  • 61. Data: 2010-04-02 16:42:56
    Temat: Re: bankowa bezczelność allegro
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-02 18:34, Robert Kois pisze:
    > A ty wystawiając na Allegro akceptujesz ich regulamin i zasady. Nie podoba
    > się, nie wystawiaj.

    A gdzie ja napisałem, że czegoś nie akceptuję ?

    > I płaci za niego kupujący.

    A kto ma płacić ? Kupujący ma fanaberie to za nie płaci.

    --
    Mithos

  • 62. Data: 2010-04-02 16:44:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-02 18:30, Robert Kois pisze:
    > A zgłosiłeś do Allegro by oddali prowizje? Pewnie nie. I zawsze możesz
    > wyraźnie wpisać w akcję, ze jak do tygodnia nie dostaniesz kasy to
    > wystawiasz negatywa i zgłaszasz do allegro. Ja jako kupujący mogę tylko
    > zaakceptować twoje warunki albo kupić u kogoś innego.

    W przypadku wielu przedmiotów wysokie ceny osiągane są w niedługim
    czasie po premierze, później towar mocno traci na wartości (np. filmy).
    Odzyskanie prowizji nie ma nic wspólnego z tym, że ktoś poniósł stratę.

    --
    Mithos

  • 63. Data: 2010-04-02 16:44:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 18:37:41 +0200, Mithos napisał(a):

    > Kwota nie ma znaczenia. Liczy się czyn.

    "niska szkodliwość społeczna" coś ci mówi.

    > Jeśli ktoś kupuje przez internet jakiś ważny prezent "na styk" to jest
    > nieodpowiedzialny i sam sobie winien.

    Och oczywiście, to ja jestem winien, ze ty nie dotrzymałeś umowy i wysłałeś
    po tygodniu zamiast następnego dnia. I pewnie też jestem winien jak
    bandzior obije mi ryja i zabierze portfel. Bo przecież mogłem siedzieć w
    domu a tak to jestem nieodpowiedzialny i sam sobie winien.

    Co oczywiście nie zmienia faktu, ze sprzedający jest uprzywilejowany bo to
    on ustala warunki transakcji.

    Pod jakim nickiem sprzedajesz na Allegro? Bo wolałbym z tobą nie handlować.

    --
    Kojer

  • 64. Data: 2010-04-02 16:46:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 02 Apr 2010 13:54:13 +0200, cyklista wrote:
    > dlaczego szczęście,
    [...]
    > ps. zgadzam się że jest to ułatwienie dla płacących np. kartą i którym
    > nie zależy na ekspresowej wysyłce, ale dlaczego jest to obowiązkowe?

    Jest obowiazkowe, ale nie jest jedynym mozliwym sposobem platnosci, prawda?

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 65. Data: 2010-04-02 16:50:07
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 18:44:09 +0200, Mithos napisał(a):

    > W przypadku wielu przedmiotów wysokie ceny osiągane są w niedługim
    > czasie po premierze, później towar mocno traci na wartości (np. filmy).
    > Odzyskanie prowizji nie ma nic wspólnego z tym, że ktoś poniósł stratę.

    Ale ma z tym, że allegro zacznie takiemu kupującemu obrabiać dupę, jak się
    parę razy powtórzy to mu zablokują konto.
    I podobno okazjonalnie coś sprzedajesz a tu się okazuje, ze super nowości
    filmowe w cenach wyższych niż normalne i straty ponosisz. Strat po stronie
    kupujacego jak wyślesz 2 dni za późno oczywiście nie ma, bo sam jest sobie
    winny, że zamówił na ostatnią chwilę.

    --
    Kojer

  • 66. Data: 2010-04-02 16:50:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 02 Apr 2010 16:09:44 +0200, Mithos wrote:
    > Tylko widzisz, ja na Allegro sprzedaję okazjonalnie (i za
    > przeproszeniem) mam w dupie czy kupisz u mnie czy nie, bo jak nie Ty to
    > ktoś inny. Mnie się w to całe PzA nie chciało i nadal nie chce mi się
    > bawić. Szkoda, że ktoś za mnie zdecydował i teraz nie mam wyboru. Skoro
    > kupujący chce koniecznie płacić przez PzA to musi się liczyć z tym, że
    > ja mu przedmiot wyślę dopiero wtedy kiedy PzA zapłaci mi na mój rachunek
    > bankowy.

    Nickiem allegrowym się pochwal, zebysmy wiedzieli gdzie nie wdepnac.

  • 67. Data: 2010-04-02 16:51:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 18:42:56 +0200, Mithos napisał(a):

    > A gdzie ja napisałem, że czegoś nie akceptuję ?

    No to o co chodzi? PzA jest zgodne z zasadami Allegro i z niego korzystaj
    skoro akceptujesz zasady.

    --
    Kojer

  • 68. Data: 2010-04-02 16:54:46
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wystawiasz negatywa i zgłaszasz do allegro. Ja jako kupujący mogę tylko
    > zaakceptować twoje warunki albo kupić u kogoś innego.

    Zgłosiłem, dostałem.
    Ale nie o tym rozmawialiśmy, tylko o czasie... Ty nie dostaniesz prezentu na
    czas, a ja wisiałem z towarem miesiąc a chciałem dołożyć do nowego sprzętu
    akurat w promocji. No i się promocja skończyła.

    --
    Irokez

  • 69. Data: 2010-04-02 16:57:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-02 18:51, Robert Kois pisze:
    > No to o co chodzi? PzA jest zgodne z zasadami Allegro i z niego korzystaj
    > skoro akceptujesz zasady.

    Będę korzystał tyle, że przedmioty będę wysyłał wtedy kiedy to JA
    dostanę kasę, a nie kiedy pieniądze wpłyną na rachunek Allegro. Proste i
    jasne. Mnie to osobiście wszystko jedno ale kupujący poczeka sobie 2 dni
    dłużej.

    --
    Mithos

  • 70. Data: 2010-04-02 16:58:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-02 18:50, Robert Kois pisze:
    > Ale ma z tym, że allegro zacznie takiemu kupującemu obrabiać dupę, jak się
    > parę razy powtórzy to mu zablokują konto.

    Problem nie jest z doświadczonymi użytkownikami tylko z takimi co to
    mają kilka komentarzy. Założy sobie taki delikwent nowe konto i co mu
    zrobią ?

    Nie pisałem o sobie.

    --
    Mithos