  • 1. Data: 2005-08-22 05:39:38
    Temat: bank Millennium-porady
    Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm>

    Witam!

    Chciałabym usłyszeć od Was opinie na temat tego banku, zastanawiam się nad
    zmianą banku , do tej pory miałam w banku śląskim ale nie chcą mi dać
    kredytu dlatego zastanawiam sie czy nie przenieść swojego konta, jeżeli
    założe u nich konto wtedy dostane korzystniejsze warunki kredytu.
    Czy mogę bez obawy zmienić bank? czy tylko może wizasc u nich kredyt a konta
    nie zmieniac?
    może nie powiedzieli mi wszytskiego , ale dadza mi wiekszy debet niz w
    b.slaskim i mozliwosc po 3 miesiacach powiekszenia go 4krotnie
    tego w banku slaskim dac mi nie chca
    byłabym wdzieczna za rady
    pozdrawiam
    Aleksa_Be

  • 2. Data: 2005-08-22 06:01:55
    Temat: Re: bank Millennium-porady
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Aleksa_Be napisał(a):
> [...]
    > może nie powiedzieli mi wszytskiego , ale dadza mi wiekszy debet niz w
    > b.slaskim i mozliwosc po 3 miesiacach powiekszenia go 4krotnie

    debet czy kredyt odnawialny?

    pozdrawiam
    --
    oboista

  • 3. Data: 2005-08-22 06:12:51
    Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm>

    Użytkownik "oboista" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > debet czy kredyt odnawialny?
    >
    > pozdrawiam
    > --
    > oboista

    w banku ślaskim mam debet , teraz w millennium bede brac kredyt gotowkowy a
    oprocz tego bede chciała mieć też debet powiedzieli mi w banku że na dzień
    dobry dostane większy debet niż w b. ślaskim
    Aleksa_Be

  • 4. Data: 2005-08-22 09:04:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Aleksa_Be"
> [...]
    > dzień
    > dobry dostane większy debet niż w b. ślaskim

    ale zeby to miec nie musisz zmieniac rachunku, tylko otworzyc sobie
    nowy w millennium. zawsze mozna miec dwa rachunki (lub wiecej)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-08-22 09:31:34
    Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > ale zeby to miec nie musisz zmieniac rachunku, tylko otworzyc sobie
    > nowy w millennium. zawsze mozna miec dwa rachunki (lub wiecej)
    > *** blad ***

    no tak,faktycznie tak mogę zrobic, tylko czy u nich w banku nie jest tak ze
    musi jakas kwota wpływac na konto zeby prowadzili rachunek bezplatnie?
    jezeli tak jest to jaka minimialna kwota to ma byc
    Aleksa_Be

  • 6. Data: 2005-08-22 09:36:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksa_Be" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > musi jakas kwota wpływac na konto zeby prowadzili rachunek bezplatnie?
    > jezeli tak jest to jaka minimialna kwota to ma byc

    zajrzyj na ich strone www
    cennik o dziwo jest w dziale "cennik"
    Tylko dzial "cennik" jest ukryty w prawym dolnym rogu strony...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-08-22 15:14:02
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@g...usun.to.z.tego.adresu.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > ale zeby to miec nie musisz zmieniac rachunku, tylko otworzyc sobie
    > nowy w millennium. zawsze mozna miec dwa rachunki (lub wiecej)

    Nawet lepiej miec konto takze w innym banku. Ja swoje w Millennium
    zamknalem po tym jak przez trzy miesiace nie moglem dokonywac
    operacji w oddzialach, bo zgubili moj wzor podpisu.

    sjs

  • 8. Data: 2005-08-23 07:05:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Stanislaw J. Szewczak"

    > Nawet lepiej miec konto takze w innym banku. Ja swoje w Millennium
    > zamknalem po tym jak przez trzy miesiace nie moglem dokonywac
    > operacji w oddzialach, bo zgubili moj wzor podpisu.

    a ja swoje jak kilka razy pod rzad podniesli granice od ktorej liczy
    sie jakies odsetki a poza tym poniewaz zdzieraja na prowizjach.
    W dodatku liczac odsetki (a mialem odsetki overnight wiec latwo mi
    bylo sprawdzic) ucinaja końcówkę grosza zamiast zaokraglac
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-08-23 07:36:05
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik blad napisał:

    > a ja swoje jak kilka razy pod rzad podniesli granice od ktorej liczy
    > sie jakies odsetki a poza tym poniewaz zdzieraja na prowizjach.

    Latwo ominac wikszosc oplat / prowizji, tym bardziej, ze inicjatorka
    watku zamierza razcej aktywnie korzystac z produktow kredytowych.
    darek