  • 11. Data: 2006-03-01 16:34:08
    Temat: Re: bezpieczeństwo wirtualnych banków - odsłona 2
    Od: m...@v...pl

    > Ale te bańki ukradziono PRZELEWEM/ami wiec co tu robi numer karty?

    jasne Misiu;

    "Złodzieje włamywali się do prywatnych komputerów klientów banku. Instalowali im
    własny program do spisywania numerów kart bankomatowych i numerów PIN."

    a te numery kart to chcieli mieć z czystej ciekawości

    p.s.
    wiesz jak działa np. PayPal ?

  • 12. Data: 2006-03-01 16:39:37
    Od: m...@v...pl

    > Pełny numer karty widzi każdy sprzedawca, który mi coś sprzedaje.

    o jakich sprzedawcach mówisz ?
    żywych, czy internetowych ?

  • 13. Data: 2006-03-01 16:59:20
    Temat: Re: bezpieczenstwo wirtualnych banków - odslona 2
    Od: "None" <k...@a...krakow.pl>

    http://security.computerworld.pl/news/89746.html

  • 14. Data: 2006-03-02 21:41:13
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    m...@v...pl napisał(a):

    > o jakich sprzedawcach mówisz ?
    > żywych, czy internetowych ?

    czyli internetowy sprzedawca jest martwy ? ;-)

  • 15. Data: 2006-03-03 12:59:39
    Od: m...@v...pl

    > czyli internetowy sprzedawca jest martwy ? ;-)

    w pewnym sensie
    :D

  • 16. Data: 2006-03-03 13:08:08
    Od: m...@v...pl

    > http://security.computerworld.pl/news/89746.html

    no to teraz nie masz wyjścia - musisz się włamać "do" Inteligo, żeby artykuł był
    prawdziwy

    :D