  • 11. Data: 2007-03-11 15:44:50
    Temat: Re: [KK] bez opłaty za wydanie i pierwszy rok ?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Raf wrote:

    > Ja jedynie znalazłem AlleKartę ale zastanawiam się czy nie ma tam
    > jakiś ukrytych opłat miesięcznych. Wydaje mi się, że przy tej karcie
    > biorą jakąś opłatę za przygotowanie miesięcznego zestawienia
    > transakcji

    Nie ma opłaty za zestawienie - skąd taka informacja?

  • 12. Data: 2007-03-11 15:59:15
    Od: "Raf" <r...@p...onet.pl>

    Wydawało mi się, że jak się składa wniosek online to w pewnym momencie jest
    opcja w wyboru i to przymusowego: "odpłatne miesięczne zestawnie operacji."

  • 13. Data: 2007-03-11 17:12:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wydawało mi się, że jak się składa wniosek online to w pewnym momencie jest
    > opcja w wyboru i to przymusowego: "odpłatne miesięczne zestawnie operacji."

    kk Mille mozna miec w pierwszym roku gratis, oczywiscie rezygnujemy ze
    wszelkich opcjonalnych ubezpieczen

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-03-11 18:19:37
    Temat: Re: bez opłaty za wydanie i pierwszy rok ?
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    Karta BGZ jest za darmo jesli w miesiacu wykonasz operacji
    bezgotowkowych na kwote 300zl, jesli ponizej to 3zl kosztuje
    miesiecznie. Jedna z najtanszych kart na rynku.

  • 15. Data: 2007-03-11 18:29:19
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Robert(felo) napisał(a):
    > Karta BGZ jest za darmo jesli w miesiacu wykonasz operacji
    > bezgotowkowych na kwote 300zl, jesli ponizej to 3zl kosztuje
    > miesiecznie. Jedna z najtanszych kart na rynku.

    ???
    kredytowka?
    wychodzi 36 zl rocznie jak ktos rzadko korzysta...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-03-11 19:50:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-11 09:27, Raf stwierdził, że:
    > Czy obecnie jakiś bank oferuje bezpłatne wydanie karty kredytowej i pierwszy
    > rok jej użytkowania bez opłat ?

    BPH + promocja 116 dni.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2007-03-13 14:27:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 11 Mar 2007 15:04:46 +0100, "Raf" <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Niby darmowa, ale dodają automatycznie pakiet ubezpieczeniowy za 2,99 msc.
    >Więc odpada.

    więc po odebraniu karty automatycznie zrezygnuj. Dodają, fakt, ale nie
    jest obowiązkowy (jak na przykład w Nordei :-) )

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2007-03-13 17:49:44
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > kk Mille mozna miec w pierwszym roku gratis, oczywiscie rezygnujemy ze
    > wszelkich opcjonalnych ubezpieczen

    w następnych latach też może być gratis pod warunkiem, że się jej używa...

    Slawek

  • 19. Data: 2007-03-13 21:14:35
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):

    > ???
    > kredytowka?
    > wychodzi 36 zl rocznie jak ktos rzadko korzysta...

    no to mBank niewiele drozej wychodzi, prawda?

    Wlasnie zastanawiam sie nad pierwsza KK (za duzo problemow z planowaniem
    wakacji..) i nie chcialbym placic duzo (bo jest mi potrzebna glownie
    na wakacje) - i wlasnie nad mBankiem sie zastanawiam
    Nie wiem, czy "przerobie" 1000pln (czy 1500) miesiecznie akurat karta
    kredytowa

    Sierp

  • 20. Data: 2007-03-16 00:17:52
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Raf" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukałem w różnych wątkach i w google ale nie znalazłem.
    >
    > Czy obecnie jakiś bank oferuje bezpłatne wydanie karty kredytowej i
    pierwszy
    > rok jej użytkowania bez opłat ?

    Sprawdz HSBC (IKEA MC), chyba caly czas wydaja bezplatnie w pierwszym roku
    (jezeli nie wybierzesz opcjonalnego ubezpieczenia), ostatnio dawali bez
    zaswiadczen, ale z niskim limitem - chyba bylo to 1400 zl. Jak po roku
    zamierzasz zrezygnowac, powinno byc OK.

    No i jest to karta dla oldskulowcow - zadnego podgladu przez net !!!
    Zupelnie jak 10 lat temu...

    Pozdrawiam, Grzegorz