  • 1. Data: 2004-07-17 20:22:19
    Temat: bidpay - inny uzytkownik ebaya, inny wlasciciel karty?
    Od: malwinka <m...@g...pl>

    Czesc, moze ktos kto korzysta z bidpaya bedzie umial mi pomoc.
    Chcielismy z mezem cos kupic na amerykanskim ebayu i zaplacic po raz
    pierwszy przez bidpay, z tym ze zarejestrowanym uzytkownikiem ebaya jest
    moj maz, a karty chcielismy uzyc mojej. Myslicie, ze uda sie tak
    zaplacic, czy inne imie na karcie bedzie dla systemu bidpaya problemem?

  • 2. Data: 2004-07-18 12:36:33
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 17 Jul 2004 22:22:19 +0200, na pl.biznes.banki, malwinka w
    wiadomości <news:cdc1qk$g3g$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > moj maz, a karty chcielismy uzyc mojej. Myslicie, ze uda sie tak
    > zaplacic, czy inne imie na karcie bedzie dla systemu bidpaya problemem?

    W BidPayu musisz dane wypełnić na siebie, jednocześnie podając numer
    aukcji oraz dane sprzedawcy. A dla sprzedającego jest całkowicie
    obojętne, czy Money Order dostanie od Ciebie, czy od Twojego męża.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2004-07-19 11:32:39
    Od: malwinka <m...@g...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:
    > Sat, 17 Jul 2004 22:22:19 +0200, na pl.biznes.banki, malwinka w
    > wiadomości <news:cdc1qk$g3g$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    Dzieki :-)