  • 11. Data: 2005-06-19 11:45:49
    Temat: Re: bank dla DG
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    konkurs napisał(a):
    > Uwazasz, ze nie powininem mu byl wskazac na istnienie najlepszej oferty
    > dla przedsiebiorocow korzystajacych z konta przez internet wg Rankigu
    > Rzeczpospolitej, w sytuacji gdy pytajacy podkresla, ze "Wazny jest
    > dostep przez net."?

    Szkoda że w promocji mózgu nie dają...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-06-19 11:53:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Kolega dalej zawistny?

    nie, usuwam karaluchy.

  • 13. Data: 2005-06-19 11:53:06
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005 13:45:41 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Jest oddzielny i dlatego kosztuje to 36 PLN. Wyboru kart nie ma - do konta
    >firmowego mają chyba jednego z droższych "plaskaczy" na rynku. Kredyty na
    >rozwój nie istnieją. Ta oferta jest dla autoru wątku do niczego - nie
    >spełnia jego potrzeb.

    Ciekawe zatem jakim cudem jest na pierwszym miejscu w rankingu.

    >Nawet Ci się spamerze nie chciało poczytac o ofercie banku w imieniu którego
    >spamujesz.

    Nigdzie na stronach banku nie ma informacji, ze to bedzie token oddzielny,
    kolezanko zawistna.

    PS. No prosze jaki jestem potrzebny, beze mnie w tym watku zadnej w
    ogole dyskusji nie bylo. :P

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 14. Data: 2005-06-19 11:54:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > Sa kredyty w VW Banku - pytajacy juz sam sobie

    Ale nie ma dla DG!!!!! A o to mu chodzi. Wiec przestan juz sie osmieszac.
    A konto jest najlepsze w rankingu w kategorii "Dla dokonujących operacji
    przez internet lub telefon".
    Wlasnie takimi postami smiecisz na liscie. Zastanow sie nad soba czlowieku.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-06-19 11:55:58
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005 06:53:01 -0500, witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    wrote:

    >nie, usuwam karaluchy.

    Biedaku, do lepszej pracy cie w Ameryce nie przyjeli? Nie dziwie sie. Ciekawe
    tylko kto ciebie usunie.

  • 16. Data: 2005-06-19 11:56:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > PS. No prosze jaki jestem potrzebny, beze mnie w tym watku zadnej w
    > ogole dyskusji nie bylo. :P

    O czym dyskusji? O tym jak jestes beznadziejny w tej swojej "pomocy"?
    Czliwiek sie pyta o mBank albo ING - a ty wyskakujesz z czyms, co totalnie
    nie odpowiada jego potrzebom. Czy nie widzisz, ze cos jest w tym nie tak?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 17. Data: 2005-06-19 11:58:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > Ciekawe zatem jakim cudem jest na pierwszym miejscu w rankingu.

    W kategorii "Dla dokonujących operacji przez internet lub telefon".
    Ty jestes chyba jednak blisko spokrewniony z poslem Nowakiem....

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 18. Data: 2005-06-19 11:58:40
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > przez internet lub telefon".
    > Wlasnie takimi postami smiecisz na liscie. Zastanow sie nad soba czlowieku.

    Skoro nalegal na dostep przez net, a nikt mu tu niczego nie polecal, to niby
    dlaczego mialem przed nim ukrywac te oferte? Niech sam zdecyduje czy ew.
    kredyty beda dla niego tak wazne, zeby rezygnowac z tej oferty, czy nie.

  • 19. Data: 2005-06-19 12:00:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ciekawe zatem jakim cudem jest na pierwszym miejscu w rankingu.

    Dlatego, że rankingi są generalnie bzdurne o czym spamerze mogłeś poczytac w
    archiwum. I to nie wątek o rankingach tylko prośba o pomoc w znalezieniu
    konta z zadanymi warunkami. Twoja spamerska propozycja nie spełnia tych
    wymogów. Na dodatek nie znasz nawet tej jednej jedynej oferty, którą
    wszystkim wciskasz spamerze. Jesteś nie tylko spamerem, ale na dodatek
    jesteś żałosny.

    > PS. No prosze jaki jestem potrzebny, beze mnie w tym watku zadnej w
    > ogole dyskusji nie bylo. :P

    Ty zdaje się nie rozumiesz po polsku jak Ci ludzie piszą, żebyś skończył
    spamowanie. Wypadaj stąd!

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-06-19 12:01:24
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005 13:56:06 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >O czym dyskusji? O tym jak jestes beznadziejny w tej swojej "pomocy"?
    >Czliwiek sie pyta o mBank albo ING - a ty wyskakujesz z czyms, co totalnie
    >nie odpowiada jego potrzebom. Czy nie widzisz, ze cos jest w tym nie tak?

    Naprawde nie widzisz, ze to nie jest oferta, ktora "totalnie nie odpowiada jego
    potrzebom"?