  • 1. Data: 2006-01-03 11:38:35
    Temat: bank dla małej firmy
    Od: BG <b...@s...gmail.com>

    Witam,

    Muszę założyć konto dla firmy i zastanawiam się w jakim banku...

    Co mnie interesuje:

    - niskie koszty utrzymania / obsługi
    - niskie opłaty za przelewy
    - wygodny dostęp przez internet
    - comiesięczne wyciągi

    Jako że posiadam konto w mBanku - zastanawiałem się nad ich kontem mBiznes
    Konto. Czy ktoś może coś doradzić ?

    Zastanawiałem się też, jako że być może będziemy mieli także klientów spoza
    naszego kraju - czy posiadając konto w banku z genezy międzynarodowym takim
    jak np. Deutsche Bank czy CitiBank - to ułatwi mi w jakiś sposób sprawę
    przelewów czy też nie.

    Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

    --
    BG

  • 2. Data: 2006-01-03 12:20:09
    Temat: Re: bank dla małej firmy
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    BG napisał(a):
> [...]
    > międzynarodowym takim jak np. Deutsche Bank czy CitiBank - to ułatwi mi
    > w jakiś sposób sprawę przelewów czy też nie.

    Przejrzyj ofertę MultiBanku bądź Nordei. A co do kwestii przelewów z
    zagranicy to nie ma problemu oba banki przyjmują takie przelewy.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2006-01-03 18:19:29
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > międzynarodowym takim jak np. Deutsche Bank czy CitiBank - to ułatwi mi w
    > jakiś sposób sprawę przelewów czy też nie.

    Cześć.
    Wchodza w grę Nordea, mBank, Multi i Inteligo.
    Pozdrawiam
    owp

  • 4. Data: 2006-01-03 18:47:21
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    owp napisał(a):

    > Cześć.
    > Wchodza w grę Nordea, mBank, Multi i Inteligo.
    > Pozdrawiam
    > owp

    A czy mBank może przyjmować przelewy z zagranicy?

    Pozdrawiam
    Przemek

    P.S. Ale skoro będą klienci z zagranicy to będzie potrzebował móc
    wykonywać przelewy zagraniczne a mBank i Inteligo tego nie dają więc
    mojej listy nie rozszerzam :) Nadal polecam Nordea i Multi :D

  • 5. Data: 2006-01-03 21:19:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A czy mBank może przyjmować przelewy z zagranicy?

    Może, w tą stronę nie ma żadnego problemu

    > P.S. Ale skoro będą klienci z zagranicy to będzie potrzebował móc
    > wykonywać przelewy zagraniczne a mBank i Inteligo tego nie dają więc
    > mojej listy nie rozszerzam :) Nadal polecam Nordea i Multi :D

    Klient to taki gość który coś kupuje, więc to on będzie płacił,
    chyba, że to Ty będziesz klientem i będziesz kupował za granicą ...

  • 6. Data: 2006-01-04 08:35:08
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    S.T. napisał(a):

    > Może, w tą stronę nie ma żadnego problemu

    > Klient to taki gość który coś kupuje, więc to on będzie płacił,
    > chyba, że to Ty będziesz klientem i będziesz kupował za granicą ...

    Jasne, dzięki za wytłumaczenie, ale wiadomo, że jeżeli będzie się mialo
    klientów za granicą będzie trzeba też czasami coś wysłać.

    A mBank przyjmuje przelewy z zagranicy?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2006-01-04 08:40:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A mBank przyjmuje przelewy z zagranicy?

    A ile jeszcze razy zapytasz o to samo?

  • 8. Data: 2006-01-04 09:20:33
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    S.T. napisał(a):

    > A ile jeszcze razy zapytasz o to samo?

    Przepraszam, nie czepiaj się ale napisałeś może :) A on chyba chce
    wiedzieć na pewno. Inteligo przyjmuje, chociaż wysyłać nie można, ale
    czy mBank nie powiedziałbym.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 9. Data: 2006-01-04 09:21:19
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    S.T. napisał(a):

    > A ile jeszcze razy zapytasz o to samo?

    Przepraszam :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 10. Data: 2006-02-18 17:48:20
    Od: BG <b...@s...gmail.com>

    Witam Wszystkich,

    Dziękuję za wskazówki i przepraszam za opóźnioną moją odpowiedź. Otóż
    zdecydowałem się na MultiBank jako polecany na tej grupie oraz dzięki temu
    że trafiłem tam na promocję która wygląda tak:

    - 0 zł za założenie konta firmowego
    - 0 zł za prowadzenie konta firmowego
    - 0 zł za wyciąg

    Jednym słowem - całość za 0 zł. Promocja dotyczy - jak się dzisiaj
    specjalnie dopytałem - firm informatycznych oraz oraz agentów nieruchomości
    (prawo do promocji jest przyznawane na podstawie PKD). Promocja ta jest w
    kilku miejscach w Polsce - na pewno w Bielsku-Białej gdzie zakładałem konto.
    Dodatkowo trafiłem na bardzo miłą obsługę :] i całość osobiście załatwiłem w
    około pół godziny.

    Jeśli ktoś jest zainteresowany - proszę o kontakt z MultiBankiem, dla
    Bielska-Białej są to numery (33)8282542 lub (33)8282535.

    Polecam i jeszcze raz dziękuję za pomocne wskazówki.

    --
    BG