  • 1. Data: 2009-07-17 17:25:41
    Temat: bankier - futures
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktos gral przypadkiem na futures wg. sygnalow z bankier.pl?
    Jakie rezultaty?

    Tomek

  • 2. Data: 2009-07-18 11:11:39
    Temat: Re: bankier - futures
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > Witam.
    >
    > Czy ktos gral przypadkiem na futures wg. sygnalow z bankier.pl?
    > Jakie rezultaty?
    >
    > Tomek

    Ja nie handluje w/g tych sygnałów ale śledzę. Sposób jest wysoce rentowny.
    Wyniki średnio miesięcznie za ostatnie 3 lata to +106, 2 lata to +112, rok
    +129, 1/2 roku +25, 1/4 roku +54. Wyniki podane w punktach bez uwzględnienia
    prowizji. Za ostatni rok daje luźno 100% zwrotu bez stosowania dźwigni
    finansowej. Zajmuje 10' dziennie na złożenie zlecenia odwracającego o 8:30.
    Wszystko. System też nie wie nic o rąbaniu leszczy przez amerykańskie banki
    inwestycyjne oraz przez spółdzielnię agentów żydowskich działającej na WGPW
    czy innych cudo fiksach. Gdyby wiedział to pewnie by tracił. A że nie wie to
    zarabia. Nie emocjonuj się jednak. Nie będziesz zarabiać tym systemem. Nie
    sztuka jest posiadać rentowny system. Takich pełno jest w Internecie.
    Wymyślić swój też nie jest trudno. Bankier jest całkiem trywialny. Sztuką
    jest system stosować konsekwentnie. A tego na pewno nie umiesz. Mam
    nadzieję, że jeszcze.

  • 3. Data: 2009-07-18 17:50:43
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wymyślić swój też nie jest trudno. Bankier jest całkiem trywialny. Sztuką
    > jest system stosować konsekwentnie. A tego na pewno nie umiesz. Mam

    Rozumiem, że konsekwencja polega na zaciśnięciu zębów i stosowanie się
    sztywno do sygnałów;
    bez własnych usprawnień, przemyśleń, łapania okazji itp.;)
    Ale swoją drogą to ciekawe; system jest jak mniemam mechaniczny, a
    przeczytawszy kilka pozycji
    dotyczących kontraktów nie doszukałem się opinii, że można
    skonstruowaćmechaniczny system
    przynoszący zyski w dłuższym terminie...
    Sądzę, że jest jednak grupa ludzi, którzy próbują sobie grać tym systemem; w
    końcu, jak napisałeś,
    potrzeba tylko 10 minut dziennie...

    Tomek

  • 4. Data: 2009-07-18 20:02:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > przynoszący zyski w dłuższym terminie...
    > Sądzę, że jest jednak grupa ludzi, którzy próbują sobie grać tym systemem;

    Badań nie prowadziłem i nie znam takich badań ale jestem mocno przekonany,
    że bez stosowania ścisłych reguł, jakie by one nie były, nie można zarabiać
    systematycznie na giełdzie, obojętny jest tu instrument jaki się wybierze do
    handlu. Konsekwencja nie wyklucza usprawnień ani przemyśleń czy zmieniania
    reguł. Wyklucza zmiany podczas trwania transakcji. Zmiana systemy na inny,
    taki po modyfikacji lub oparty o zupełnie inny pomysł może nastąpić, moim
    zdaniem, po dokładnym przetestowaniu. Handlowanie na giełdzie z palca, czyli
    w oparciu o bieżącą analizę napływających danych skazana jest na klęskę.
    Człowiek nie jest zdolny do podejmowania prawidłowych decyzji w szybko
    zmieniającym się środowisku z dużą ilością danych. Dlatego dobry pilot
    myśliwca to wytrenowany pilot. Czyli reakcje na wcześniej przeanalizowane
    sytuacje doprowadzone do odruchów. Gdy zdarzy się sytuacja nowa to powstaje
    komunikat "Huston mamy problem". System handlu na giełdzie to zestaw
    odpowiedzi na wcześnie przeanalizowane, znane sytuacje. Bankier to system
    statystyczny czyli statystycznie posiada się przewagę na ryku. Oparty jest
    na tym, że trafność decyzyjna jest w okolicach 50%, średnią stratę ma w
    okolicach 30-50 pkt, a średni zysk ma pewnie 2-2,5 raza większy niż stratę.
    Jeżeni mamy statystyczną stratę powiedzmy 50 pkt to następuję po niej
    transakcja zyskowna statystycznie 100 pkt. Z pary mamy 50 pkt zysku. Dla
    systemu bankiera tego nie liczyłem ale zasada musi być taka właśnie.

  • 5. Data: 2009-07-18 20:11:47
    Od: jk <j...@g...com>

    On 18 Lip, 22:02, totus <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > transakcja zyskowna statystycznie 100 pkt. Z pary mamy 50 pkt zysku. Dla
    > systemu bankiera tego nie liczyłem ale zasada musi być taka właśnie.

    Czy system bankiera jest gdzieś opisany? Byłem na ich stronie, ale
    widziałem tylko sygnały. Equity nie jest jakaś powalająca, generalnie
    za ostatni czas to linia prosta (jeśli ta krzywa na wykresie strategii
    to equity oczywiście :) )

  • 6. Data: 2009-07-18 20:55:32
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jk wrote:

> [...]
    > widziałem tylko sygnały. Equity nie jest jakaś powalająca, generalnie
    > za ostatni czas to linia prosta (jeśli ta krzywa na wykresie strategii

    Jest opisany. Poszukaj. Podawałem wyniki nie tylko za ostatni okres. Tak na
    stronie to krzywa kapitału. Nie znam Twojej definicji "powalająca". Stwórz
    coś lepszego i stosuj to. Nie znam powodów, dla których publikowane są
    sygnały na stronie bankiera. Ja to odbieram jako zachętę do tworzenia
    systemów do handlu na giełdzie i dowód na to, że system stworzony przed
    wielu laty działa z sukcesem do dziś. Udowadnia tym samym, że od tamtego
    czasu na giełdzie nie zmieniło się nic oraz, że teorie o tym że manipulacje
    giełdowe przeszkadzają zarabiać to czyste brednie. Prosty sposób wybicia z
    kanału działa i nic nie zapowiada by miał przestać działać.