  • 11. Data: 2009-10-30 20:42:36
    Temat: Re: biedne misie
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To nie jest najlepszy pomysł. Był już przerabiany. Masz jakiś lepszy?
    >
    > Bo jak nie, to rzeczywiście sami sobie znowu wezmą.
    >
    > kc

    Poza tym, ustaw kominowa dotyczy, jak mi się wydaje pracowników najemnych, a
    nie właścicieli fabryk. Czy ty, załóżmy, będąc również pracownikiem najemnym
    zgodziłbyś się z tym, że ktoś jest od ciebie 1000, 10000, 100000.... razy
    lepszy?

    kc

  • 12. Data: 2009-10-30 21:23:02
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najemnym
    > zgodziłbyś się z tym, że ktoś jest od ciebie 1000, 10000, 100000.... razy

    już napisałem i co tu rozwijać

    Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia
    faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

  • 13. Data: 2009-10-30 21:35:52
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia
    > faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

    Czyli negujesz fakt istnienia rządu PO; z Pawlakiem od gazu, Kapicą od
    hazardu, itd. Pod tym względem zgadzamy się w 100%.

    kc

  • 14. Data: 2009-10-31 07:03:04
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Czyli negujesz fakt istnienia rządu PO; z Pawlakiem od gazu, Kapicą od
    > hazardu, itd. Pod tym względem zgadzamy się w 100%.

    Nie, juz pisałem - wolę ciężką grypę, niż obłęd połączony z cholerą, którym
    jest koalicja PiLD.

  • 15. Data: 2009-10-31 15:12:11
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Nie, juz pisałem - wolę ciężką grypę, niż obłęd połączony z cholerą,
    którym
    > jest koalicja PiLD.

    Nie mam już dla ciebie argumentów, może tylko ten, że doświadczasz
    śmiertelnego przypadku świńskiej grypy.
    Jeszcze raz ci powtarzam, nie jest ważne kto z kim (Boże broń nas przed PiS
    z SLD, to tylko twoja teoria), ważne by pchać do przodu, a nie wstecz

    pozdrawiam
    kc

  • 16. Data: 2009-10-31 16:13:50
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > (Boże broń nas przed PiS
    > z SLD, to tylko twoja teoria)

    którą można o kant rozbić :

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajny-plan-od
    bicia-
    TVP,wid,11646997,wiadomosc_prasa.html

    Plan na razie tajny, ale bardziej prawdopodobny niż jawny PiS-u z SLD
    kc

  • 17. Data: 2009-10-31 18:27:49
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > którym
    >>

    > ...Boże broń nas przed PiS z SLD

    pełna zgoda, liberalni socjaliści z pseudo katolicką lewica to koszmarek

    > to tylko twoja teoria\

    Nie odpowiadam, bo nie przełamie tej pisaniny kierowanej do elektoratów obu
    partii.
    Wiem ze jest kłopot z uzasadnieniem, ale coś tam wymyślicie.

    Ostatecznie jedyna istotna różnica to deklaracja że LSD wywodzi się z PRLu
    oraz druga, że PIS się nie wywodzi.
    Obie zresztą kłamliwe.

  • 18. Data: 2009-11-01 00:34:32
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    | Neguje fakt potrzeby istnienia ustawy kominowej oraz potrzebę istnienia
    | faktu prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

    cholewka, czemu zatem państwa 15 UE prowadza taką właśnie politykę popierania
    własnego biznesu????
    i czemu chcą nas teraz wykolegować, żebyśmy nie mieli wpływu na nasze
    strategiczne przedsiębiorstwa?
    bo naszą 'złotą akcję' można między bajki włożyć !!!
    i co - odkupimy nasze firmy????
    pytam nieśmiało - za co?

    Barbara

  • 19. Data: 2009-11-01 00:36:33
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    | najlepiej rozdaj fabryki robotnikom

    co innego rozdać, co innego sprzedać ..
    ale niestety, polski robotnik NIE MA PRAWA !!!! kupić ... mimo że chce
    Barbara

  • 20. Data: 2009-11-01 07:34:40
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Złota akcja to taka chęć zachowania cnoty a zarazem poszalenia sobie ostro.
    Czyli jak sprzedać coś w większości a zarazem być tego właścicielem.
    No nie da się, alebo jedno albo drugie.