  • 21. Data: 2007-06-15 19:29:45
    Temat: Re: banki dyskryminuja zarobki za granica??
    Od: b...@o...pl

    > Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > >
    > Ale pewnie Nicolla chce wziac kredyt na zakup nieruchomosci w Polsce.
    > Watpie zeby pracownik zagranicznego banku przylatywal do Polski i
    > wycenial mieszkanie. Polskie banki raczej nie udzielaja kredytow
    > hipotecznych na zakup nieruchomosci za granica, wiec pewnie w innych
    > krajach jest podobnie.
    > --
    > badzio

    bz wbk udziela na pewno, ale tylko mieszkaniowych i tylko wtedy gdy w grę
    wchodzi zakup nieruchomości bądź budowa, ewentualnie jakaś pożyczka
    hipoteczna, ale trzeba pracować za granicą dwa lata minimum, tak żeby móc
    przedstawić dwa ostanie formularze odpowiedniki polskich pitów

  • 22. Data: 2007-06-15 19:31:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-15 12:31, RobertS stwierdził, że:

    > tak, chociaz oczywiscie nie wszystkie

    Wymienisz choć trzy?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2007-06-15 19:34:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-15 11:31, MarekZ stwierdził, że:
    > O dziwo w zacofanym BZWBK może się to okazac mozliwe.

    W BPH również.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2007-06-15 20:09:13
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Nicolla <n...@o...pl> napisał(a):

    > tak ale tylko udzielaja osobom zatrudnionym w PL a tu zarobki sa za granica,
    > co jest najwiekszym problemem...

    Sadze, ze problemem jest ewentualna windykacja naleznosci z zagarnicznej pensji.

    A czy odmawiaja rowniez, gdy przedstawiasz zyrantow z dochodami w Polsce?
    Kiedys przy kredycie w Nordei, mialem do czynienia z podpisywaniem weksla przez
    kredytobiorce i zyrantow.

  • 25. Data: 2007-06-16 07:55:08
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "villemo" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiscie najpierw daja kredyt, potem pokazyjesz rachunki...

    A co w tym jest takiego oczywistego? Żeby było logicznie, powinno być raczej
    odwrotnie.

    marekz

  • 26. Data: 2007-06-16 10:38:31
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    > Moze ktos sie orientue skad ta dyskryminacja bankow i czy jest w ogole w
    > Polsce jakis bank ktory moze udzielic pozyczki takiej osobie? Podobno
    nawet z
    > wkladem wlasnym bylby problem.. ;(

    Zmien bank....
    Nie napisalas gdzie pracujesz, dopiero w kolejnych postach wychodzi ze mowa
    o Norwegii - wobec czego idz do NORDEA Bank... spytaj tez w PKO BP -
    przynajmniej w przypadu dochodow z Uk nie robia ZADNYCH problemow

  • 27. Data: 2007-06-16 10:47:47
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz cos wiecej powiedziec? DOstales kredyt w tym banku pracujac za
    granica
    > albo znasz kogos kto dostal?

    Co ty tak o tej zagranicy ;-) Nie wiem czy jest rozroznienie miedzy
    zagranica pt UK i Irlandia a reszta europy ale pracujac w UK nie mialem
    wiekszych problemow z dostaniem kredytu hipotecznego. Mialem decyzje
    pozytywne z PKO BP, Dombanku, BGZ - na 100% inwestycji, pytalem w BPH i
    Pekao i one tez by mnie skredytowaly, oprocz tego jest wiele innych bankow,
    ktore wymagaja wkadu wlasnego np.deutche bank, mozna spytac w fortisie
    ....Jest tylko kwestia jakie warunki ma ktory bank i na czym ci zalezy...

  • 28. Data: 2007-06-18 06:32:13
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Polskie banki raczej nie udzielaja kredytow
    >
    > chce kupic mieszkanko w Polsce i nie moge :((((...
    >
    > --
    A po co w Polsce?
    Z tego co mozna wyczytac w polskiej prasie, ludzie wyjezdzaja za granice by
    tam
    kupowac mieszkania i domy ktore sa tansze niz w Polsce a i banki sa mniej
    pazerne.
    Jaki jest sens dla emigranta ktory ma prace za granica kupowac mieszkanko w
    Kaczolandzie?

    PiotR

  • 29. Data: 2007-06-18 07:24:40
    Od: yayco <y...@n...pl>

    PiotR pisze:

    > Jaki jest sens dla emigranta ktory ma prace za granica kupowac mieszkanko w
    > Kaczolandzie?
    >
    > PiotR

    Wypoczynkowo - ekologiczny. Jak już wszyscy wyjadą, to tu będzie
    najczystsze powietrze na świecie.

    MSPANC

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 30. Data: 2007-06-18 08:48:59
    Od: "Nicolla" <n...@o...pl>

> [...]
    > o Norwegii - wobec czego idz do NORDEA Bank... spytaj tez w PKO BP -
    > przynajmniej w przypadu dochodow z Uk nie robia ZADNYCH problemow

    Nordea bank chce 40% wkladu wasnego nawet jak sie ma u nich konto,
    PKO BP odmowil bo nie mam rodziny jestem za mloda i pracuje za granica
    PKO SA odmowil nawet pozyczki hipotecznej 40tys zl
    Deutsche bank odmowil i chce wkladu wlasnego 20%, nie wiem czy z wkladem by
    przyznal
    Dombank odmowil
    Fortis chce miec umowe przedwstepna podpisana a nie moge ryzykowac i wplacac
    10tys zadatku jak nie mam promesy banku
    dluugo by tak wymieniac..
    millenium i reszta chca 20-40% wkladu wlasnego..
    Norge nie jest w UE moze to jest problemem...