  • 41. Data: 2008-11-13 23:48:09
    Temat: Re: bank zablokowal mi konto
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" gfev2l$ng$...@a...kjonca

    manaty zrobilo sie nagle 388 ?!!!!!
    bezdusznosc urzednicza...a ja mam sobie zgadywac co
    > A dlaczego nie zapłaciłeś wtedy tych mandatów?

    Bo kiedyś nie warto było płacić. Teraz nie warto płacić urzędom na czas, bo
    i tak olewają odsetki do jakiejś kwoty, a kiedyś można było olewać mandaty.
    Po roku czy dwóch pukał do drzwi komornik i niemal żebrał. Do kwoty, na jaką
    opiewał mandat, doliczał ze dwa złote za egzekucję... Odsetki bankowe były
    wyższe, nie mówiąc już o tym, ze nie każdy miał dostęp do bezpłatnych
    przelewów a płacenie mandatu na poczcie kosztowało więcej niż 2 złote... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2008-11-14 10:58:23
    Od: "regis" <f...@g...pl>

    I sie sprawa teoretycznie ... wyjasnila.

    Dodzwonilam sie do Urzedu Miasta i tam babka oddzwoniwszy do mnie po 5 minut
    poinformowala mnie, ze owszem wyslala do mnie zawiadomienie o zajeciu konta
    w tym samym czasieco bankowi (ciekawe, ze bank dostal a ja nie)
    I z kwoty 200 zl na jakims tam starym powiadomieniu zrobilo sie 350 zl
    (ciekawe jest to, ze na tym pismie sa 4 powiadomienia o niezaplaceniu za
    postoj, a u tj babki juz 7 - a w koncu sprawa egzekucji dotyczy wlasnie tego
    pisma).
    W poniedzialek ide sie dowiedziec i swoja droga zastanawiam sie czy rowniez
    nie zlozyc w UM skargi lub conajmniej zapytania dlaczego nie dostalam
    informacji na pismie o blokadzie konta?
    Burdel maja w tym urzedzie i tyle.

  • 43. Data: 2008-11-14 11:06:33
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 11:58:23 +0100, regis napisał(a):

> [...]
    > rowniez nie zlozyc w UM skargi lub conajmniej zapytania dlaczego nie
    > dostalam informacji na pismie o blokadzie konta? Burdel maja w tym

    A później się okaże, że poleconych też nie odbierasz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 44. Data: 2008-11-14 11:17:16
    Od: "regis" <f...@g...pl>

    Akurat listy odbieram i nie wnikajmy juz dlaczego tak sie stalo, ze
    wczesniej tej sprawy nie zalatwilam, nie miejsce tu na roztrzasanie.
    W kazdym razie UM wysyla takie listy do 3 glownych bankow, zeby zablokowac
    rachunek. Nie miesza w to ZUSu ani US
    Te banki to WBK, BRE i PKO
    A Ty Olg. podaruj sobie te zlosliwosci bo akurat ja sie nie uchylam od
    placenia skoro zawinilam i te mandaty te zaplace. Chodzi mi tylko o sam fakt
    w jaki urzad i bank podchodzi do sprawy. Konto glowne jest w tej chwili juz
    na + a na rachunku oszczednosciowym jest dalej minus, ktorego bank mi zdjac
    nie chce,a prawa do tego nie ma.

  • 45. Data: 2008-11-14 18:04:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    regis pisze:
> [...]
    > poinformowala mnie, ze owszem wyslala do mnie zawiadomienie o zajeciu konta
    > w tym samym czasieco bankowi (ciekawe, ze bank dostal a ja nie)

    Urząd wysyła korespondencję na adres wpisany w dowodzie rejestracyjnym
    właściciela pojazdu (i to zapewne właściciela sprzed lat pięciu). Jeśli
    nie mieszkasz pod tym adresem, to się nie dziwię, że nie dostajesz :)

    --
    Pete

  • 46. Data: 2008-11-15 10:53:03
    Od: "regis" <f...@g...pl>

    Witam

    mieszkam jak najbardziej, zreszta jak dzwonilam to podali taki adres jak
    trzeba.
    Podejrzewam, ze po prostu ktos 'zapomnial' wyslac pismo do mnie - a to juz
    co najmniej nieladnie...

    Swoja droga jak sie ma art. 54 ustawy o prawie bankowym skoro jednak organ
    egzekucyjny moze zajac konto?
    Tzn. kiedy ona dziala?

  • 47. Data: 2008-11-15 11:37:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    regis pisze:
> [...]
    > trzeba.
    > Podejrzewam, ze po prostu ktos 'zapomnial' wyslac pismo do mnie - a to juz

    Ja takie dostałem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Ale AFAIR nie ma
    wymogu odbioru takich powiadomień by uznać je za dostarczone.

    --
    Pete