  • 1. Data: 2003-07-30 07:10:07
    Temat: bankomant,zablokowana karta i nie wydanie kasy przez bankomat
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    Witam!

    Mam pytanie.
    Znajomej mąz twierdzi ze poszedl wyplaic kase do bankomatu i
    zablokowalo mu karte i nie dostal pieniedzy ..ale ma wydruk transakcji.

    Czy jest taka wogole mozliwosc zeby dostal karte bez wyjecia karty z
    bankomatu i wyjecia kasy????

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2003-07-30 08:06:40
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac> napisał w
    wiadomości news:bg7r1a$i6m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > zablokowalo mu karte i nie dostal pieniedzy ..ale ma wydruk transakcji.
    >
    > Czy jest taka wogole mozliwosc zeby dostal karte bez wyjecia karty z

    pewnie zdradza żonę, a kartę zabrała kochanka :))))))))

    a kilka dni temu był wątek o bankomatach, które dają kasę, a nie oddają
    karty

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-30 08:12:55
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    > pewnie zdradza żonę, a kartę zabrała kochanka :))))))))

    hehe

    > a kilka dni temu był wątek o bankomatach, które dają kasę, a nie oddają
    > karty

    powiedzial tez ze kasa nie wyszla z bankomatu (karta zablokowana) a wydruk
    dostal
    jak poszedl po karte do banku,to ja dostal...ale kasy mu nie chcieli dac.
    Jakie musi przedstawic dowody ze bankomat nie wydal mu kasy?
    Wg mnie powinni przeliczyc kase i stwierdzic nadwyzke.