  • 11. Data: 2009-05-10 18:43:49
    Temat: Re: bezpłatne bankomaty mbanku
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    mx wrote:

    > Jak jesteś tego pewien to oddaj mi 5 zł skasowane przez mBank za wypłatę w
    > tym bankomacie Euronetu:
    > "Alior Bank, oddział
    > Lipowa 34 Białystok"
    > (info ze strony mBanku)
    > Dopiero za 5 razem (konsultat przestał się odzywać, przerwane połączenie,
    > konsultant nic nie wie ale ma sto pytań, itp.) udało mi się ich zmusić do
    > przyjęcia reklamacji. Minęło 3 tygodnie, z ich strony cisza.

    Reklamuj dalej. Wielokrotnie wypłacałem w bankomacie Aliora (Euronet
    oczywiście) i nigdy prowizji nie pobrali.

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2009-05-10 19:16:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 10 May 2009 18:21:15 +0200, d530 napisał(a):

    > Nie wiem tylko czy prawid?owa. Przed kilku laty niektóre bankomaty
    > Euronetu pobiera?y prowizje przy wyp?acie gotówki kart? mBanku. Lista
    > bezprowizyjnych tak jak dzisiaj by?a na stronach mBanku.

    To nie były bankomatu euronetu tylko bankomaty obsługiwane przez Euronet.
    Faktycznie czasami było je trudno odróżnić.

  • 13. Data: 2009-05-10 20:14:35
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    > Reklamuj dalej. Wielokrotnie wypłacałem w bankomacie Aliora (Euronet
    > oczywiście) i nigdy prowizji nie pobrali.
    >
    > --
    > MiCHA

    Wyplacam pieniadze z bankomatu euronet w placowce Aliora zarowna z konta
    w mbanku jak i ING i nigdy nie pobrano mi prowizji.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 14. Data: 2009-05-10 20:33:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:gu7795$52u$1@inews.gazeta.pl

    > Reklamuj dalej. Wielokrotnie wypłacałem w bankomacie Aliora (Euronet
    > oczywiście) i nigdy prowizji nie pobrali.

    Również. A propozycja nacisków na mBank w kwestii reklamacji jest tym
    bardziej słuszna, że euronet nie przejął pod swoją opiekę "cudzych" (tj.
    takich, które postawił sam bank, we własnym imieniu) bankomatów tylko od
    samego początku działalności Aliora na rynku pakował do jego oddziałów
    własne maszynki.

  • 15. Data: 2009-05-10 20:33:38
    Temat: Re: bezp?atne bankomaty mbanku
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jureq" news:gu795n$acb$2@news.onet.pl

    > To nie były bankomatu euronetu tylko bankomaty obsługiwane przez Euronet.
    > Faktycznie czasami było je trudno odróżnić.

    Do dziś takie bankomaty stoją na ulicach/wystają ze ściany :)