  • 11. Data: 2007-06-15 10:06:48
    Temat: Re: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > Skoro polskie banki udzielają kredytów na zakup nieruchomości zagranicą

    A udzielaja? Kiedys czytalem ze raczej niechetnie
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-06-15 10:31:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A udzielaja? Kiedys czytalem ze raczej niechetnie

    tak, chociaz oczywiscie nie wszystkie

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-06-15 10:52:22
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

    > oj dlaczego, a skoro Norwegia to może udaj się do Nordea Banku lub
    > NYKredit, to skandynawskie banki i może kredyt będziesz mogła uzyskać w
    > NOK ;-)
    > zakładam, że wynagrodzenie dostajesz w tej walucie...

    Niestety w Nordea chca 40% wkladu wlasnego.. i slyszalam ze Nordea w POLSCE i
    Nordea w Norwegii to inny bank mimo ze nazwa ta sama.. konto jest w norweskim
    Nordea.. a o tym drugim banku nie slyszalam, dzieki chyba tam przedzwonie
    zaraz :)

  • 14. Data: 2007-06-15 10:54:28
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

    > tak, chociaz oczywiscie nie wszystkie

    tak ale tylko udzielaja osobom zatrudnionym w PL a tu zarobki sa za granica,
    co jest najwiekszym problemem...

  • 15. Data: 2007-06-15 10:58:07
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

    masz moze jakies namiary na ten NYkkredit? albo www? nie moge niestety
    znalezc..

  • 16. Data: 2007-06-15 11:34:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > masz moze jakies namiary na ten NYkkredit? albo www? nie moge niestety
    > znalezc..

    www.nykredit.pl

    nie maja sieci placowek, kredyt mozna zalatwic poprzez:

    Citibank Handlowy
    Dominet Bank
    Bank BISE
    eurobank
    Bank BPS
    SEB Private Banking
    Noble Bank
    Expander
    OpenFinance
    Dom Kredytowy Notus

    wszystko znajdziesz na ww. stronie

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2007-06-15 11:38:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jezeli tam rowniez nie dadza Ci kredytu to pozostaje udanie sie do
    doradcy kredytowego...od razu odradzam expander

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-06-15 12:13:29
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Nicolla wrote:

    "dyskryminuja"?

    http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3895502

    Jacek

  • 19. Data: 2007-06-15 13:36:21
    Od: %u <t...@o...pl>

    dzieki

  • 20. Data: 2007-06-15 15:32:26
    Od: villemo <b...@n...pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    >>
    > Ale pewnie Nicolla chce wziac kredyt na zakup nieruchomosci w Polsce.
    > Watpie zeby pracownik zagranicznego banku przylatywal do Polski i
    > wycenial mieszkanie. Polskie banki raczej nie udzielaja kredytow
    > hipotecznych na zakup nieruchomosci za granica, wiec pewnie w innych
    > krajach jest podobnie.

    bank niemiecki jakos bez problemu udzielil mi kredytu na sfinansowanie
    nieruchomosci w polsce ;-) i nikt nie musial przylatywac i wyceniac, u
    nich wystarczy przedstawic rachunki za zakup gruntu i materialy
    budowlane czy tez zakup mieszkania... oczywiscie najpierw daja kredyt,
    potem pokazyjesz rachunki...

    pozdr