  • 21. Data: 2005-01-20 14:24:03
    Temat: Re: bankomat nie wydal pieniedzy - pomocy
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przy okazji - czy wszystkie bankomaty drukuja potwierdzenia wylacznie
    UDANYCH transakcji? Czyli akurat wtedy, kiedy nie potrzeba zadnego
    kwitka...

    Gdyby w sytuacji jakiegos problemu z komunikacja czy klapka pieniezna
    oprocz wyswietlenia czegos na ekranie bankomat wydrukowal kwitek z
    data, godzina, numerem operacji i napisem "XXXX błąd 321", to jakos
    bym sie pewniej czul reklamujac...

    MJ

  • 22. Data: 2005-01-20 15:20:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michal Jankowski wrote:
> [...]
    > oprocz wyswietlenia czegos na ekranie bankomat wydrukowal kwitek z
    > data, godzina, numerem operacji i napisem "XXXX błąd 321", to jakos

    tez juz pare razy zastanawialem sie nad zlosliwoscia bankow - przeciez w takiej
    sytuacji papierek potrzebny najbardziej i nawet jak klient zadysponowal "nie
    drukuj" to w przypadku awaryjnym powinien go dostac bez gadania
    *** blad ***

  • 23. Data: 2005-01-20 15:34:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > Przy okazji - czy wszystkie bankomaty drukuja potwierdzenia wylacznie
    > UDANYCH transakcji? Czyli akurat wtedy, kiedy nie potrzeba zadnego
    > kwitka...

    Bankomat ING coś takiego mi kiedyś dał. Napisał kwotę, info, że nie
    zostało zrealizowane, a zapis księgowy będzie skorygowany.

    Parę miesięcy temu.