  • 11. Data: 2008-06-16 09:48:39
    Temat: Re: belka - faktycznie tak sie oblicza?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 16 Jun 2008 11:13:35 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > W BZ WBK można mieć rachunków oszczędnościowych tyle, ile dusza zapragnie. :)
    > I na każdym 5.5% od pierwszego grosza. :)

    Hmm takie głupie pytanie: ile miesięcznie zarabiasz na tych wszystkich
    kombinacjach z lokatami i ile ci to czasu zajmuje?

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2008-06-16 15:14:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Kois" 7ug43xeuw9p6$....@k...kojer

    > Hmm takie głupie pytanie: ile miesięcznie zarabiasz na tych wszystkich
    > kombinacjach z lokatami

    Nie wiem. Zauważ, że z jednego konta mogę wykonać jeden przelew za free.
    Jeśli chcę przelać pieniądze 20 razy w miesiącu (a raczej chcę) muszę
    mieć więcej takich kont lub zrezygnować z oprocentowania.

    > i ile ci to czasu zajmuje?

    Nie wiem. Powlewałem na każde konto po 400 złotych lub podobnie.
    Na przykład na jednym jest mniej niż 400, aby każde moje spojrzenie
    tam mówiło mi o tym, że czekam na szmal, który ma dopełnić do 400 złotych. :)

    Na co ja ten czas marnuję? Na otworzenie kont? Na zapoznanie się
    z ofertami i warunkami banków?

    Dużo czasu zajmowało mi przelewanie z Polbanku...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2008-06-16 17:58:27
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    > Hmm takie głupie pytanie: ile miesięcznie zarabiasz na tych wszystkich
    > kombinacjach z lokatami i ile ci to czasu zajmuje?

    policz. Jeśli oszczędza 1 zł i lokate robi w 1 minutę za pomocą internetu...

  • 14. Data: 2008-06-16 18:23:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zbyszek" g369ai$arm$...@n...lublin.pl

    > policz. Jeśli oszczędza 1 zł lokate robi w 1 minutę za pomocą internetu...

    60 złotych na godzinę. :) Dycha miesięcznie. ;)

    Nawet trudno to nazwać minutą, bo przelewy wykonuję w tle, gdy
    jestem zajęty czymś innym. Można to porównać do nieświadomego
    dłubania w zębach. :) Czasami mam po prostu ochotę na to, aby
    nic :) nie robić, i przelew jest właśnie takim ,,odpoczynkiem''. :)

    Równie dobrze mógłbym gapić się przed siebie lub nieruchomo siedzieć. :)

    Z Polbankiem dostawałem szału, bo na wszystko trzeba było dłuuuugo czekać. :)
    Często dochodziło do wywrotki, a czasami w ogóle nie mogłem się tam dostać.
    Teraz mogę przelać z dowolnego komputera, z dowolnej przeglądarki, bez stresów... :)
    Mam 8 kont oszczędzających w mBanku, 1 w Multi, 13 w WBK... Jedno w KB, ale tam nie
    ma nawet podglądu. :) Natomiast mogę zobaczyć na własne oczy, jak pracuje KB -- mocno
    krytykowany przez dwóch Lukasowych pracowników.

    -=-

    Prawdę mówiąc -- wreszcie jestem uwolniony, bo do Polbankowego
    systemu potrzebowałem konkretnego komputera z WXP... Będę mógł
    wreszcie gdzieś pojechać z notebookiem, na którym nie będzie WXP...

    Ale notebooka jeszcze nie mam. I to jest drobny problem.
    Może być cokolwiek z przeglądarką -- zabawka łącząca się z netem za pomocą WiFi...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2008-06-16 18:25:25
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 16 Jun 2008 17:14:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Na co ja ten czas marnuję? Na otworzenie kont? Na zapoznanie się
    > z ofertami i warunkami banków?
    > Dużo czasu zajmowało mi przelewanie z Polbanku...

    Cóż, też tak kiedyś miałem. Policz ile możesz zarobić za godzinę pracy i
    ile jest dla ciebie wart twój czas wolny. Ja wolne środki które w razie
    czego trzebaby uruchomić wrzuciłem do Eurobanku a wolny czas spędzam tak
    jak lubię :).
    Tak swoją drogą to ich tokengsm jest jednym z wygodniejszych zabezpieczeń z
    jakimi miałem doczynienia (a założenie konta z kartą zajeło mi 12 minut- z
    przeczytaniem umów ;)).

  • 16. Data: 2008-06-16 20:51:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Kois" 1...@k...kojer

> [...]
    > jakimi miałem doczynienia (a założenie konta z kartą zajeło mi 12 minut- z

    Napisałem szkic/szkielet długiego listu i zauważyłem, że uzupełnianie
    tego szkieletu zajmie mi sporo czasu, :) a mam ochotę obejrzeć film.
    (więc kolejny list/post wyląduje poza Usenetem)

    Wiesz, co jest czasochłonne? Pisanie i czytanie -- tutaj i tego... ;)

    -=-

    I aby było jasne -- czy ja komukolwiek nakazuję czy choćby zalecam
    takie rozkładanie? :) Chyba nie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2008-06-17 06:54:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 16 Jun 2008 22:51:01 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Wiesz, co jest czasochłonne? Pisanie i czytanie -- tutaj i tego... ;)

    tak :)

    > I aby było jasne -- czy ja komukolwiek nakazuję czy choćby zalecam
    > takie rozkładanie? :) Chyba nie. :)

    Nie. Dodatkowo jak to cię bawi to nie widzę problemu :).
    A czy to ma sens i ci się opłaca to już zupełnie inna kwestia.

    --
    Kojer

  • 18. Data: 2008-06-17 11:49:16
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:g36b4f$h0k$1@flis.man.torun.pl...

    > Mam 8 kont oszczędzających w mBanku,

    To można mieć 8 ?????
    Wydawało mi się że maksymalnie 4 można założyć !!

  • 19. Data: 2008-06-17 11:52:05
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Włodziu pisze:

    > To można mieć 8 ?????
    > Wydawało mi się że maksymalnie 4 można założyć !!

    Za FAQ mBanku:

    Każdy pełnoletni Klient mBanku może posiadać jedno eKONTO i do czterech
    rachunków eMAX, do czterech rachunków eMAX walutowy oraz do czterech
    rachunków eMAX plus. Każdy Klient może posiadać także jedno izzyKONTO.
    Maksymalna liczba rachunków, których właścicielem jest pełnoletnia osoba
    fizyczna wynosi 14 (z izzyKONTEM) lub 13 (bez izzyKONTA).
    Klienci w wieku 13 - 18 lat mogą posiadać tylko jeden rachunek - izzyKONTO.

    Z czego izzyKONTO i eKONTO nie są rachunkami oszczędnościowymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 20. Data: 2008-06-17 13:20:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-17, Włodziu <p...@w...pl> wrote:

    [...]

    > To można mieć 8 ?????
    > Wydawało mi się że maksymalnie 4 można założyć !!

    Pewnie ma 4 eMax i 4 eMax+.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl