  • 11. Data: 2010-05-12 20:06:10
    Temat: Re: bik - zapytania monitorujące
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Zapytania monitorujące są przedostatnią pozycją, pomiędzy rejestrami
    zamkniętymi a wykazem wydanych raportów klientowi.

  • 12. Data: 2010-05-13 18:00:04
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Maj, 22:06, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
    > Zapytania monitorujące są przedostatnią pozycją, pomiędzy rejestrami
    > zamkniętymi a wykazem wydanych raportów klientowi.

    Dobra mam :)

    To moze przy okazji zadam takie pytanie:
    Po jakim czasie splacony kredyt (czy w moim przypadku zamknieta KK)
    powinna zostac przeniesiona do rejestrow zamknietych?

    Bo w raporcie mam KK, z prawidlowa data "ustania relacji" i limitem
    kredytu "0". <- to dlugo tak bedzie "wisiec", czy moze juz powinno
    zostac przeniesione do rejestrow zamknietych?

    Pozdrawiam
    Rafal