarzystwie znajomoscia
    > madrych okreslen gieldowych.
    >
    > D.

    Pozwolisz ze zapisze sobie tego posta w kajeciku.
    Jak za 3 lata bedziesz prowadzil kursy z analizy fundamentalnej to Ci
    podesle kopie.

  • 12. Data: 2010-10-08 07:13:44
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > AF jest dla frajerow, ktorzy lubia blyszczec w towarzystwie znajomoscia
    > madrych okreslen gieldowych.

    Ja byś ię raczej wstrzymał z posądzaniem Kroovki o frajerstwo. Np jeżeli
    chodzi o Ekoexport sytuacja fundamentalna (o której pisał kroovka na długo
    przed wzrostami) bardzo ładnie wpasowywała się z w trójkąt analizy
    technicznej ...
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/522
    05172efd8e02b?hl=pl

    Czemu nie korzystać z narzędzi które mogą dawać dobre efekty .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/