  • 11. Data: 2014-01-10 13:13:00
    Temat: Re: bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "1634Racine" 52cf4f1b$2$2375$6...@n...neostrada.pl

    > kazdy bank MUSI przyjac lokate nawet jesli nie ma sie tam rachunku?
    > (prawo bankowe,ktorys paragraf?)

    Czy warto zmuszać bank do przyjęcia lokaty?
    Przyjąć musi? -- przyjmie na 0.1% i co mu
    zrobisz? Moja sugestia -- współpracujmy
    z bankami, nie walczmy przeciwko nim.

    Bijatyki zostawmy na te sytuacje, gdy zostaliśmy
    oszukani przez bank i chcemy (na dobrych dla nas
    warunkach) wycofać się ze współpracy. Wówczas
    szukajmy paragrafów, obowiązków banku itd...

    Z jakiej racji mamy wychowywać banki?
    Ani ich nie płodziliśmy, ani nie są na naszym wikcie
    (no -- może bywają czasami na naszym wikcie...) ani
    nie jesteśmy ich prawnymi opiekunami...

    Zachowajmy siły na sytuacje krytyczne, ;) gdy
    jesteśmy zmuszeni do bronienia się, gdy bank
    znienacka zdziera z nas skórę -- żywcem...
    [zamiast spokojnie skubać sierść z innych owieczek...]

    Jeśli bank łamie prawo w drobnej sprawie -- złamie
    zapewne w ważniejszej. Takie banki lepiej omijać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-01-10 14:13:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Czy warto zmuszać bank do przyjęcia lokaty?
    > Przyjąć musi? -- przyjmie na 0.1% i co mu
    > zrobisz? Moja sugestia -- współpracujmy
    > z bankami, nie walczmy przeciwko nim.

    Pełna zgoda.
    Po prostu dziwne wydało mi sie pytanie watkotwórcy, bo jeszcze mi sie nie
    zdarzyło zebym wszedł do banku, powiedział ze chce lokate a ktos mi
    odpowiedział: ok, ale tylko z rachunkiem.

    Wtedy, tak jak radzi Leszek, wychodzę, zwłaszcza, że najczesciej kilka
    banków ma pdoobną oferte.

  • 13. Data: 2014-01-10 23:15:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski in news:laoo5u$gkq$1@node1.news.atman.pl
    [......]
> [...]
    > Jeśli bank łamie prawo w drobnej sprawie -- złamie
    > zapewne w ważniejszej. Takie banki lepiej omijać.

    niepotrzebna pisanina. poniewaz:

    > Czy warto zmuszać bank do przyjęcia lokaty?

    ja mowilem o checi zmuszania banku do czegokolwiek? czytasz i nie rozumiesz
    pytania. Ja pytalem sie, czy bank MUSI przyjac lokate bez warunkow
    dodatkowych,a pytalem, bowiem w watku byla informacja,ktora mnie zaskoczyla:
    ze nie moze narzucac transakcji wiazanych,a jednak zdecydowanie w pewnym
    banku to zrobiono.
    przeto zapytalem.
    a co zamierzam/zamierza sie z ta informacja/odpowiedzia zrobic... Masz z tym
    problem? Jakis? :)

  • 14. Data: 2014-01-10 23:17:32
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Budzik in news:XnsA2B18F5C67D34budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
> [...]
    > zdarzyło zebym wszedł do banku, powiedział ze chce lokate a ktos mi
    > odpowiedział: ok, ale tylko z rachunkiem.

    pytanie watkotworcy sensowne: wlasnie to sie wydarzylo.

  • 15. Data: 2014-01-11 01:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 1634Racine 1...@R...pl ...

    > pytanie watkotworcy sensowne: wlasnie to sie wydarzylo.

    Jaki bank?

  • 16. Data: 2014-01-11 09:04:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jaki bank?

    zdarzają się promocyjne lokaty, na których dostaniesz lepszy % jak
    założysz konto, ale jak konta nie założysz to nadal lokata jest możliwa
    tylko % będzie niższy...

    tak jest np. przy lokatach negocjowanych w GO/OO, za założenie konta
    klient dostaje + 0,1 p.p. na depo, przy większej kwocie się opłaca nawet
    jak się z konta nie korzysta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2014-01-11 15:48:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "1634Racine" 52d0739d$0$2379$6...@n...neostrada.pl

    > niepotrzebna pisanina. poniewaz:

    > ja mowilem o checi zmuszania banku do czegokolwiek?

    Nie twierdzę, że tak mówiłeś.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-01-11 17:18:29
    Temat: bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Może ja dopytam o co Ci chodzi.

    Czy chodzi Ci o to, żeby zakładając lokatę nie trzeba było zakładać RORu?

    Czy też chodzi Ci o to, żeby środki złożone na lokacie były przez bank przechowywane
    na rachunku własnym banku, a nie na rachunku lokaty/technicznym prowadzonym w Twoim
    imieniu?

    Bo to dwie różne sprawy. I o ile pierwszą opcje oferuje każdy bank, to druga opcja
    jest dostępna w dosłownie kilku bankach, bo inne zawsze generują Twój imdywidualny
    rachunek do wpłaty kasy, jej trzymania i rozliczenia lokaty. Nie jest to ROR, jest
    bezpłatny, ale... może go zająć komornik.

  • 19. Data: 2014-01-12 04:12:41
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Budzik in news:XnsA2B22FA5AD79budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > Użytkownik 1634Racine 1...@R...pl ...
    > Jaki bank?

    pewnie chodzi mu o alior

  • 20. Data: 2014-01-12 04:17:36
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Konfabulator in news:ed262331-d6c6-42c8-8309-8f6be306cac5@googlegrou
    ps.com
> [...]
    > generują Twój imdywidualny rachunek do wpłaty kasy, jej trzymania i
    > rozliczenia lokaty. Nie jest to ROR, jest bezpłatny, ale... może go zająć

    chodzi o to, by nie zakladac ror-u