  • 1. Data: 2005-06-18 21:34:56
    Temat: bank dla DG
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    mam pytanie,
    otoz mam DG i chcialbym wybrac dobry dla mnie bank.
    Mysle perspektywicznie tazke o ew. linii kredytowej, moze jakich kredytach
    na rozwoj, produktach kartowych itd.
    Do tego jezeli juz wybiore bank to odrazu przenioslbym swoj rachunek
    prywatny.

    Obecnie wysylam ok. 10-20 przelewow miesiecznie,
    obroty na poziomie 20 tys miesiecznie.
    Wazny jest dostep przez net.

    Mysle o mbanku i ING.
    Jakie sa waszym zdaniem glowne roznice w ofercie,
    i jakie wyrozniki (plusy) ma kazdy z tym bankow?

    pozdrowienia
    piotrek

  • 2. Data: 2005-06-19 10:51:37
    Temat: Re: bank dla DG
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sat, 18 Jun 2005 23:34:56 +0200, "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> wrote:

    >Mysle o mbanku i ING.

    Zerknij jeszcze na oferte Volkswagen Banku.
    Tutaj chwala sie, ze ich konto dla przedsiebiorcow znalazlo sie na pierwszym
    miejscu rankingu w Rzeczpospolitej:
    http://www.vwbankdirect.pl/12626_13106.html
    i na dodatek jest bez oplat:
    --------
    Oprocentowanie

    Atrakcyjne oprocentowanie Plus Konta Biznes jest porównywalne z oprocentowaniem
    lokat terminowych. Wzrost stanu rachunku powoduje wzrost oprocentowania.
    Bez opłat, bez minimum

    Za otwarcie i prowadzenie rachunku nie zapłacisz nic. Miesięczne wyciągi,
    przelewy realizowane przez internet, zlecenia stałe lub okresowe są również
    bezpłatne. Twoja firma ma na pewno wiele innych kosztów.
    -----------

    Dzieki tej promocji
    http://promocja.ir.pl
    rowniez konto prywatne e-direct przez pol roku mialbys za darmo (a pozniej
    oplata wynosi 5 zl miesiecznie, ale za to przelewy i wszystkie inne podstawowe
    uslugi sa bezplatne), ew. mozesz rowniez dodatkowo zalozyc plus konto - ono
    jest bezplatne gdy posiadasz konto e-direct, gdyz jest dostepne na ten sam
    bezplatny token, ktorym sie logujesz do konta e-direct. Konto plus konto jest
    tez wyzej oprocentowane niz e-direct (e-direct 3,05, plus konto 4,65), ale za
    to nie ma do niego kart platniczych, sa tylko do e-direct. Najlepiej wiec jest
    miec tandem e-direct i plus konto.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 3. Data: 2005-06-19 11:12:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > Zerknij jeszcze na oferte Volkswagen Banku.

    Ty zerknij moze, czy cie na innej grupie nie ma.
    Doczytales (inwektywa) ten fragment?
    "Mysle perspektywicznie tazke o ew. linii kredytowej, moze jakich kredytach
    na rozwoj, produktach kartowych itd."
    Gdzie to masz (inwektywa) w VW Banku direct?!?!?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-19 11:14:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    pit. wrote:
    > Mysle o mbanku i ING.
    > Jakie sa waszym zdaniem glowne roznice w ofercie,
    > i jakie wyrozniki (plusy) ma kazdy z tym bankow?

    Jesli nie przerazaja cie wyzsze niz w mBanku oplaty - bierz INGa. Bardzo
    ciekawa teraz oferte maja dla MSP i caly czas nad nia pracuja.
    Kredyty latwiej dostac, karta kredytowa dla firm (oprocnetowanie zaledwie
    17%).
    Rachunek osobisty tez niczego sobie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-06-19 11:18:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Dzieki tej promocji
    > http://promocja.ir.pl

    ja bym tam nie korzystał z żadnych podjerzanych lewych linków
    Może jakieś wirusy rozsiewa, albo co.
    Nawet bym tam nie zaglądał. To jakiś przekręt na pewno. nawet https://
    nie ma na początku.

  • 6. Data: 2005-06-19 11:24:46
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 Jun 2005 12:51:37 +0200, w <2...@b...miki.eu.org>,
    konkurs <k...@a...pl> napisał(-a):

    > Zerknij jeszcze na oferte Volkswagen Banku.
    [...]
    > i na dodatek jest bez oplat:

    Token kosztuje 36zł/rok

  • 7. Data: 2005-06-19 11:34:36
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005 13:12:59 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ty zerknij moze, czy cie na innej grupie nie ma.

    A gdzie Ty byles wczesniej? Czlowiek sie pyta i nikt mu przez blisko 12 godzin
    zadnej odpowiedzi nie udzielil.

    >Doczytales (inwektywa) ten fragment?
    >"Mysle perspektywicznie tazke o ew. linii kredytowej, moze jakich kredytach
    >na rozwoj, produktach kartowych itd."
    >Gdzie to masz (inwektywa) w VW Banku direct?!?!?

    Sa kredyty w VW Banku - pytajacy juz sam sobie doczyta jakie.
    Uwazasz, ze nie powininem mu byl wskazac na istnienie najlepszej oferty dla
    przedsiebiorocow korzystajacych z konta przez internet wg Rankigu
    Rzeczpospolitej, w sytuacji gdy pytajacy podkresla, ze "Wazny jest dostep przez
    net."?

  • 8. Data: 2005-06-19 11:36:09
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005, r...@a...net.pl wrote:

    > [...]
    >
    > Token kosztuje 36zł/rok

    A czy token bedzie mial oddzielny do kont firmowych i prywatnych? Bo jesli nie,
    to jednak bedzie mial token za darmo.

  • 9. Data: 2005-06-19 11:37:01
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005, witek wrote:

    > ja bym tam nie korzystał z żadnych podjerzanych lewych linków
    > Może jakieś wirusy rozsiewa, albo co.
    > Nawet bym tam nie zaglądał. To jakiś przekręt na pewno. nawet https:// nie ma
    > na początku.

    Kolega dalej zawistny?

  • 10. Data: 2005-06-19 11:45:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A czy token bedzie mial oddzielny do kont firmowych i prywatnych?

    Jest oddzielny i dlatego kosztuje to 36 PLN. Wyboru kart nie ma - do konta
    firmowego mają chyba jednego z droższych "plaskaczy" na rynku. Kredyty na
    rozwój nie istnieją. Ta oferta jest dla autoru wątku do niczego - nie
    spełnia jego potrzeb.

    >Bo
    > jesli nie, to jednak bedzie mial token za darmo.

    Nawet Ci się spamerze nie chciało poczytac o ofercie banku w imieniu którego
    spamujesz.

    przyszłość/ Woody Allen