  • 1. Data: 2005-12-09 23:26:39
    Temat: bin- ratunku! :-(
    Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl>

    Witam
    Ja tu tylko po prośbie.. Pilnie potrzebuję nr identyfikacyjny banku. Od
    dwóch godzin zamiast robić tort szukam w googlach... Wg znalezionych
    informacji 6 pierwszych numerów to BIN - ale mój oddział na wyciągach jest w
    innym mieście (i ten podałam), a ja mieszkam (no i chyba mam konto) w
    innym...województwo to samo....I martwię się, czy BiN -ten z karty, 6
    pierwszych numerów, jest jednakowy we wszystkich oddziałach banków? 425167 -
    to początek na mojej karcie. Czy to Bin banku w moim mieście, w którym mam
    konto i mieszkam, czy też oddziału wojewódzkiego, z którego dostaję wyciągi?
    Ach, już sama nie wiem.... Pomóżcie, proszę.......

    D.

  • 2. Data: 2005-12-09 23:35:41
    Temat: Re: bin- ratunku! :-(
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    google Twoim przyjacielem
    http://www.bankier.pl/slownik/karty/bin_bank_identif
    ication_number.html

    Pierwsze 6 cyfr w numerze karty płatniczej, pozwalają one na
    zidentyfikowanie banku - emitenta oraz organizacji płatniczej, która wydała
    kartę.

    Zastosuj sie zatem do definicji
    pozdr
    KK

  • 3. Data: 2005-12-10 00:06:58
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ja tu tylko po prośbie.. Pilnie potrzebuję nr identyfikacyjny banku. Od

    numer rachunku w formacie xx-yyyyyyyy-zzzzzzzzzzzzzzzz, gdzie:
    xx - numer kontrolny
    yy - nr identyfikacyjny banku
    zz - nr konta

    > dwóch godzin zamiast robić tort szukam w googlach... Wg znalezionych
    > informacji 6 pierwszych numerów to BIN - ale mój oddział na wyciągach jest

    tak - ale bin to w przypadku karty a nie banku

> [...]
    > innym...województwo to samo....I martwię się, czy BiN -ten z karty, 6
    > pierwszych numerów, jest jednakowy we wszystkich oddziałach banków?

    jesli pytasz o bin karty o numerze 425167 to jest to

    > to początek na mojej karcie. Czy to Bin banku w moim mieście, w którym mam
    > konto i mieszkam, czy też oddziału wojewódzkiego, z którego dostaję
    > wyciągi?

    bin = jest zazwyczaj przypisany do danego banku, a nie jego oddzialu, dla
    425167 jest to PKO BP

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2005-12-10 08:51:27
    Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl>

    > numer rachunku w formacie xx-yyyyyyyy-zzzzzzzzzzzzzzzz, gdzie:
    > xx - numer kontrolny
    > yy - nr identyfikacyjny banku
    > zz - nr konta

    Dzięki wielkie Piotrze, to jest właśnie ten. :-)))))))

    Pozdrowienia
    Dorota

  • 5. Data: 2005-12-10 13:40:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> writes:

    > Pierwsze 6 cyfr w numerze karty płatniczej, pozwalają one na
    > zidentyfikowanie banku - emitenta oraz organizacji płatniczej, która wydała
    > kartę.

    Przynajmniej teoretycznie. Ale z numerem, zapewne rozliczeniowym banku,
    nie ma to wiele wspolnego.
    --
    Krzysztof Halasa