  • 11. Data: 2012-11-13 20:22:54
    Temat: Re: bankomat zbliżeniowy
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 11:59, m napisał(a):

    > Czyli że mając w rękach siaty, oprócz sięgania trzecią ręką po portfel chcesz
    czwartą ręką jeszcze uprzednio wyklikać w aplikacji telefonicznej wypłatę?

    Bankomat może mieć obecny interfejs, aplikacja w telefonie to kolejna możliwość
    dla bezsiatowców :)

  • 12. Data: 2012-11-13 20:24:06
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 14:33, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > to obmyślaj. Jak będziesz gotów, to daj znać :-)

    Nie dam, bo ja tylko używam bankomaty - ale bankoffcy z pewnością nie śpią
    i wymyślą coś :)

  • 13. Data: 2012-11-13 20:52:31
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-13 20:24, TrzyLinie pisze:

    > Nie dam, bo ja tylko używam bankomaty - ale bankoffcy z pewnością nie śpią
    > i wymyślą coś :)

    Bank-off-com płacą za dymanie Cię, a nie za robienie Ci dobrze.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 14. Data: 2012-11-14 09:18:47
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 13 Nov 2012 20:52:31 +0100, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>
    wrote:

    > Bank-off-com płacą za dymanie Cię, a nie za robienie Ci dobrze.

    Gdy kilka innych banków już to wprowadzi to z rocznym opóźnieniem mBank
    też to uruchomi, doliczy ekstra opłatę 5zł za wyklikanie w telefonie, nie
    da możliwości wyłączenia tej usługi i obciąży klienta każdym fraudem w ten
    sposób zrobionym.

    Matt

  • 15. Data: 2012-11-14 09:26:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.11.2012 20:22, TrzyLinie pisze:

    > Bankomat może mieć obecny interfejs, aplikacja w telefonie to kolejna
    > możliwość
    > dla bezsiatowców :)

    Zakładając że mam obie ręce wolne, to jaką mam korzyść z tego że
    wyklikam sobie wypłatę w telefonie zamiast w bankomacie?

    p. m.

  • 16. Data: 2012-11-14 14:46:00
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-14 09:26, m napisał(a):

    > Zakładając że mam obie ręce wolne, to jaką mam korzyść z tego że wyklikam sobie
    wypłatę w telefonie zamiast w bankomacie?

    Nie mam zielonego pojęcia o Twoich korzyściach. Ja miałbym zysk czasowy:
    zrównoleglenie czasu wyklikiwania z innymi czynnościami, jeszcze przed
    dotarciem do bankomatu. Wyobrażam też sobie, że byłyby w aplikacji szablony
    wypłat: (karta, kwota), więc i wyklikiwanie mogłoby być krótsze.