  • 1. Data: 2010-02-01 11:05:00
    Temat: Re: bank zagraniczny dla firmy w PL
    Od: "u" <...@w...yz>

    Np. http://www.mbank.cz/

  • 2. Data: 2010-02-01 11:08:15
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    > Np. http://www.mbank.cz/

    dzieki za odpowiedz.
    czy to konto mozna polaczyc z Polskim mbank ?
    Pytalem na mlini lecz konsultant nie mial pojecia czy jest taka mozliwosc :)

  • 3. Data: 2010-02-01 11:19:51
    Od: z...@o...pl

    > czy to konto mozna polaczyc z Polskim mbank ?

    w jakim sensie: polączyć? mieć ten sam ID, hasło,
    widzieć obok siebie rachunku PLN oraz CZK?
    to byłaby rewelacja, ale chyba aż tak dobrze nie ma!

    Popróbuj mix mBank+HSBC, mnie przy otwieraniu konta
    mówiono że każdemu klientowi HSBC bank ten umożliwia
    darmowe przelewy między kontami tegoż klienta
    w 40 krajach (wątpię by na liście zabrakło Czech,
    należących do UE), nie wiem czy oferta ta dot. kont
    osobistych czy firmowych, ale podpowiadam,
    aby właśnie tam popytać.

    Ja wyobrażam sobie idealną kosztowo sytuację tak:
    wpływy na mBank.cz
    przelew gratis na HSBC.CZ
    przelew gratis na HSBC.PL
    przelew gratis na mBank.PL

  • 4. Data: 2010-02-01 11:39:57
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    > Ja wyobrażam sobie idealną kosztowo sytuację tak:
    > wpływy na mBank.cz
    > przelew gratis na HSBC.CZ
    > przelew gratis na HSBC.PL
    > przelew gratis na mBank.PL

    rewelacja.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-01 11:56:59
    Od: z...@o...pl

    > rewelacja.

    tylko pytanie, ile oskubią Cię na spreadzie.

    Może łatwiej i taniej byłoby w czeskim mBanku założyć
    sobie konto osobiste i wypłacić gotówkę w czeskim
    bankomacie?

    Ma to sens <=> wpływy od klientów z Czech są ogromne,
    a Ty mieszkasz b.blisko granicy, a tuż za tą granicą
    stoi sobie bankomat bezprowizyjny dla czeskiego mBanku.

    Poza tym, tę czeską gotówkę też musisz wymienić, a kantor
    także nie jest instytucją charytatywną i też zarobić musi
    Tyle że (nie wiem jak u Ciebie, ale w J.Górze tak jest)
    duże kantory mają o połowę mniejszy spread niż banki.