  • 11. Data: 2009-06-19 05:58:57
    Temat: Re: banki z rodziny PeKaO
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:20090619013531.2125a074@cartel

    > No ale z drugiej strony, jak dziura się powiększy, to nasze
    > dzieci/wnuki dostaną od nas niezły prezent do plecaka - wybieraj ;)

    I bez tego dostaną ten cudowny "prezent"... Wystarczy popatrzeć kto rządzi
    tym krajem od 89... Uważasz, że coś zmieni się na lepsze? Nie! Los dał mi to
    szczęście, że mogę budować przyszłość dla swoich pociech po za krajem,
    niestety nie każdemu jest to dane - niestety.

  • 12. Data: 2009-06-19 06:34:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 07:58:57 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > I bez tego dostaną ten cudowny "prezent"...

    Dalej nie zmienia to faktu, że skoro można go ograniczyć (wielkość
    plecaka) to czemu nie skorzystać?

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-06-19 07:27:09
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
    > cyrki z dywidendami i obsadzaniem zarządu i rady nadzorczej
    > "bezpartyjnymi fachowcami z Samoobrony/PIS/PO możliwe są tylko w bankach
    > państwowych.
    A jaka jest roznica pomiedzy tymi fachowcami a fachowcami ktorzy zasiadaja w
    radach nadzorczych bankow komercyjnych? Naprawde zyjesz takimi iluzjami ze
    wydaje Ci sie ze zasiadaja tam inni ludzie???? To chyba bys sie mocno zdziwil
    jakie to "persony" odbywaja szkolenia na czlonkow rad nadzorczych...

    > Poza tym środki w innych bankach są gwarantowane tak samo jak w PKO BP.
    > A jak upadnie wszystko to i państwowość banku w niczym nie pomoże, bo
    > państwo najwyżej dodrukuje nic nie warty pieniądz.

    Oczywiscie typowe forumowanie - ale masz racje, jak wszystko upadnie to nic
    nikomu nie pomoze.
    Ale tak w rzeczywistym swiecie, bez roztaczania katastroficznych wizji, i
    szczegolnie po wydarzeniach z lat powojennych, w momentach kryzysu przecietny
    czlowiek zaniesie pieniadze do PKO BP - co zreszta tysiace ludzi zrobilo pod
    koniec zeszlego roku.

  • 14. Data: 2009-06-19 12:35:37
    Od: " finder24" <f...@W...gazeta.pl>

    > Jak bank prywatny upada (kiedy upadł jakiś normalny i sensowny bank?) to
    > albo kupuje go inny bank albo przejmuje go państwo.

    Z tymi upadkami to ja byłbym ostrożny. Żeby dalego nie szukać to wystarczy
    przypomnieć Bank Staropolski, który upadł w 2000 roku, a klienci zaczęli
    odzyskiwać swoje depozyty dopiero pod koniec 2008 roku. Warto zaznaczyć, że
    tak akurat pasowało jednemu z polskich milionerów. Jakoś przez te lata nikt
    się nie kwapił do przejęcia masy upadłościowej tego banku. Oczywiście to w
    bardzo dużym uproszczeniu.

    pozdrawiam,
    finder24

  • 15. Data: 2009-06-19 16:45:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 18 Jun 2009 23:12:35 +0200, Mithos wrote:

    > I co w tym fajnego niby jest ?

    Według niektórych jest to dzięki temu najpewniejszy bank w Polsce:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/5
    6fe9c234b5afaa2

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2009-06-19 17:45:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Mokrzycki" news:139a08quujw9f$.tuqlb6rw7058$.dlg@40tude.net

    > Według niektórych jest to dzięki temu najpewniejszy bank w Polsce:
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/5
    6fe9c234b5afaa2

    Nie wiem czy śmiać się czy płakać... Może to dziwnie zabrzmi ale jakoś
    większe zaufanie mam do prywatnego banku niż do tego, w którym paluchy
    maczają zwierzęta z ul. wiejskiej :)

  • 17. Data: 2009-06-20 10:01:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Według niektórych jest to dzięki temu najpewniejszy bank w Polsce:
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/5
    6fe9c234b5afaa2

    Gdy wszystko padnie to PKO BP padnie ostatnie (razem z państwem). Tylko,
    że wtedy to już pieniądze nie będą miały żadnej wartości więc to słabe
    pocieszenie.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-06-20 10:19:54
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Scowron napisał(a):

    > Nie gubicie się przypadkiem w tym całym nazewnictwie PKO BP, Pekao SA

    no pewnie że nie

    PKO bypy - to kręcacy się znaczek skarbonki wyspawany z nierdzewki,
    wspomnienie z komuny. Moloch, konserwa, Matka Teresa z kalkulatorem.
    Tam się bierze kredyty. Jak się spłaca regularnie jest kul, miło i
    w ogóle. Nie czepiają się.

    Pekaoesa - Polska Kasa Opieki zwrot już trochę archaiczny.

    "Powstał w roku 1929 jako bank państwowy, którego celem było ułatwienie
    operacji finansowych Polonii na całym świecie. Pekao miało w roku 1939
    przedstawicielstwa w stolicach państw, gdzie osiedlili się Polacy"

    Obecnie z opieką ma niewiele wspólnego.

    Nazwa natomiast kojarzy mi się z piękna pania Pakosińską ;)

    --
    mariuszek