  • 11. Data: 2005-06-30 13:16:27
    Temat: Re: bezpieczenstwo ING ONLINE
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Stefan posłał(a) w świat wiadomość

    > Ale tokenem sie nie podpisuje przelewow chociazby i kazdy atak Man In The
    > Middle jest mozliwy.

    Jak podpisuję tokenem i prywatnym hasłem każdy przelew.
    Podobnie każde zalogowanie na konto itp.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 12. Data: 2005-06-30 13:42:47
    Od: "Stefan" <s...@x...xx>

    Ale nie jest to podpis elektroniczny, prawda?
    Wiec kazde zlecenie nie podpisane elektronicznie moze byc w locie zmienione.
    Chyba ze mowisz o mechanizmach o ktorych nie wiem, wiec oswiec mnie.

    Stefan

    "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote in
    message news:165fw2yftcyvw$.dlg@vahanara.pl...

  • 13. Data: 2005-06-30 13:49:34
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Ale nie jest to podpis elektroniczny, prawda?
    A co to jest podpis elektroniczny?
    Przy okazji faktur toczy się obecnie ciekawy spór.

    > Wiec kazde zlecenie nie podpisane elektronicznie moze byc w locie zmienione.
    > Chyba ze mowisz o mechanizmach o ktorych nie wiem, wiec oswiec mnie.
    Słyszałeś o szyfrowaniu transmisji danych?

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 14. Data: 2005-06-30 14:03:52
    Od: "Stefan" <s...@x...xx>

    > Słyszałeś o szyfrowaniu transmisji danych?

    Tlumaczylem Ci ze jesli ktos sie podepnie i bedzie symulowal bank to
    bedziesz szyfrowal jego kluczem publicznym wiec on sobie to odszyfruje swoim
    kluczem prywatnym i potem przesle do banku zmienione dane (np: przelew
    zamiast do Twojej cioci to na jego konto - a haslo jednorazowe przesle do
    banku takie jak Ty wyslales wiec prawidlowe). Podpis elektroniczny wlasnie
    czemus takiemu zapobiega!!!

    Jest to sytuacja wyimaginowana aczkolwiek mozliwa gdyz czesc uzytkownikow
    nie sprawdza certyfikatu strony z ktora sie łączą i zawsze klikaja akceptuj.

    Slyszalem o szyfrowaniu - tak sie sklada ze jestem specjalista w tej
    dziedzinie.

    "Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> wrote in
    message news:rca4j0i8s1k1.dlg@vahanara.pl...

  • 15. Data: 2005-06-30 14:18:38
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Stefan wrote:

> [...]
    > nie sprawdza certyfikatu strony z ktora sie łączą i zawsze klikaja akceptuj.
    >
    > Slyszalem o szyfrowaniu - tak sie sklada ze jestem specjalista w tej

    odnoszę wrażenie że sie uniosłeś - nie warto :) nie w rozmowie z ignorantem

  • 16. Data: 2005-06-30 14:59:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mysterious" <v...@p...usunto.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:da0p13$h52$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tekst ten został napisany aby przestrzedz

    Moze z taka ortografia nie pisuj jednak elaboratów do banków ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2005-06-30 17:01:16
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    > Slyszalem o szyfrowaniu - tak sie sklada ze jestem specjalista w tej
    > dziedzinie.

    Czasem trzeba szybko zweryfikować czyjąś wiedzę, informacje itp.
    Zwraca się wtedy uwagę na drobne, aczkolwiek istotne szczegóły.

    Informatyk, specjalista od szyfrowania powinien umieć posługiwać sie
    czytnikiem news. To nie jest skomplikowane.

    Na tej grupie nikomu nie zwróciłbym na to uwagi, ale skoro mam do czynienia
    ze specjalistą, to... zachodzi podejrzenie: "Expierd detected".

    Starzy bywalcy grup dyskusyjnych wiedzą o co chodzi. ;-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 18. Data: 2005-06-30 17:03:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Janusz - Vahanara napisał:

    > Na tej grupie nikomu nie zwróciłbym na to uwagi, ale skoro mam do czynienia
    > ze specjalistą, to... zachodzi podejrzenie: "Expierd detected".
    >
    > Starzy bywalcy grup dyskusyjnych wiedzą o co chodzi. ;-)

    Hehehe, no wlasnie, co sie stalo z expierdem? Moze probowal zdobyc
    nagrode Darwina?

    Bartol

  • 19. Data: 2005-06-30 17:47:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Hehehe, no wlasnie, co sie stalo z expierdem? Moze probowal zdobyc
    > nagrode Darwina?

    Chyba sobie odpuścił ;-) Albo wszyscy providerzy odmówili mu swoich usług.
    Albo podszkolił język i wypłynął na szersze wody ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-06-30 18:02:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Chyba sobie odpuścił ;-) Albo wszyscy providerzy odmówili mu swoich usług.
    > Albo podszkolił język i wypłynął na szersze wody ;-)

    Hehehe, z pokoju do swietlicy.

    Bartol