  • 1. Data: 2003-02-26 11:43:18
    Temat: bgż
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    czy osoba posiadająca integrumkonto w bgż może otrzymywać maile o stanie
    konta bez aktywacji e-integrum
    z gory dzieki
    tomek

  • 2. Data: 2003-02-26 12:14:24
    Temat: Re: bgż
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomek"
    > czy osoba posiadająca integrumkonto w bgż może otrzymywać maile o stanie
    > konta bez aktywacji e-integrum

    watpie
    te maile to nie sa "o stanie konta" np po kazdej jego zmianie
    w e-Integrum samemu sie ustawia ze ma sygnalizowac np jak saldo < 1000
    lub np na x dni prze koncem lokaty albo przypadajaca platnoscia.

    chyab same e-integrum nic cie dodatkowo nie kosztuje, nawet token, wiec
    uwazam ze warto je miec
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-02-26 12:20:48
    Temat: Odp: bgż
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > chyab same e-integrum nic cie dodatkowo nie kosztuje, nawet token, wiec
    > uwazam ze warto je miec

    moze i masz racje ale jakos mam klopoty z polaczeniem sie ze stronka
    e-integrum. niewiem co jest ale na dwoch roznych kompach podlaczonych do
    dwoch innch operatorow za nic w swiecie niemoge wejsc na ta stronke i nawet
    niemoge pobawic sie wersja demonstracyjna. czym to jest spowodowane???
    pewnie chodzi o jakies ustawienia zabezpieczen ale jakos nie moge sobie z
    tym poradzic. bylbym wdzieczny za jakies dodatkowe informacje.

    toemk

  • 4. Data: 2003-02-26 12:29:01
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > pewnie chodzi o jakies ustawienia zabezpieczen ale jakos nie moge sobie z
    > tym poradzic. bylbym wdzieczny za jakies dodatkowe informacje.

    uzywasz starego IE (albo innej przegladarki) bez 128-bitowego szyfrowania.
    Zainstaluj np. IE 6.0 i problem zniknie.

  • 5. Data: 2003-02-26 12:34:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > uzywasz starego IE (albo innej przegladarki) bez 128-bitowego szyfrowania.
    > Zainstaluj np. IE 6.0 i problem zniknie.

    czy wersja 5.00 lapie sie do tych starych ktore nie obsluguja??? w domku mam
    napewno 6.0 ale nie probowalem jeszcze a na kompie w firmie mam niestety 5.
    tomek

  • 6. Data: 2003-02-26 12:38:18
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > czy wersja 5.00 lapie sie do tych starych ktore nie obsluguja??? w domku mam
    > napewno 6.0 ale nie probowalem jeszcze a na kompie w firmie mam niestety 5.
    > tomek

    z tego co pamietam to kiedys mialem 5.5 i wszystko chodzilo poza demkiem
    integrum wlasnie :-)

  • 7. Data: 2003-02-26 12:51:41
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > z tego co pamietam to kiedys mialem 5.5 i wszystko chodzilo poza demkiem
    > integrum wlasnie :-)

    jest dobrze zainstalowalem pakiet szyfrowania 128 bitow do wersji 5.0 i juz
    laduje sie stronka wiec gicio. dzieki

    tomek