  • 1. Data: 2009-04-28 20:23:15
    Temat: bank dla młodego przedsiębiorcy :)
    Od: javier <k...@g...com>

    Witam

    jaki bank byłby lepszy dla młodego przedsiębiorcy: inteligo, mbank,
    multibank czy może jakiś inny?
    Interesuje mnie możliwość szybkiego założenia konta, nieskomplikowany
    system bankowy i tanie prowadzenie rachunków (za prowadzenie konta
    powiedzmy 1zł miesięcznie lub za darmo).

    Jaka występuje realna różnica między mbank a multibank w tym
    segmencie? Obydwa są własnością BRE banku, ale czy któryś z nich ma
    widoczną przewagę Waszym zdaniem? A może warto zainwestować w
    Inteligo?

  • 2. Data: 2009-04-28 20:40:43
    Temat: Re: bank dla młodego przedsiębiorcy :)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-28, javier <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jaka występuje realna różnica między mbank a multibank w tym
    > segmencie? Obydwa są własnością BRE banku, ale czy któryś z nich ma
    > widoczną przewagę Waszym zdaniem?

    Oferta bardzo podobna (E-Biznes vs. mBiznes), ale jeden ma oddziały,
    a drugi nie. W oddziale założysz/załatwisz szybciej niż pocztą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-04-28 22:33:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-04-28, javier <k...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oferta bardzo podobna (E-Biznes vs. mBiznes), ale jeden ma oddziały,
    > a drugi nie. W oddziale założysz/załatwisz szybciej niż pocztą.

    No i kwestia wplat gotowkowych na konto.
    W mBanku padnie wplatomat i......
    Jesli planowany jest glownie obrot bezgotowkowy, to nie jest to problemem.

  • 4. Data: 2009-04-28 22:50:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 13:23:15 -0700 (PDT), javier napisał(a):

> [...]
    > segmencie? Obydwa są własnością BRE banku, ale czy któryś z nich ma
    > widoczną przewagę Waszym zdaniem? A może warto zainwestować w

    Załóż sobie konto w Multi i w mBanku. To drugie po to, by móc szybko i bez
    opłat przelać kasę na konto innej firmy w tym samym banku. A to pierwsze by
    cokolwiek móc załatwić. I mieć działające wpłatomaty.

    Co ciekawe - w Multi dostałem znacznie lepsze warunki kredytu niż w m -
    chociaż to ten drugi prowadzi moje konto firmowe.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2009-04-29 08:36:03
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Borys Pogoreło" napisał:

    > Załóż sobie konto w Multi i w mBanku.
    > [...] to pierwsze by cokolwiek móc załatwić.
    > I mieć działające wpłatomaty.

    Klienci mbanku mają dostęp do multibankowych wpłatomatów. Jeden argument
    mniej.

  • 6. Data: 2009-04-29 09:12:21
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@g...pl>

    javier <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > multibank czy mo=BFe jaki=B6 inny?
    > Interesuje mnie mo=BFliwo=B6=E6 szybkiego za=B3o=BFenia konta, nieskompliko=
    > wany
    > system bankowy i tanie prowadzenie rachunk=F3w (za prowadzenie konta
    > powiedzmy 1z=B3 miesi=EAcznie lub za darmo).
    >
    > Jaka wyst=EApuje realna r=F3=BFnica mi=EAdzy mbank a multibank w tym
    > segmencie? Obydwa s=B1 w=B3asno=B6ci=B1 BRE banku, ale czy kt=F3ry=B6 z nic=
    > h ma
    > widoczn=B1 przewag=EA Waszym zdaniem? A mo=BFe warto zainwestowa=E6 w

    inteligo jest dla frajerow, po 2 miesiacach sie dowiesz ze jakis pajac
    ubzdural sobie iz chca miec jeszcze jedna pieczatke na dokumencie regon i
    odmowia zalozenia konta.
    Pomin to na dziendobvry

    1.zaloz osobiste w VW
    2.zaloz firmowe (jak dostaniesz do 1. token) w VW
    3 tymczasowo zaloz sobie darmowe w multibanku

  • 7. Data: 2009-04-29 10:23:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 kwiecień 2009 22:40
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Oferta bardzo podobna (E-Biznes vs. mBiznes), ale jeden ma oddziały,
    > a drugi nie. W oddziale założysz/załatwisz szybciej niż pocztą.

    Pewnie tak, o ile ma oddział w okolicy. Np. dla mnie tylko mBank, bo mBank
    ma wpłatomat i mogę wpłacać do 21, a oddział nie ma wpłatomatu i mogę
    wpłacać tylko do 18 czy tam ile ten bank jest.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-04-30 05:52:19
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    javier pisze:
> [...]
    > system bankowy i tanie prowadzenie rachunków (za prowadzenie konta
    > powiedzmy 1zł miesięcznie lub za darmo).

    A może Alior, jak masz oddział blisko? Konto za free, przelewy za free.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 9. Data: 2009-04-30 10:33:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 07:52:19 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

    > A może Alior, jak masz oddział blisko? Konto za free, przelewy za free.

    Alior jest uroczy. Poszedłem do nich z pytaniem o kredyt "na firmę". W
    Multibanku dostałem od ręki symulację rat dla różnych kont i okresów. Zaś
    pani w Aliorze kazała sobie przynieść komplet dokumentów i PIT-ów, by w
    ogóle zacząć rozmawiać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2009-05-01 05:32:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 10:36
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gt93ja$9nb$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > Klienci mbanku mają dostęp do multibankowych wpłatomatów. Jeden argument
    > mniej.

    Nie jest prawdą jakoby.

    a) dowiadywałem się i uniwersalne wpłatomaty istnieją, ale nie wszystkie
    takie są. Zabrski jest np. tylko mBankowy

    b) nawet jeśli, to lokalizacja wpłatomatów Multi nie zawsze jest korzystna
    (np. w Zabrzu Multi nie ma, a mBank jest)

    --
    Tristan