  • 1. Data: 2009-07-15 14:19:20
    Temat: Re: bankomaty wyplacajace >4000zl ?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 14:38:37 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
    > niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
    > maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).

    Obawiam się, że więcej niż 40 banknotów na raz żaden nie wypłaci (a
    przynajmniej się nie spotkałem z takim).
    Jakieś bankomaty mają banknoty 200zł?

    --
    Kojer

  • 2. Data: 2009-07-15 14:20:35
    Od: luc <b...@g...net>

    On 15 Lip, 16:38, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
    > niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
    > maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).
    >
    > a.

    chyba wynika to z wysokości szczeliny podajnika pieniędzy?

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2009-07-15 14:26:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:166szivizkzsb.dlg@kojer.kojer

    > Jakieś bankomaty mają banknoty 200zł?

    Chyba już żadne. Chociaż kiedyś w euronetach 200 zł można było wyciągnąć w
    jednym papierze.

  • 5. Data: 2009-07-15 15:10:01
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

  • 6. Data: 2009-07-15 15:18:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 16:26:48 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Chyba już żadne. Chociaż kiedyś w euronetach 200 zł można było wyciągnąć w
    > jednym papierze.

    No włąśnie tak mi się wydawało, że kiedyś dostałem 200 w banknocie. Cóż,
    zawsze można wypłacać po parę razy (o ile ustawione limity nie zabraniają).

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-07-15 16:23:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:h3krgc$d8u$1@inews.gazeta.pl...
    > trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna
    > kwota :)

    A ktory bank bedzie wkladal taki nominal? Mysle, ze zaden :).

    MK

  • 8. Data: 2009-07-15 16:25:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "gasper" news:h3krgc$d8u$1@inews.gazeta.pl

    > trzeba poczekać na euro

    Oby jak najdłużej.

    > - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

    Szczególnie, że w strefie euro nie znajdziesz bankomatu, który ma w sobie
    zapakowane bankomaty o nominale 200 euro.

  • 9. Data: 2009-07-15 17:02:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lip, 11:10, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

    Nie no, moze od razu piecsetki? Co sie bedziemy ograniczac! ;)

    Z ciekawosci poszukalem jak to dziala "u mnie" i wydaje mi sie, ze do
    40 banknotow to standard.

  • 10. Data: 2009-07-16 05:44:47
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Wemif pisze:
    > Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
    > niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
    > maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).

    Nie wiem, czy więcej nie pójdzie w takich nowych Euronetach, w których
    kartę się tylko na chwilę na początku wkłada.
    One nie mają szczeliny, tylko tackę, na którą bankomat wyrzuca banknoty
    pojedynczo.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl