  • 11. Data: 2008-10-01 19:39:29
    Temat: Re: bankomat euronetu - problem
    Od: "p" <...@...p>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:433f8aaa-977b-4b3f-a462-6ec4926e39fd@p49g2000hs
    d.googlegroups.com...
    On 30 Wrz, 21:25, "p" <p...@...p> wrote:

    (ciach..) >>IMHO jesli zlozyles reklamacje i minal >>czas jej rozpatrywania
    ustalony

    - jezeli mam reklamacje traktowac jako przyjeta w domysle rozpatrzona
    pozytywnie, a na koncie nie mam nadal zwroconych pieniedzy to niby jak mam
    od euronetu odebrac pieniadze?

    pozdrawiam
    Przemek

  • 12. Data: 2008-10-01 19:39:34
    Od: "p" <...@...p>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Pewnie nie, skad w ogole wiesz o "tych 21 dniach"?

    - przy zgloszeniu telefonicznym reklamacji do euronetu otrzymalem odp. ze
    maja na rozpatrrzenie 21 dni roboczych.

    Bank jest strona
    > umowy z Toba i niezaleznie od Euronetu ja bym zglosil takie cos od
    > razu w banku.

    do banku zglosilem reklamacje rowniez ale dopiero wczoraj - ci z kolei maja
    31 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2008-10-01 19:39:39
    Od: "p" <...@...p>

    > Dnia Tue, 30 Sep 2008 21:25:05 +0200, p napisał(a):
    >

    > PytaniA pomocnicze:
    > Czy obciążyli cie na pełną kwotę? Czy tylko wisi na razie blokada?

    zabrali pelna kwote z konta, na kwitku tez jest pelna kwota, bankomat wydal
    troche, reszte zatrzymal (nie zmiescily sie banknoty w szczelinie).

    pozdrawiam
    Przemek

  • 14. Data: 2008-10-01 20:49:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "p" <...@...p> writes:

    > - przy zgloszeniu telefonicznym reklamacji do euronetu otrzymalem odp. ze
    > maja na rozpatrrzenie 21 dni roboczych.

    Tak myslalem. Moze tak jest jesli taka reklamacje otrzymaja z banku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2008-10-02 06:25:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    p pisze:
> [...]
    >

    > - jezeli mam reklamacje traktowac jako przyjeta w domysle rozpatrzona
    > pozytywnie, a na koncie nie mam nadal zwroconych pieniedzy to niby jak mam

    A masz potwierdzenie złożenia tej reklamacji? Jeśli nie, to nawet nie
    kontynuuj tego wątku...

    --
    Pete

  • 16. Data: 2008-10-02 21:29:01
    Od: "p" <...@...p>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > A masz potwierdzenie złożenia tej reklamacji? Jeśli nie, to nawet nie
    > kontynuuj tego wątku...

    kolega nie przeczytal dokladnie - napisalem wyraznie w pierwszym moim
    poscie ze mam numer reklamacji...

    ogolnie to dziekuje grupowiczom za pomoc - wlasciwie nic sie nie
    dowiedzialem.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 17. Data: 2008-10-03 08:51:16
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > zabrali pelna kwote z konta, na kwitku tez jest pelna kwota, bankomat wydal
    > troche, reszte zatrzymal (nie zmiescily sie banknoty w szczelinie).

    Musisz czekać ok 3 tygodni (ja tyle czekałem) az rozlicza bankomat i ochroniarz
    zrobi raport

    powinno by