  • 1. Data: 2008-04-30 10:25:56
    Temat: bezpieczne zakupy, tranzacje w USA. Ubezpieczamy platnosc!
    Od: "kupujwusa.com" <p...@k...com>

    Witamy w Serwisie lokalizacji ekskluzywnych towarów dostępnych na
    terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki i niektórych krajów z Azji.
    WWW.KUPUJWUSA.COM
    O firmie
    Firma Kupujwusa.com powstała w 2003r w wyniku dużego zapotrzebowania
    na produkty wytwarzane na świecie lecz sprzedawane w USA.

    Od 2007r firma zmieniła swój profil z firmy pośrednictwa hurtowego na
    rzecz wyszukiwania drogich, ekskluzywnych produktów czy innych usług
    np. pomoc w organizacji pobytu w USA i innych państwach na świecie.

    Firma nasza jest jedną z nielicznych firm oferującą bezpieczny zakup
    ekskluzywnych przedmiotów: takich jak droga biżuteria, zegarki,
    wyrafinowane i wyszukane rzeczy na specjalne zamówienia dotrzymując
    poufności każdej transakcji. SERWIS: WWW.KUPUJWUSA.COM , PLATNOSCI
    WWW.DOTPAY.PL Gwarantujemy poufnosc tranzakcji i bezpiecznstwo
    zakupow. Tylko powazni Klienci!

  • 2. Data: 2008-04-30 17:11:33
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 30 Apr 2008 03:25:56 -0700 (PDT), kupujwusa.com wrote:

    > Gwarantujemy poufnosc tranzakcji i bezpiecznstwo
    > zakupow. Tylko powazni Klienci!

    To na pewno jacyś oszuści. Prawdziwa firma wiedziałaby jak się pisze słowo
    "transakcja".

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-04-30 17:19:58
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > To na pewno jacyś oszuści. Prawdziwa firma wiedziałaby jak się pisze słowo
    > "transakcja".

    Przeciez to American Polish i w pewnych wyrazach pisze sie "z" zamiast "s"
    ;)

    pozdr

  • 4. Data: 2008-04-30 17:54:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    kupujwusa.com wrote:

    > Witamy w Serwisie lokalizacji ekskluzywnych towarów dostępnych na
    > terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki i niektórych krajów z Azji.
    > WWW.KUPUJWUSA.COM

    Co to jest ten Wus, i czemu mam go kupować?

    p. m.

  • 5. Data: 2008-06-12 19:51:00
    Od: "kupujwusa.com" <p...@k...com>

    On Apr 30, 1:11 pm, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > To na pewno jacyś oszuści. Prawdziwa firma wiedziałaby jak się pisze słowo
> [...]

    Witamy! Ostre slowa! Prawdziwa firma! Polski komleks oceny stanu
    rzeczy bez najmniejszej swiadomosci! Dostarczamy i z gwarancja! tylko
    eskluzywne Towary dla tylko powaznych Klientow! Dziekujemy za
    krzywdzaca opinie! Naszczescie nieobslugujemy Klientow z kompleksami!
    Dziekujemy! www.zakupywusa.com

  • 6. Data: 2008-06-12 20:02:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    kupujwusa.com pisze:

> [...]
    > eskluzywne Towary dla tylko powaznych Klientow! Dziekujemy za
    > krzywdzaca opinie! Naszczescie nieobslugujemy Klientow z kompleksami!

    Co to za waluta "usa" ile w usa wychodzi jeden zl?

  • 7. Data: 2008-06-12 23:38:22
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "kupujwusa.com" <p...@k...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > eskluzywne Towary dla tylko powaznych Klientow! Dziekujemy za
    > krzywdzaca opinie! Naszczescie nieobslugujemy Klientow z kompleksami!

    A założyliście sobie już galerię zdjęć na stronie z nagłówkiem "Tych
    klientów nie obsługujemy"?

    --
    Nika, szczerze rozbawiona
    Pisz tutaj

  • 8. Data: 2008-06-13 07:53:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jun 2008 12:51:00 -0700 (PDT), "kupujwusa.com"

    >Witamy! Ostre slowa! Prawdziwa firma! Polski komleks oceny stanu

    Co to jest komleks?

> [...]
    >eskluzywne Towary dla tylko powaznych Klientow! Dziekujemy za
    >krzywdzaca opinie! Naszczescie nieobslugujemy Klientow z kompleksami!

    I jeszze! Więcej! Wykrzykników! Sugerujących! Chorą! Psychikę!

    ROTFL.
    --
    ___________/ GG: 3524356