  • 1. Data: 2002-06-29 20:55:46
    Temat: bank napewno wam nie pozwoli zarobić
    Od: "Jarek" <a...@w...pl>

    WITAM

    Jesli chcesz skorzystać z okazji i zarobić za to że siedzisz w internecie
    non stop ..... zarejestruj sie na stronie www.mijo.pl - ZARABIANIE ON-LINE
    http://www.mijo.pl/kasaonline/index.html

    Mirek

    P.S. Na początek tylko sprawdzone systemy. Sprawdziłem je działaja .

  • 2. Data: 2002-06-29 22:50:23
    Temat: Re: bank napewno wam nie pozwoli zarobi
    Od: "czart" <c...@w...pl>

    a pieniądze jakies za to juz dostałes ?
    jeśli tak to pdeślij scan czeku, bo nie wierzę w to

  • 3. Data: 2002-06-30 07:26:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 30 Jun 2002 00:50:23 +0200, "czart" <c...@w...pl> wrote:

    >a pieniądze jakies za to juz dostałes ?
    >jeśli tak to pdeślij scan czeku, bo nie wierzę w to

    Kiedys na prawde mozna bylo na tym zarobic. Obecnie to juz przeszlosc,
    w tych systemach, ktore jeszcze dzialaja stawki sa takie, ze nawet na
    oplaty prad nie starcza, wiec nie warto sobie zawracac glowy spamerem.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-06-30 08:11:34
    Od: "Jarek" <a...@w...pl>

    WITAM

    NIE NO ..... przeciez nikt tutaj nie powiedzial ze w ciagu miesiaca zarobisz
    fortune bo to jest jawna bzdura ...... tutaj naprawde trzeba troszczeczke
    dac z siebie ..... i to jest raczej zabawa dla osob ktore prawie codziennie
    przesiaduja w necie i im wszystko jedno czy przeczytaja jeden mail wiecej
    dziennie .......... a nie raz na jakis czas a najlepiej od swieta ..... .
    jak co niektorzy co to by chcieli wygrac jak w LOTTO raz a poradnie :-)))

    Przyznaje sie ze zarejestrowalem sie chyaba w 20 systemach .... ale jak
    narazie te dwa okazuej sie byc najbardziej wiarygodne ......
    W chwili obecnej testuje polskie sytstemy ale te z koleji raczej cieniutko
    dzialaja .... i dostalem jak narazie kilka maili do poczytania od jednego z
    nich i to wszystko ....

    Ale jak nie sprobujesz sam to nie bedziesz wiedzial .....

    a jak myslisz ze w ciagu miesiaca sie wzbogacisz to sie grubo mylisz

    MIREK

  • 5. Data: 2002-06-30 08:40:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 30 Jun 2002 10:11:34 +0200, "Jarek" <a...@w...pl> wrote:

    >NIE NO ..... przeciez nikt tutaj nie powiedzial ze w ciagu miesiaca zarobisz
    >fortune bo to jest jawna bzdura

    Jesli w ciagu roku z tego zarobisz 30$ to mozesz byc szczesliwy.
    A i tak predzej czy pozniej wytna Ci konto :-).

    >Ale jak nie sprobujesz sam to nie bedziesz wiedzial .....

    hihi, uwierz mi, znam ten biznes bardzo dobrze. To kiedys byla na
    prawde swietna sprawa, obecnie to martwy rynek i lep na naiwnych.
    I proponuje, zebys przeczytal reglaminy systemow, ktore reklamujesz bo
    cos mi sie wydaje, ze wyslajac ogloszenie na ta grupe je zlamales.
    EOT bo to i tak offtopic.

  • 6. Data: 2002-06-30 10:11:28
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    No wlasnie. A do tego jakbys chcial to zrobic legalnie, to juz nic nie
    dostaniesz...

    > Jesli w ciagu roku z tego zarobisz 30$ to mozesz byc szczesliwy.
    > A i tak predzej czy pozniej wytna Ci konto :-).

    Zarabiam tyle na miesiac. Zawsze cos.

> [...]
    > I proponuje, zebys przeczytal reglaminy systemow, ktore reklamujesz bo
    > cos mi sie wydaje, ze wyslajac ogloszenie na ta grupe je zlamales.

    Kiedys bylo lepiej, ale co zrobic.
    On nie zlamal regulaminu, bo nie wkleil bezposrednio linka do systemu. Po
    prostu polecil strone.

    A czeki wymieniam w Pekao. Teraz to nie jest OT ;-).

  • 7. Data: 2002-06-30 13:35:38
    Od: test <t...@t...test>

    Jarek stworzył(a):

    > NIE NO ..... przeciez nikt tutaj nie powiedzial ze w ciagu
    [...]
    a kto powiedział, że należy odpisywać nad postem i wklejać cały list
    przedpiszcy ?

    --
    slip slide melting